Ik denk sowieso dat Nederland een goede lichting heeft die nu in de breedte ook een beetje door aan het groeien is. Is alleen maar mooi. Ook dat de Nederlandse toppers niet alleen meer bij Rabo rijden, op Kroon na. Maar dat er nu ook meerdere naar andere ploegen zijn en dat is volgens mij ook wel een goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
En 4 Nederlanders in de top-10 van de tijdrit. En 6 in de top-20. Dat vind ik wel bemoedigend.
Ik de breedte doen de Nederlanders het gewoon goed in deze Driedaagse. Leezer blijft stappen maken en daar hebben we zeker het laatste nog niet van gezien.
Het is voor de semikopmannen (zoals een Posthuma, of van Impe als die de eerste rit erbij had gezeten) natuurlijk een leuke koers om ook eens wat te winnen ipv het hele voorjaar in dienst van rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk voor Willems dat hij eens iets wint. Verder vind ik die Driedaagse niet zo boeiend, meer dan wat warm rijden voor dit weekend is dat meestal niet. Die paar die er wel voor gaan, eindigen bijna automatisch in de top 10 (als ze geen pech hebben).
Van de Rabosite over Lombardije. Maar Rebellin dus weer zijn plekje gevondenquote:De tweede bergetappe werd gewonnen door Domenico Pozzovivo. Hij had twee seconden voorsprong op Davide Rebellin.
Die motor zat net daarvoor (op 2:00) ook al te dicht op de groep. In een bocht moesten de renners vol in de remmen voor die motor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef DutchSL het volgende:
In die GP Indurain was het aankomst op een steil klimmetje, waar een motor onderuit ging en die iedereen vanaf de 9e positie meteen kansloos maakte.
Youtube:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=34624&part=sportsquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Spraakwater het volgende:
Weet iemand of de Ronde van het Baskenland( Vuelta Ciclista Al Pais Vasco) nog uitgezonden wordt?
Ik zag het deelnemersveld en de etappes en wil het toch wel graag zien namelijk
http://www.universalsports.com/mediaPlayer/media.dbml?CLIP_ID=114320&_MODE_=COUNTDOWN&db_oem_id=23000quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Spraakwater het volgende:
Weet iemand of de Ronde van het Baskenland( Vuelta Ciclista Al Pais Vasco) nog uitgezonden wordt?
Ik zag het deelnemersveld en de etappes en wil het toch wel graag zien namelijk
Program blocked outside USAquote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef knep het volgende:
[..]
http://www.universalsports.com/mediaPlayer/media.dbml?CLIP_ID=114320&_MODE_=COUNTDOWN&db_oem_id=23000
Hm die melding krijg ik niet. Deze moet het wel doen:quote:
Juh, Spaanse Tell Sell. Awesome.quote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef knep het volgende:
[..]
Hm die melding krijg ik niet. Deze moet het wel doen:
mms://a217.l881320216.c88(...)0001/reflector:20216
Uitzending is nog niet begonnen.
/edit spuit 11
Inderdaad, dat opzetstukje voor de randjes is een revolucion in de verfwereld!quote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die verfroller lijkt wel erg goed te werken![]()
kunnen die 2 niet een keer op een cursus dalen..quote:Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
F. Schleck en Gesink weer als strijkijzers aan het dalen
Inderdaad jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
Gesink had het wiel van Schleck in de afdaling. Dan kan je inderdaad weten dat er gaten gaan vallen voor jequote:Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
Bij Fränk Schleck is dat wel begrijpelijk, gelet op z'n ervaring in de Ronde van Zwitserland. Die heeft er de schrik goed in zitten.quote:Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
Daar blijf je elke keer toch weer van schrikkenquote:Op maandag 6 april 2009 18:08 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Bij Fränk Schleck is dat wel begrijpelijk, gelet op z'n ervaring in de Ronde van Zwitserland. Die heeft er de schrik goed in zitten.
5m15 aan de broekquote:
Bij Thomas gaat het steeds beter op trainingen, alleen komt dat er in de wedstrijden nog niet uit.quote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
5m15 aan de broek![]()
http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_database&c=u&sc=1&id=12969&Itemid=242
Rodriguez is echt heel sterk, schrijf hem maar op voor de klassiekers nu Valverde ze niet meerijdt.quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef TheArt het volgende:
1 - L.L. Sanchez
2 - Samuel Sanchez
3 - Pineau
4 - Knees
5 - Kolobnev
6 - Rodriguez
7 - Rogers
8 - Nibali
9 - Devenyns
10 - Evans
11 - Horner
12 - Cunego
13 - Contador
14 - Colom
15 - Casar
16 - F. Schleck
17 - Lopez
18 - Gesink
Waalse twee-luik met een Nederlandse heuvelkoers?quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Thomas gaat het steeds beter op trainingen, alleen komt dat er in de wedstrijden nog niet uit.
Voor het Waalse drieluik kan hij het vergeten. Dat gaat hij nooit meer goedmaken. Maar goed, nu hardheid opdoen en die gebruiken in de aanloop naar de Tour.
Ik noem het gewoon een Waals drieluik. Zelfs soort koersen. In de media hebben ze het net zo vaak over 'Ardense drieluik'. Ook dat klopt strikt genomen niet, maar iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Waalse twee-luik met een Nederlandse heuvelkoers?
Limburg is toch ook een beetje Waalsquote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon een Waals drieluik. Zelfs soort koersen. In de media hebben ze het net zo vaak over 'Ardense drieluik'. Ook dat klopt strikt genomen niet, maar iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.
Hij denkt altijd na een goede trainingsperiode er direct te kunnen staan, terwijl hij volgens mij alleen top is geweest in koersen waarbij hij in de weken ervoor ook al veel koerskilometers had gemaakt Eigenlijk zou hij met de klassiekers en daarna ronde van Romandie door moeten trekken naar de Giro. Dan zou hij daar wel eens top kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Thomas gaat het steeds beter op trainingen, alleen komt dat er in de wedstrijden nog niet uit.
Voor het Waalse drieluik kan hij het vergeten. Dat gaat hij nooit meer goedmaken. Maar goed, nu hardheid opdoen en die gebruiken in de aanloop naar de Tour.
datt laatste is natuurlijk wel waar, maar ik schat de AGR toch anders in dan LBL..al vind ik het eigenlijk wel iets beter dan voorheen toen finish niet op cauberg wasquote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon een Waals drieluik. Zelfs soort koersen. In de media hebben ze het net zo vaak over 'Ardense drieluik'. Ook dat klopt strikt genomen niet, maar iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |