Koop een bril of vervang je monitor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie niets op die foto's behalve een politie- en een brandweerwagen.
De contouren van je nieuwe bril of een nieuwe monitor. Of natuurlijk een combinatie van beiden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zou ik dan moeten zien?
Bwehe, dan zat ik lekker in de trein voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef 3lmo het volgende:
Oja, het staat ook op ns.nl. Tussen Deventer - Holten sta ik stil. En niemand mag eruit.
Je ziet inderdaad niets speciaals, of moet ik ook een bril en een nieuwe monitor voor mijn laptop.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zou ik dan moeten zien?
TS wil ze ook al niet over MSN verschaffen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Maanvis het volgende:
kun je svp een foto maken van die meisjes en deze hier in dit topic plaatsen? wij willen ook meegnieten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bwehe, dan zat ik lekker in de trein voor jou
Dit is Fok. Behalve enkele exclusieve users (zoals wij twee), zijn er nauwelijks Fokkers die de stap naar buiten durven te zetten. Afgezien van SunChaser dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef 3lmo het volgende:
Die foto's zijn inderdaad van mij, maar ik had ze even op msn naar memrtn gestuurd. Ik heb er niets van gemerkt, de trein remde opeens heel hard na de overgang. En voor pics van die meisjes, ga eens naar buiten.
Misschien zelfmoordenaars die ruzie hebben met hun schoonfamilie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:52 schreef swollywood het volgende:
Dat het aantal zelfmoorden hoger ligt rond kerst wist ik al wel. Maar nu ook al met pasen?
Inderdaad, daar staat een hekje. Een onneembare vesting voor een wanhopig persoon.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij het laatste geval heeft een idioot zich voor een trein gegooid. Tussen Hoofddorp en Leiden Centraal is er geen enkele overweg.
Ik heb gehoord dat ze minimaal 15% van het slachtoffer moeten oprapen/opruimen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef jeroen25 het volgende:
Buiten is eng, daar zijn mensen.
Ook wel eens gehad dat de trein voor me een klap hoorde en dat mijn trein moest uitkijken naar iets op het spoor.
Na het slachtoffer te hebben opgespoordeen paar uur gewacht terwijl de brandweer met lampen heen en weer liep.
Waarschijnlijk op zoek naar stukjes.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:52 schreef swollywood het volgende:
Dat het aantal zelfmoorden hoger ligt rond kerst wist ik al wel. Maar nu ook al met pasen?
ja tuurlijk. Jongens, we hebben het hoofd! Laat de rest maar liggen!quote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze minimaal 15% van het slachtoffer moeten oprapen/opruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |