Ik heb die boeken nooit gelezen of gezien terwijl ik Halo uber vind.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Boeken zijn veel vetter jong!
[Review] WWE Legends of Wrestlemania
Door baas SKATE himself en die heeft er verstand van!
Dan moet je ze echt lezen! De ODST lui komen er ook vaak in voor!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die boeken nooit gelezen of gezien terwijl ik Halo uber vind.
Ik heb alle halo spellen op de xbx, hoop dat er op de E3 wat gameplay beelden vrijkomen van H3 ODST
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je ze echt lezen! De ODST lui komen er ook vaak in voor!
Masterchief heeft er nog 1 of 2 om zeep geholpen
Bestel gelijk alle 6 de boekenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
Dan moet ik hem bestellen en heb daar geen zin in. Just tell me
Tuurlijk! Allemaal!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:
lezen jullie halo boeken?
Die halo boeken ownen. Master Chief vermoorde 2 ODSTérs omdat hij dacht dat het onderdeel van een uitdaging was en bij de training hoorde, toen had hij net de augmentations gehad. Kan je ook lezen dat die zijn biceps trained met 50 kg per dumbell ofzo. Daar is Arnold niks bijquote:
quote:
Ik vind die Mass Effect boeken echt een heel stuk minder DJ! Halo universum is veel toffer maar dat krijg je in die games niet meequote:
Inderdaad, dit topic gaat over games en niet over boekenquote:
dit is nog altijd een topic over de xbox 360 en de games die er voor uitkomenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Inderdaad, dit topic gaat over games en niet over boeken
Tsja, met het gebrek aan games voor zowel PS3 als Wii is dit ongeveer het enige topic dat over games kan gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dit is nog altijd een topic over de xbox 360 en de games die er voor uitkomen
Het aanbod de komende twee maanden is anders behoorlijk karig.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tsja, met het gebrek aan games voor zowel PS3 als Wii is dit ongeveer het enige topic dat over games kan gaan
Ben voorlopig met backlog bezig,.... er komt niks uit. Riddick lijkt me geweldig maar volgens mij is het vervolg minder dan het origineel.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tsja, met het gebrek aan games voor zowel PS3 als Wii is dit ongeveer het enige topic dat over games kan gaan
Het aanbod voor de Wii en PS3 is al meer dan een jaar karig, op de 360 heb ik tenminste nog iets te doen en ik blijf me ook nog wel vermaken tot er nieuwe games uitkomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het aanbod de komende twee maanden is anders behoorlijk karig.
het enige wat ik probeerde te zeggen was dat je met vragen over games op de WII of ps3 je hier vaak niet ter komt.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
True, ik speel allemaal gemiste games uit okt/nov 2008, maar toch. Je moet gewoon elke maand topreleases hebben. Wat de concurrentie doet interesseert me nietquote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het aanbod voor de Wii en PS3 is al meer dan een jaar karig, op de 360 heb ik tenminste nog iets te doen en ik blijf me ook nog wel vermaken tot er nieuwe games uitkomen.
Ik heb FEAR hier liggen, 1 keer in de xbox gehad, maar ik kan er niet mee richten. Er zit volgens mij nog geen grammetje auto-aim in en dat heb ik toch wel nodigquote:Op woensdag 1 april 2009 15:38 schreef Professional het volgende:
Andere vraag, weet iemand nog ergens FEAR goedkoop vandaan te krijgen?
Zie alleen overal die FEAR Files liggen, maar das een uitbreiding toch?
En Lyzio, morgenvroeg ga ik eens langs Gamecity, kijken of het wat gaat worden.
ik weet van Aquila dat ik die boeken leest. Ikzelf lees weer boeken rondom warcraft. Maar wat zou je er nu mee zeggen? Het zou wel kortzichtig zijn om te denken dat als het verhaal amper aanwezig is bij de games je er geen boeken over kunt schrijven.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef lighted het volgende:
Jullie menen toch niet dat je boeken over HALO leest?
OMG, triestquote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef lighted het volgende:
Major Nelson over een 360 updatequote:A few minutes ago, the team released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. This update addresses interruption issues that some Xbox LIVE users may have experienced when playing a limited number of Xbox 360 games.
There are no other changes or enhancements in this update…in other words no new features.
This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately.
Thanks for your patience.
dat je beter echte boeken kunt lezenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik weet van Aquila dat ik die boeken leest. Ikzelf lees weer boeken rondom warcraft. Maar wat zou je er nu mee zeggen?
Precies,quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat je beter echte boeken kunt lezen
Wat wilt u hebben voor het spel dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ik heb FEAR hier liggen, 1 keer in de xbox gehad, maar ik kan er niet mee richten. Er zit volgens mij nog geen grammetje auto-aim in en dat heb ik toch wel nodigJe mag hem van me overnemen dus.
krijg ik in de games inderdaad niet meequote:Op donderdag 2 april 2009 07:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind die Mass Effect boeken echt een heel stuk minder DJ! Halo universum is veel toffer maar dat krijg je in die games niet mee![]()
Vanmiddag maar eens aan Dark Sector beginnen al weet ik niet of dat een goed spel is?
wat zijn echte boeken? Ik lees op dit moment een boek van tom clancy. Is dat een echt boek? En nee ik heb het hier niet over zijn dunne boekjes als netforcequote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat je beter echte boeken kunt lezen
Ja maar het origineel zit er toch ook weer gewoon in? Dat nieuwe gedeelte is volgens mij ook veel te veel schieten maar goed dat is leuk dat het er bij zit!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben voorlopig met backlog bezig,.... er komt niks uit. Riddick lijkt me geweldig maar volgens mij is het vervolg minder dan het origineel.
Ja ik heb er nog 2 ongelezen en ook nog een Mass Effect boek maar die neem ik wel mee als ik op vakantie gaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef lighted het volgende:
Waar ga je heen op vakantie? Neem je ook je Xbox mee?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog 2 ongelezen en ook nog een Mass Effect boek maar die neem ik wel mee als ik op vakantie ga
Rusland en nee de 360 blijft thuisquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Waar ga je heen op vakantie? Neem je ook je Xbox mee?
misschien moet je aan de Beauty & de Nerd meedoenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Waar ga je heen op vakantie? Neem je ook je Xbox mee?
Ik heb er geen meer! Eerst voor een vakantie hals over kop snel de psp gehaald die hier nog niet uit was en toen kocht ik daarna die halo boeken en heb ik de psp niet meer aangeraakt die vakantiequote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef Tijn het volgende:
Serieus? Ik moet er niet aan denken om m'n DS en/of laptop thuis te laten als ik meer dan een week van huis ben hoor
Zal ik dan de rol van Beauty op me nemen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
misschien moet je aan de Beauty & de Nerd meedoen
Liggen die eisen zo laag dan!?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef lighted het volgende:
[..]
Zal ik dan de rol van Beauty op me nemen?
Ruslandquote:Op donderdag 2 april 2009 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rusland en nee de 360 blijft thuis
En ik heb geen handheld meer dus neem nix mee kwa gaming![]()
Forza 2 is perfect op 3 zaken na: Pit strategie (het ontbreken ervan), geen andere weersomstandigheden en geen Spa Francorchamps.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Forza 2Wat een spel zeg zoveel realistischer dan GT 3. Alleen de banen zijn wel een stuk minder
Het F1 circuit is wel tof, Nördschleife is veel te lang en als je dan online met idioten aan het racen bent is er geen hol aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:33 schreef J.Clarkson het volgende:
@Gamefreek: Nürburgring is toch toffer.
Hij heeft er weinig verstand van hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Boeken zijn veel vetter jong!
[Review] WWE Legends of Wrestlemania
Door baas SKATE himself en die heeft er verstand van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |