quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamed.nl/view/57210
Hoe diep kan je zinken.
Als je je bezoekers in de maling wilt nemen doe het dan ook overtuigend.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Lyzio het volgende:
Welke dag is het morgen ook alweer?
Die waterlelie stukken waren wel flauw ja. Toen moest ik m'n vriendin steeds helpenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kung Fu Panda uitgespeeld. Er zitten best leuke stukken in, maar een aantal zaken zijn wel vreselijk slechtVooral de waterstukken waar je van waterlelie naar waterlelie moet springen en het eindgevecht. 5/10
Toffe compilatie heb je weer gemaakt van Elpresador.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef Edwinuss het volgende:
Hmm.
Hopelijk gaan ze het niet te snel uitbrengen, laat ze maar even lekker in hun hoekje wat moois maken. Want als er een nieuwe xbox komt met dezelfde kwaaltjes, dan maken ze geen kans.
Persoonlijk denk ik dat ze er wel van hebben geleerd, maar het is nog afwachten.
Ik kon ook wel wat hulp gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die waterlelie stukken waren wel flauw ja. Toen moest ik m'n vriendin steeds helpen
Ik vond 't eigenlijk wel meevallen uiteindelijk, als je het springen eenmaal een beetje onder de knie had was het leuk om te doen, maar nog steeds wel te frustrerend als het weer een keer zomaar mis gingquote:Op woensdag 1 april 2009 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kon ook wel wat hulp gebruikenOp zulk soort momenten verlang je toch altijd wel naar betere platformgames als Mario of Ratchet; die hebben een veel betere besturing en camera.
quote:Bethesda has apologised for another show-stopping bug plaguing The Pitt DLC on Xbox Live, promising to let us know when the solution is found.
"Since The Pitt went back up on Xbox Live last Wednesday, we've received feedback that some folks were experiencing freezing issues while trying to access [the content]," writes Bethesda on its blog.
Ik wacht dan ook mooi tot Broken Steel uit is (en bug-vrij natuurlijk). Dit kan toch gewoon niet.quote:
Een keer wel. Maar niet eerst een totale buggy add-on online gooien en hem binnen een uur eraf halen. Vervolgens zeggen het gefixed te hebben om er dan weer achter te komen dat de game nog rammelt aan alle kanten. Dat is gewoon amateuristisch en past totaal niet in het straatje van Bethesda.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die dingen kunnen een keer gebeuren, zo gauw ze het er uithalen ben ik tevreden.
Dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toffe compilatie heb je weer gemaakt van Elpresador.
STIL NOU!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom komen jullie mensen nooit in de G SC ?![]()
![]()
Altijd vet leuk daar
Maar wees eerlijk 99% van de tijd is het onderwerp nou niet bepaald gamesquote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom komen jullie mensen nooit in de G SC ?![]()
![]()
Altijd vet leuk daar
Reageer jij nooit op PM-berichten of in V&A topics waar je gepost hebt?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:33 schreef Reintji het volgende:
The dishwasher, dead samurai op XBLA, 800 punten. En meer kleren voor je avatar online! (zakenpak)
Fear files zijn alleen de 2 uitbreidingen, de game zag ik wel eens bij speelgoedzaken liggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:38 schreef Professional het volgende:
Andere vraag, weet iemand nog ergens FEAR goedkoop vandaan te krijgen?
Zie alleen overal die FEAR Files liggen, maar das een uitbreiding toch?
En Lyzio, morgenvroeg ga ik eens langs Gamecity, kijken of het wat gaat worden.
Volgens mij geef jij echt een godsvermogen uit aan gamesquote:Op woensdag 1 april 2009 07:46 schreef AQuila360 het volgende:
Riddick binnen!! Strax spelen als ik thuis ben![]()
![]()
3 maanden?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef Klonk het volgende:
ik kan weer op live
ik vond nog een stapel ongebruikte iris bonnen die bijna verlopen waren dus ik naar de lokale intertoys en gratis verlengd
Kijk eens op Budgetgaming.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 15:38 schreef Professional het volgende:
Andere vraag, weet iemand nog ergens FEAR goedkoop vandaan te krijgen?
Zie alleen overal die FEAR Files liggen, maar das een uitbreiding toch?
En Lyzio, morgenvroeg ga ik eens langs Gamecity, kijken of het wat gaat worden.
dat mocht niet van de support ik moest een jaar abo afsluitenquote:
1 april hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 17:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Volgens mij geef jij echt een godsvermogen uit aan games
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:31 schreef mini-lellan het volgende:
http://www.consoleshop.nl/product/67743/halo-4-xbox-360.htmlSPOILERclass="spoiler"> 1 april grap confirmed!!
Boeken zijn veel vetter jong!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |