quote:
Buiten is engquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
inderdaad, en al die mensen blijven binnen zitten in de koffiekamer, snap 't niet hoor
Ik zit me nog steeds af te vragen wat het nou zjinquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:25 schreef Milou__ het volgende:
Bij mij worden ze donderdag pas afgetekend als het goed is
Jah, Word en Visioquote:
Kan met uitgebreide versie van Adobe volgens mij alleenquote:Ik weet nog steeds niet hoe ik een word en een pdf bestand achter elkaar in pdf krijg zonder de pdf te knippen en te plekken (wordt lelijk)
We zijn hier niet in ONZ/KLB hequote:
Kiwiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
meer dan 1 pakje moet je ook niet doen..
[..]
sinaasappel!
Ben je nu uit de kast gekomenquote:
Kaarten van je stage?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kaarten van je stage, daar staat op wat je moet kunnen en dat moet dan afgetekend worden door je stagebegeleider.
whehe, hij kijkt niet eens naar de vragen, voldoendevoldoendvoldoene handtekening.
"competentie beoordeling"quote:
En terechtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe wat een woord, nu voel ik me in hart en nieren een MBO'er
als je die smiley nou niet had gedaan..quote:
Welke? En wat dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
als je die smiley nou niet had gedaan..
Ooooooooooooooooooh. Weer een gevalletje "laten we het intelligenter klinken dan het eigenlijk is"quote:
Da's net zoiets als 'ontwikkelings gericht leren'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooh. Weer een gevalletje "laten we het intelligenter klinken dan het eigenlijk is"
een virus ofzo? lijkt mij t voor de hand liggendste.quote:
?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een virus ofzo? lijkt mij t voor de hand liggendste.
Moet ik het zien zoals de verbanden die je kan maken met aardrijkskunde en geschiedenis (ontstaan van landen/grenzen)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vraag:
- Geef een voorbeeld uit je eigen lespraktijk waarbij je met het fenomeen ‘systeemscheiding’ geconfronteerd werd. Verklaar waarom dat het geval was volgens jou.
Theorie:
Wie heeft een idee?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's net zoiets als 'ontwikkelings gericht leren'
systeemscheiding, als een computer een virus heeft lijkt me t niet slim om die met elkaar te gaan koppelen.quote:
Misschien helpt het als je de vraag nog een keer goed leestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
systeemscheiding, als een computer een virus heeft lijkt me t niet slim om die met elkaar te gaan koppelen.
vraag is: ben ik dom?
Nee, hoeft nietquote:
ik denk het niet.. Systeem hoeft natuurlijk niet meteen ICT te zijn.quote:
Mwoah, beide niet echt direct.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik het zien zoals de verbanden die je kan maken met aardrijkskunde en geschiedenis (ontstaan van landen/grenzen)
of bijvoorbeeld de behoeftentheorie van Maslov.. die ik zowel bij economie, marketing, psychologie en management en organisatie kreeg.
Ja, want het gaat niet over ictquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
systeemscheiding, als een computer een virus heeft lijkt me t niet slim om die met elkaar te gaan koppelen.
vraag is: ben ik dom?
haha hij is echt dom, hij zit vast op het MBO en volgt een beroepspraktijkvorming.quote:
Ik kan zo ook even niks bedenken, al snap ik wat je zoektquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik moet dus een voorbeeld noemen die voortkomt uit systeemscheiding.
En ik kan gewoon de theorie even niet omzetten in een voorbeeld
Nou als het even kanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat we dit gaan lezen he
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
haha hij is echt dom, hij zit vast op het MBO en volgt een beroepspraktijkvorming.
Tsja, ik zit al vanaf 10 uur in de oba te studeren, en ben nu bij het laatste stuk. Dit dus, en wil het eigenlijk met een half uurtje wel klaar hebben maar ik ga er niet uit komen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo ook even niks bedenken, al snap ik wat je zoekt
jij zegt wat ik denk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat we dit gaan lezen he
maar het gaat dus over hoe je informatie het beste in iemands hoofd kan plempen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, ik zit al vanaf 10 uur in de oba te studeren, en ben nu bij het laatste stuk. Dit dus, en wil het eigenlijk met een half uurtje wel klaar hebben maar ik ga er niet uit komen heb ik het idee.
Nah het gaat er met name om dat je allerlei vormen hebt van informatie verwerking in je hoofd, en dat er eigenlijk een bepaald laatje open gaat op het moment dat je iets wilt toepassen. Nu heb je dus systeemverwerking, hetgeen wat ik nu vertel. Maar moet ik dat verbinden aan de praktijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar het gaat dus over hoe je informatie het beste in iemands hoofd kan plempen?
Nou los mijn probleem op.quote:
Meer een uitdagingquote:
ff teruglezen.quote:
Hehe, dat sowieso. Het is zo frustrerend dat ik door alle opdrachten ben gekomen in 4 uur tijd en dat dit laatste vraagstuk me zoveel tijd kost.quote:
wat een raar beroep.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah het gaat er met name om dat je allerlei vormen hebt van informatie verwerking in je hoofd, en dat er eigenlijk een bepaald laatje open gaat op het moment dat je iets wilt toepassen. Nu heb je dus systeemverwerking, hetgeen wat ik nu vertel. Maar moet ik dat verbinden aan de praktijk.
Ja, goed verhaal.
Kan zeker een voorbeeld zijn..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat een raar beroep.
maar je bedoeld dus zeg maar de amerikaanse burgeroorlog, en de tweede wereldoorlog.
t zijn alletwee oorlogen maar ze hebben geen bal met elkaar te maken?
wat een kut voorbeelden geef ik toch altijd weer.
Check, maar goed ga dat maar eens onderbouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:57 schreef Piles het volgende:
Misschien een heel raar voorbeeld, maar ik probeer iets
Bij rekenen leer je: 1+1=2 (logica)
Bij marketing leer je: 1+1=3 (is zo'n theorie)
Hier moet je het systeem dus gescheiden houden?
dat is jouw taak toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check, maar goed ga dat maar eens onderbouwen.
Goh, maar goed dan moet ik ook de onderbouwing vanuit economisch oogpunt nemen. En dat zijn juist dingen die ik wil gaan vermijdenquote:
HEULA dat is een verdomd goeie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een vraag
ik zou dan zeg maar een voorbeeld geven
een kind leert woorden achter elkaar zetten zodat het een zin vormt bijvoorbeeld:
"als gas in de ketel komt word het warm"
en dan systeemscheiding:
"gas + ketel = warm"
dat kan nog kloppen
maar "warm + gas = ketel - gas" klopt niet
boh, je snapt me.
of niet, kan ook natuurlijk.
serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HEULA dat is een verdomd goeie.
Voordat D_A daar op afgerekend wordtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een vraag
ik zou dan zeg maar een voorbeeld geven
een kind leert woorden achter elkaar zetten zodat het een zin vormt bijvoorbeeld:
"als gas in de ketel komt wordt het warm"
en dan systeemscheiding:
"gas + ketel = warm"
dat kan nog kloppen
maar "warm + gas = ketel - gas" klopt niet
boh, je snapt me.
of niet, kan ook natuurlijk.
Ja inderdaad, ik denk dat ik lezen sowieso maar gebruiken. Bovenstaande voorbeeld kan i kwel gebruiken in een iets andere vorm. Ik kan er iig wel een beeld bij vormen, sowieso taal aanleren is iets aparts waar systeemscheiding komt kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef Piles het volgende:
Misschien is het leren lezen ook een goeie. Hier lezen we van links naar rechts, maar dat is niet overal zo
Mwoah ik heb niet direct iets aan het voorbeeld, maar ik heb wel even een ander idee er van gekregen.quote:
Wie doet dat nouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
Lekker bericht op de radio weer
Ipv gedestileerd water zat er bijtend spul in spoelflessen die gebruikt worden na darmonderzoek![]()
Krijg je zeker hetzelfde effect als je teveel sambal eet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
Lekker bericht op de radio weer
Ipv gedestileerd water zat er bijtend spul in spoelflessen die gebruikt worden na darmonderzoek![]()
Ook wel eens bij marketing gehad..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef Piles het volgende:
Misschien is het leren lezen ook een goeie. Hier lezen we van links naar rechts, maar dat is niet overal zo
Denken ze daar ook van achter naar voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook wel eens bij marketing gehad..
Unilever had een hele dure campagne opgezet in een Arabisch land.. Eerst een huilend kind.. dan een luier en dan een lachend kind.. wat in de Arabische taal/denkwijze betekent... eerst lachend.. een nieuwe luier en uiteindelijk een huilende baby
Ja, goede logicaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom zou je zo een reclame maken? dan snapt alleen de slimmere mens het. en als de slimmere mens het dan weet gaan ze niet het product kopen want ze zijn te slim.
ja ff serieus, ik denk dat ik maar ga stoppen met die dubbele dosis ritalin, godverdomme heel m'n hoofd denkt anders, en ik vind t niet leuk hoe die denktquote:
Volgens de case wel jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denken ze daar ook van achter naar voor
Klinkt niet aannemelijkquote:
nieuwsgierig of het een marketinggerichte opleiding was n.a.v je vorige berichtquote:
Hoeveel is een dubbele dosis? Twee keer de helft?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ff serieus, ik denk dat ik maar ga stoppen met die dubbele dosis ritalin, godverdomme heel m'n hoofd denkt anders, en ik vind t niet leuk hoe die denkt
dat is toch een kwart?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel is een dubbele dosis? Twee keer de helft?
een kwart?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
4 pillen per 4 uur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
waarom dacht je dat dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
nieuwsgierig of het een marketinggerichte opleiding was n.a.v je vorige bericht
reageer ik op een grapje?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
een kwart?
nee geintje, voordat die discussie weer komt![]()
quote:
Dan kan ie in Zeeland nog zeker 3 jaar meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
GastenDie kwart-grap is echt zoooo 2008
Wij denken aan jou jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kan ie in Zeeland nog zeker 3 jaar mee
ADD, 2 pillen per 4 uur deden niks.quote:
wij zijn nogal van de herhalingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
GastenDie kwart-grap is echt zoooo 2008
Mjaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kan ie in Zeeland nog zeker 3 jaar mee
ADD okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ADD, 2 pillen per 4 uur deden niks.
toen (zelf) maar 4 pillen gaan proberen, deze 3 dagen, maar voel me een beetje depri en levensmoe.
dus, beter als ik ophou
Heb 'm gezien toen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaIn SES werd hij laatst niet gesnapt
ff opzoeken
Het tegenovergestgelde van x^3quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm gezien toen jaWeet even niet meer waar dat toen precies om ging
het valt te proberen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ADD ok
En als je nou 3 neemt?Iets met gulden middenweg
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het valt te proberen inderdaad.
DISCRIMINASIEquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Abortusarts misbruikte patiënten
de handen van je onder narcose zijnde patienten gebruiken om je te bevredigen.. Dat is wel een extreme variant van de stranger
ojajoh?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Yesse het volgende:
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ik ben lekker bezig
zwarte piet zijn daar binnen terwijl de zon schijnt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef denB het volgende:
zwart maken
zwarte piet
Zit hier binnen terwijl de zon gewoon schijnt!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Yesse het volgende:
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ik ben lekker bezig
Lekker opgebouwde zin Nicoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zwarte piet zijn daar binnen terwijl de zon schijnt?
Neeheee over 1,5 uurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En over 5 minuten kom je zeggen dat je naar huis gaat?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik nog steeds niet echtZelfs nog maar 2 cola op, misschien is dat het
Zo wel bespreking, en dan nog maar wat in Visio prutsen
Ik zit al klaar bij de telefoon hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Moet nog een paar impresariaten bellen
Zelfde als je heel veel ; anders, nl... als optie geeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:07 schreef Yesse het volgende:
OK. Goede les voor volgende keer, niet zoveel vrijheid geven doormiddel van "meerdere antwoorden mogelijk". Kutwerk om te verwerken
nou bij mij het gewoon mailtje eruit knallen naar drukker:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Waarschijnlijk is dat een rotstageklus
minipauzesquote:
Bij mij is het aanvragen van flyers, onderhandelen over de prijs en zorgen dat er na de voorstelling geflyerd wordtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
nou bij mij het gewoon mailtje eruit knallen naar drukker:
zoveel flyers van ... naar ....
klaar
ik zou er in ieder geval niet boos om worden in jouw geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Er zijn allemaal meisjes zich aan het ontkleden in de bieb omdat het zo hot in here wordtDaar gaat mn concentratie
Ik moet toch watquote:
Ik wel, want ik zat net in een leerflowquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zou er in ieder geval niet boos om worden in jouw geval.
zelfs als ik echt iets heel belangrijks moest doen en afkrijgen, dan zou mijn gemoedstoestand nog neutraal zijn.
leren doe je maar thuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel, want ik zat net in een leerflow
Ja maar dat viel nog wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zelfde als je heel veel ; anders, nl... als optie geeft
Nee gek, leren gaat beter in de UBquote:
Met welk programma voer jij dat in dan? Toch niet SPSS?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat viel nog wel meeMaar die meerdere mogelijkheden... Pff
Gelukkig nu allemaal klaar
ontklede vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Er zijn allemaal meisjes zich aan het ontkleden in de bieb omdat het zo hot in here wordtDaar gaat mn concentratie
Hier is het nog strakblauw!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
Ik wilde gaan hardlopen straks maar het wordt opeens helemaal bewolktEn ik had juist een wat groter rondje uitgestippeld
![]()
VergaderingenBezigheidstherapie
Als het niet uitkomt wel jaquote:
whehe pwnedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij is het aanvragen van flyers, onderhandelen over de prijs en zorgen dat er na de voorstelling geflyerd wordt
ohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het niet uitkomt wel jaAnders niks mis mee.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ontklede vrouwen
[..]
Hier is het nog strakblauw!
Kijk je naar links, zie je 2 ontblote ruggen, kijk je naar rechts zijn het er 5 inclusief te korte rokjes erbijquote:
ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik hoop dat het hier ook weer strakblauw wordt
Ik ga de boekjes waar ik het vanochtend over had vanmiddag bestellen voor 3,50 pond per stuk + verzendkosten
ik zeg niks...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk je naar links, zie je 2 ontblote ruggen, kijk je naar rechts zijn het er 5 inclusief te korte rokjes erbijZe doen het er gewoon om
wat een trutten zeg!! Speciaal sexy lopen doen om jou maar van het leren af te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk je naar links, zie je 2 ontblote ruggen, kijk je naar rechts zijn het er 5 inclusief te korte rokjes erbijZe doen het er gewoon om
en daarna door verkopen voor ¤150quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik hoop dat het hier ook weer strakblauw wordt
Ik ga de boekjes waar ik het vanochtend over had vanmiddag bestellen voor 3,50 pond per stuk + verzendkosten
Het zou verboooooden moeten wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een trutten zeg!! Speciaal sexy lopen doen om jou maar van het leren af te houden.
En dat alleen maar omdat jij zo'n mooie man bent!
Het wordt alleen nog maar donkerderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop met je mee!
en die boekjes scheelt nogal zeg
Nwah misschien moet ik twee setjes kopen, 1 voor mezelf en 1 doorverkopen.. In Nederland staan ze op Marktplaats en wordt er gewoon 35 - 45 euro voor gebodenquote:
of een heleboel.. Mooi handeltjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah misschien moet ik twee setjes kopen, 1 voor mezelf en 1 doorverkopen.. In Nederland staan ze op Marktplaats en wordt er gewoon 35 - 45 euro voor geboden
Jawelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met welk programma voer jij dat in dan? Toch niet SPSS?
ik zou diegene mailen en zeggen dat je ze nu voor bijna niks hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het wordt alleen nog maar donkerder
En die boekjes.. Tja ik zei het toch dat die jongen (meisje?) niet helemaal goed bij zijn hoofd was om op ¤ 100 te mikken
IDEE: Leren in de moskeequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nwah hij heeft ze in het Nederlands dus ze zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou diegene mailen en zeggen dat je ze nu voor bijna niks hebt
Daar ben ik niet meer welkomquote:
Wat raar joh van dat weer. Ik moet ook nog maar zien dat het volgend weekend zo heel erg lekker wordt hoor. Blijft een groot gokspel allemaal!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het wordt alleen nog maar donkerder
En die boekjes.. Tja ik zei het toch dat die jongen (meisje?) niet helemaal goed bij zijn hoofd was om op ¤ 100 te mikken
With great power comes great responsibilityquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet meer welkomAlle vrouwen gooiden elke keer spontaan hun hoofddoeken af als ik de building binnenkwam
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet meer welkomAlle vrouwen gooiden elke keer spontaan hun hoofddoeken af als ik de building binnenkwam
BB kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
With great power comes great responsibility
Ja er hangt precies een wolk boven amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat raar joh van dat weer. Ik moet ook nog maar zien dat het volgend weekend zo heel erg lekker wordt hoor. Blijft een groot gokspel allemaal!
Die aanbieder (m/v) was gewoon niet goed wijs inderdaad
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja er hangt precies een wolk boven amsterdam
Ik ga trouwens naar huis toe, dan kan ik nog hardlopen voor het eten hopelijk
Daaaag![]()
Veel plezier met hardlopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja er hangt precies een wolk boven amsterdam
Ik ga trouwens naar huis toe, dan kan ik nog hardlopen voor het eten hopelijk
Daaaag![]()
quote:
Je leert ook niet hequote:
Ik ben verliefd op een meisjequote:
wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was weer een heel positief gesprek![]()
![]()
Hopen dat ik die werk-vrolijkheid eens een weekje volhou
M'n begeleider was heel positief over de eerste procesbeschrijvingquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n begeleider was heel positief over de eerste procesbeschrijvingNog wat kleine verbeterpuntjes, maar verder was het helemaal geweldig
Dat is toch goed nieuwsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
![]()
Hij flirt met mij!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Je leert ook niet he![]()
Ik zeg toch dat je al je aandacht op Daph moet storten, en dan ga jij weer met Bart flirten
wat is er zo kut aan het werk dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
![]()
Zo geweldigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op een meisjeCheck het topic
Oh, die post komt anders over lees ik nuquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is er zo kut aan het werk dan?
keek je ook naar de grond toen ie het zei?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan er ook niets aan doen.. Ik werd er verlegen van
Ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
keek je ook naar de grond toen ie het zei?
jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
keek je ook naar de grond toen ie het zei?
koning. waar bellen je dan naar toe?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens mijn grap voor morgen alvast klaargelegd op 1 bureau.. Als er nog wat meer mensen vertrekken, ga ik daar ook nog aan de slag
[ afbeelding ]
detypfout in de brief is er inmiddels uit
quote:
Ze bellen naar de dierentuin (even C. Hond hardop zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
koning. waar bellen je dan naar toe?
en hoe krijgen ze dan hun muis terug?
whehehehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze bellen naar de dierentuin (even C. Hond hardop zeggen)
En de muis zit gewoon bij mij in de la..
Het is eigenlijk wel een slechte grap
Er is hier maar een koning, en dat is eer-ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
koning. waar bellen je dan naar toe?
en hoe krijgen ze dan hun muis terug?
genoten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Zooo, nu bij de baas verder met het bijkomen van Metallica
Fucking geniaal, onbeschrijfelijk! Superlatieven schieten te kortquote:
Keesquote:
doen ze nou aan moshpits bij metallica?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fucking geniaal, onbeschrijfelijk! Superlatieven schieten te kort
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
doen ze nou aan moshpits bij metallica?
of is dat niet voor pop-bands?
pawlaaaquote:
Ik had vanmorgen vergadering van de Leerlingenraad, daarna privé les en daarna nog een aantal dingen regelen.. drukdrukdrukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
pawlaaa![]()
![]()
waar was je vandaag? of heb ik over je heen gekeken?
boh, vandaag erg veel last gehad van medicijnen (ritalin) en voelde me kut, nu zijn ze uitgewerkt en ben ik vrolijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vergadering van de Leerlingenraad, daarna privé les en daarna nog een aantal dingen regelen.. drukdrukdruk![]()
En hoe is het met jou?
adhd, olé olé?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
boh, vandaag erg veel last gehad van medicijnen (ritalin) en voelde me kut, nu zijn ze uitgewerkt en ben ik vrolijk.
koffie, downbeat, zon
kom d'r maar in!quote:
rollen of boarden?quote:
17.20, altijdquote:
werkwerkwerk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eeeeeerik!
waar was jij dan vandaag? heuh?
Ha Deanquote:
Pilesquote:
quote:Heerlijk weer om samen met jete wandelen idd
![]()
Luctorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
heerlijk weer vandaag weer geweest
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
Luctor
Heerlijk weer om samen met jete wandelen idd
![]()
Ik begreep de hint nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet gek![]()
Luctor moet eens wat gaan doen, dat bedoelde ik
Heb je dat nummer van blijdorp zelf ook gebeld?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze bellen naar de dierentuin (even C. Hond hardop zeggen)
En de muis zit gewoon bij mij in de la..
Het is eigenlijk wel een slechte grap
Je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet gek![]()
Luctor moet eens wat gaan doen, dat bedoelde ik
Koningquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar kijk ik het net niet voor
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
want je vindt de verhaallijn zo goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap dat ze met het beeld van een normale beveiligingscamera altijd kunnen inzoomen tot het niveau van een irisscanquote:
"Ja, maar dat kan echt hoor, met de moderne technologie"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap dat ze met het beeld van een normale beveiligingscamera altijd kunnen inzoomen tot het niveau van een irisscan
mwa.. ik kan er goed naar kijken, maar het niet dat ik het fantastisch vind ofzo..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg ik nou echt zoiets raars, of wat?
gaan wij het toch ergens over hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook meeposten maar snap het hele onderwerp niet
een serie op tv, maar jij mag altijd posten hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook meeposten maar snap het hele onderwerp niet
Waar over danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gaan wij het toch ergens over hebben![]()
Ja ik volg die serie nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een serie op tv, maar jij mag altijd posten hoor
altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar over dan
[..]
Ja ik volg die serie niet![]()
Fijn dat ik vrij ben om te posten
Hallo Bartje!quote:
uhm.... Waar wil jij het over hebbenquote:
ik volg die serie dus ook niet...quote:Ja ik volg die serie niet![]()
Nicoquote:
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mwa.. ik kan er goed naar kijken, maar het niet dat ik het fantastisch vind ofzo..
BBquote:
Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm.... Waar wil jij het over hebben
Ik keek af en toe een aflevering, maar nu maar ff alles gedownloadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef Milou__ het volgende:
Ja ik volg die serie niet![]()
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nico![]()
Ik ben helemaal kapotNet 1,5 uur gehockeyed sinds een jaar of 1,5 en dat hakt er wel ff in
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm.... Waar wil jij het over hebben
Ik dacht dat ik weinig te vertellen had, maar ik ben niet de enigequote:
Milliequote:
True, ik merk echt dat ik sport nodig hebquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat geloof ik best
Maar das goed voor je.. zeggen ze
Penne met zalm, slagroom (quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
om er maar wat in te gooien
brocolli of is het broccoliquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat ga je doenquote:
Ssshhhttquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ik weinig te vertellen had, maar ik ben niet de enige![]()
Aardappelschotel in de oven met preiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is weer formule 1quote:
Broccoli.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
brocolli of is het broccolimet een sausje. Het smaakte nog niet eens zo slecht
* googled
Het is broccoli
En wat heeft de rest gegeten
Het wordt juist mooi weer dit weekendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is weer formule 1En er worden onweersbuien verwacht
regenraces
![]()
dan ben je nu topfit dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, ik merk echt dat ik sport nodig hebIk ben echt lichamelijk maar geestelijk een wrak als ik niet sport
hier wel, maar daar hebben ze de hele week onweerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het wordt juist mooi weer dit weekend
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het wordt juist mooi weer dit weekend
Wellicht dat ik dat zaterdag doequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je eindelijk de stap zetten?![]()
[edit] Valt weer tegen
altijd leuk, maar om je daar nu al op te verheugenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is weer formule 1En er worden onweersbuien verwacht
regenraces
![]()
quote:
Whehe, nee, ik moet nodig gaan sporten, ik ben volgens mij minder in conditie dan mn kreupele verzorgpaardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben je nu topfit dus
Ik heb de conversatie op gang gebracht
DOENquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht dat ik dat zaterdag doe
De race is pas zondags
Jaahaaquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd leuk, maar om je daar nu al op te verheugen
Heb ik een keer lang weekendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet dus, dan zakt de temperatuur weer naar de 8
Moet eerst ff naar de bieb, dus kan dan gelijk doorrijdenquote:
hehehehe..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, nee, ik moet nodig gaan sporten, ik ben volgens mij minder in conditie dan mn kreupele verzorgpaard
Ik geloof er geen donder van dat ze dat nu al weten.quote:
Jij was gewoon te traagquote:
Daar ga je dus al fout.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet eerst ff naar de bieb, dus kan dan gelijk doorrijden
Maar er zal wel weer iets tussen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |