Maar voor de rest wel eensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef soofje het volgende:
Snap jij dat mensen in de ochtend vrolijk kunnen zijn?
een wekker haalt je woest uit je heerlijke droom..
buiten bed is het kouder dan in bed.
hoe kan je daar nou vrolijk van worden?!?!?!
dus, wie vrolijk is in de ochtend is een aliën. (kon je niets beters verzinnen?)
dartelende mensen die opgewekt zijn in de ochtend.. pfff.. word je moe vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel eens![]()
Helemaal als je op je werk komt met je suffe kop en het eerste wat jij mompelt is goedemorgen. En dan krijg je zo een superopgewekt en blij GOEDEMORGEN!!!!!!1!11!!
Ga dood ofzo
geen klote bui, gewoon niet opgewekt en vrolijk.. minstens een uur. even bijkomen dan vrolijk doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef Devo het volgende:
Nou laat mij dan maar lekker aan alien zijn. Waarom moet je in vredes naam een klote bui hebben? Je kan toch weer slapen vanavond
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef soofje het volgende:
[..]
dartelende mensen die opgewekt zijn in de ochtend.. pfff.. word je moe van
ik stem op jou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Timmor het volgende:
Ik ben voor werkdagen van 12 tot 4 met een weekend van vrijdag tot dinsdag...
PM me, dan bespreken we onder het genot van wat drank de rest van mijn campagneplan waaronder o.a. "Woensdag-broek-uit-dag"...quote:
Eenschquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef soofje het volgende:
[..]
geen klote bui, gewoon niet opgewekt en vrolijk.. minstens een uur. even bijkomen dan vrolijk doen..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee al die chaggie koppen s'morgens is leuk
Schopje KLB?
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel eens![]()
Helemaal als je op je werk komt met je suffe kop en het eerste wat jij mompelt is goedemorgen. En dan krijg je zo een superopgewekt en blij GOEDEMORGEN!!!!!!1!11!!
Ga dood ofzo
hahahaha, niet zo vorlijk deze ochtend?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennen
Nee ik kan niet tegen chagrijnige mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef soofje het volgende:
[..]
hahahaha, niet zo vorlijk deze ochtend?
Veel succes,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennen
geen idee eigenlijk.. vond ik wel stoer staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef padlarf het volgende:
een trema op de van alien!![]()
![]()
hoe bedenk je het!![]()
Tis nog vroeg ofniet, soof?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef soofje het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.. vond ik wel stoer staan
als je iemand verbeterd moet je niet iets weglaten in een zin...staat zo slordigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef padlarf het volgende:
een trema op de e van alien!![]()
![]()
hoe bedenk je het!![]()
oei hier ook een niet al te vrolijk persoon in de ochtendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef PDOA het volgende:
'Alien' is zonder puntjes. Leer Engels ofzo.
maar in alle eerlijkheid, een trema bestaat toch uit 2 puntjes?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef soofje het volgende:
[..]
oei hier ook een niet al te vrolijk persoon in de ochtend![]()
puntjes? zoiest heet een trema... leer grammatica ofzo.
zeker later je bed uit gekomen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe kunnen mensen met dit weer 's ochtends zo zuur zijn?
Als ik uit bed stap en ik kijk naar buiten heb ik de hele ochtend een big smile op m'n porum
detailquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
maar in alle eerlijkheid, een trema bestaat toch uit 2 puntjes?
Ik mag dan soms een ochtendhumeur hebben maar je zult mij nimmer chagerijnig in de auto zien zitten..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
smorgens lekker vrolijk zijn![]()
rest van dag ook
zelfs met slaap gebrek ben ik altijd vrolijken dan die sjago koppen in de autos heerlijk om daar dan met een big smile voorbij te rijden
Ik dus ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik mag dan soms een ochtendhumeur hebben maar je zult mij nimmer chagerijnig in de auto zien zitten..
Hooguit met de kniesturend al trommelend of luchtgitaar spelend of uit volle borst mee te bléren met mijn muziek
Soof daar gebruik jij toch gewoon die hete pronte borstjes van jou voor, ben je EN gelijk goed wakker EN is het ijs weg voor je het weet...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef soofje het volgende:
[..]
zeker later je bed uit gekomen...
ik moest vanochtend de ruiten van mijn auto krabben.. word ik niet vrolijk van.
En als je dan naar buiten loopt en het pist van de regen, dan ben je meteen depressief ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben altijd erg vrolijk als ik wakker word. ik ben altijd blij om weer een frisse, gezellige en vrolijke dag tegemoet te treden. heer-lijk.
altijd vrolijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En als je dan naar buiten loopt en het pist van de regen, dan ben je meteen depressief ofzo?
Of ben je dan nog steeds vrolijk?
Ik haat ochtenden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben altijd erg vrolijk als ik wakker word. ik ben altijd blij om weer een frisse, gezellige en vrolijke dag tegemoet te treden. heer-lijk.
dat kan, weet je ook waarom?quote:
Ik weet het niet. Ik houd gewoon meer van de avond.quote:
sinds ik geen alcohol meer drink zie ik het nut van lange avonden en uitslapen niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik houd gewoon meer van de avond.
Ben jij een ochtendmens?
Ik heb ook ooit een mok kado gekregen met 'I hate mornings' dus ik denk dat ik het wel laat merken.
helemaal met je eens..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Eens. Ik ben meestal pas rond een uur of 11 écht wakker. Dat zijn dus doordeweeks elke dag vijf hele uren die ik halfslapend verspil
In het weekend sta ik dan weer wél heerlijk op. Terwijl de zon mijn ogen langzaam doet openen spring ik in één keer het bed uit, om vervolgens een vlugge sprint naar de douche te trekken om eens heerlijk rustig wakker te worden.
minder jointjes roken en 2 liter water per dag drinken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef soofje het volgende:
[..]
helemaal met je eens..
nog niet oplettend en dan aan het einde van de middag me auto maar zoeken omdat ik niet meer weet waar ik hem toen heb neergezet. of koffie gaan zetten en vervolgens heel die koffie vergeten.
ochtenden zijn best lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef makkie88 het volgende:
GOEDENMORGEN deze mooie morgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahaha.... pfahahahahaha
ok ik lig nu echt dubbel op me werk.. en dat allemaal in de VROEGE MORGEN!Verwijderd
Voor avondmensen zoals ik maakt dat echt geen bal uit... Ik kan gewoonecht niet vroeg naar bed, als ik daar dan vroeg in zou gaan liggen, kan ik toch niet slapen. Maar ik ben dan weer actiever 's avonds, dan zijn die ochtendmensen altijd moe en lusteloos.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds ik geen alcohol meer drink zie ik het nut van lange avonden en uitslapen niet meer.
Ik ben van 06.00 tot 24.00 uur actief.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor avondmensen zoals ik maakt dat echt geen bal uit... Ik kan gewoonecht niet vroeg naar bed, als ik daar dan vroeg in zou gaan liggen, kan ik toch niet slapen. Maar ik ben dan weer actiever 's avonds, dan zijn die ochtendmensen altijd moe en lusteloos.
blegh een middag dip.. doe mij dan maar liever de ochtend. in de ochtend is er toch weinig te doen. middagdip lijkt me toch lastigerquote:Op woensdag 1 april 2009 10:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik ben van 06.00 tot 24.00 uur actief.
Alleen 's middags tussen 16.00 en 18.00 krijg ik een vreselijke dip.
ik zal het niet verklappenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Met een goede bak koffie kom ik wel vrolijk de ochtend door hoor.
Enne..sssssssssssssst ik heb geen tripod met heatray in m,n tuin begraven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijderd
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:58 schreef soofje het volgende:
[..]
ik zal het niet verklappen
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAP!!!!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Da's nog altijd beter dan mensen die op zondagmiddag pas om 15.00 uur hun bed uitkomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef soofje het volgende:
[..]
blegh een middag dip.. doe mij dan maar liever de ochtend. in de ochtend is er toch weinig te doen. middagdip lijkt me toch lastiger
Want daar heb je last vanquote:Op donderdag 2 april 2009 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan mensen die op zondagmiddag pas om 15.00 uur hun bed uitkomen.
ik kom je om 3 uur wel troosten..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:27 schreef hoerezooi het volgende:
echte he als ik om 7 uur mn bed uitga krijg ik me toch een dip om 15.00 Niet te harde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |