Maar voor de rest wel eensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef soofje het volgende:
Snap jij dat mensen in de ochtend vrolijk kunnen zijn?
een wekker haalt je woest uit je heerlijke droom..
buiten bed is het kouder dan in bed.
hoe kan je daar nou vrolijk van worden?!?!?!
dus, wie vrolijk is in de ochtend is een aliën. (kon je niets beters verzinnen?)
dartelende mensen die opgewekt zijn in de ochtend.. pfff.. word je moe vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel eens![]()
Helemaal als je op je werk komt met je suffe kop en het eerste wat jij mompelt is goedemorgen. En dan krijg je zo een superopgewekt en blij GOEDEMORGEN!!!!!!1!11!!
Ga dood ofzo
geen klote bui, gewoon niet opgewekt en vrolijk.. minstens een uur. even bijkomen dan vrolijk doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef Devo het volgende:
Nou laat mij dan maar lekker aan alien zijn. Waarom moet je in vredes naam een klote bui hebben? Je kan toch weer slapen vanavond
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef soofje het volgende:
[..]
dartelende mensen die opgewekt zijn in de ochtend.. pfff.. word je moe van
ik stem op jou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Timmor het volgende:
Ik ben voor werkdagen van 12 tot 4 met een weekend van vrijdag tot dinsdag...
PM me, dan bespreken we onder het genot van wat drank de rest van mijn campagneplan waaronder o.a. "Woensdag-broek-uit-dag"...quote:
Eenschquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef soofje het volgende:
[..]
geen klote bui, gewoon niet opgewekt en vrolijk.. minstens een uur. even bijkomen dan vrolijk doen..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee al die chaggie koppen s'morgens is leuk
Schopje KLB?
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel eens![]()
Helemaal als je op je werk komt met je suffe kop en het eerste wat jij mompelt is goedemorgen. En dan krijg je zo een superopgewekt en blij GOEDEMORGEN!!!!!!1!11!!
Ga dood ofzo
hahahaha, niet zo vorlijk deze ochtend?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennen
Nee ik kan niet tegen chagrijnige mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef soofje het volgende:
[..]
hahahaha, niet zo vorlijk deze ochtend?
Veel succes,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij met je suffe kop goedemorgen tegen mij mompelt kan je beter rennen
geen idee eigenlijk.. vond ik wel stoer staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef padlarf het volgende:
een trema op de van alien!![]()
![]()
hoe bedenk je het!![]()
Tis nog vroeg ofniet, soof?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef soofje het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.. vond ik wel stoer staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |