helemaal goedquote:Op donderdag 16 april 2009 02:06 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Gregory Jacobs: aka Bushman #2 of Fisherman's Wharf, San Francisco....waar ik dus al zat en het niet kon vinden...
vandaar die franse autos?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, frans. Ziet er uit als Parijs vlak bij het Louvre.
helemaal goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Bingo!
Place des Vosges
Square Louis XII
Lijkt me niet, ze rijden duidelijk rechts. In Australie rijdt men linksquote:
Daar dacht ik ook al aan en volgens mij lijkt het wel in de buurt...quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zat eerst aan Monaco te denken, Grand-Prix circuit, bij Hotel Loews, maar dat was hem niet
Alwaar ook Hotel Cinema te vinden is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef JufMariska het volgende:
Die fontein staat op Dizengoffplein, in Tel Aviv
En ik protesteer...je laat een 'freeway' zien en geen plein met fontein.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Een foto van de fontein dichterbij:
[ afbeelding ]
Niet zeuren wees blij dat het opgelost is ... Een nieuwe graagquote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef Maizena het volgende:
[..]
En ik protesteer...je laat een 'freeway' zien en geen plein met fontein.
Op je originele plaatje is geen fontein te bekennen..
Dan zoek je toch echt naar iets anders...
Ik ben hartstikke blijquote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zeuren wees blij dat het opgelost is ... Een nieuwe graag
Die heeft nu vast een PM in haar boxquote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Maizena het volgende:
Nou...dat is dan hartstikke goed van je...je bent een goede zoeker.
Wordt het geen tijd om met Serendip mee te doen
Ok quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij
Enne...was niet als zeuren bedoeld...meer als vaststellen van een feit![]()
De fontein staat op de achtergrond in de eerste foto. De straat heet trouwens ook Dizengoffquote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef Maizena het volgende:
[..]
En ik protesteer...je laat een 'freeway' zien en geen plein met fontein.
Op je originele plaatje is geen fontein te bekennen..
Dan zoek je toch echt naar iets anders...
heel warm...quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sint Jansplein te Antwerpen volgens mij
dat is 'm!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef JufMariska het volgende:
Lijkt er wel op (klik), dan is het pand met de trapgeveltjes het Rubenshuis, en het glazen huisje de museumshop
quote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef Bram2301 het volgende:
Plaka Athene
Temppeliaukio, Helsinki dusquote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef chufi het volgende:
Skandinavisch gezien de gebouwen en gezien het gesteente doet me dat denken aan die ene keer dat ik op Helsinki Airport landde, maar de straat of gebouw zegt me verder niets
Helemaal correctquote:
Klopt, bedankt voor het punt bijtellenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Temppeliaukio, Helsinki dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt! Roma Termini inderdaad en de straat is ook helemaal goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef JufMariska het volgende:
Dat is volgens mij Viale Enrico de Nicola, voor het station van Rome
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Maizena het volgende:
Quai de Tilsit, Lyon
Met deze [ afbeelding ] kerk in de verte...
Oops ik dacht dat Maizena alweer een volgende had geplaatstquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.
Ja dat weet ik....had hem dus al snel gevonden...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |