Temppeliaukio, Helsinki dusquote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef chufi het volgende:
Skandinavisch gezien de gebouwen en gezien het gesteente doet me dat denken aan die ene keer dat ik op Helsinki Airport landde, maar de straat of gebouw zegt me verder niets
Helemaal correctquote:
Klopt, bedankt voor het punt bijtellenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Temppeliaukio, Helsinki dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt! Roma Termini inderdaad en de straat is ook helemaal goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef JufMariska het volgende:
Dat is volgens mij Viale Enrico de Nicola, voor het station van Rome
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Maizena het volgende:
Quai de Tilsit, Lyon
Met deze [ afbeelding ] kerk in de verte...
Oops ik dacht dat Maizena alweer een volgende had geplaatstquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.
Ja dat weet ik....had hem dus al snel gevonden...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Maizena, en ik had nog wel in Lyon gezocht.. Hij heet Eglise Saint-Georges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |