quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Jemig Rocka, ben je lekker op dreef?Heb je niks te doen ofzo?
Ik maakte een domme opmerking!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef innepin het volgende:
Heh, Freecell, 't is inderdaad niet echt een jurk die je zomaar eens voor de leuk aandoet ofzo...
BE, wat zit jij te-en?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Troel het volgende:
Midden in de nacht met die jurk en een wit geschminkt gezicht over de begraafplaats
Ik heb een kat. Ook al eens over geklaagd, onze kat zou rondjes rennen door het huis.quote:
Dat is natuurlijk niet prettig wonen zeg! Kan je niet een klacht over hen indienen bij de woningbouw? Dat je er gek van wordt dat ze je van van alles beschuldigen en dat je je niet kan verweren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een kat. Ook al eens over geklaagd, onze kat zou rondjes rennen door het huis.
Uhm....
Kat lag heerlijk te slapen en wij zaten achter de PC
Alleen ik begin langzamerhand wel zat te worden van de onderburenZe klagen heel vaak, bij ons, maar ook bij de woningbouw... En ik denk bij heel veel dingen 'oi, pas op de onderburen...'
Misschien is ie op vakantie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:02 schreef Chell het volgende:
Jemig die onderbuurman van jou ziet ze echt vliegen freecell!
Ik ben echt zo blij dat ik geen/nauwelijks last heb van mijn buren. Ik ben nu alleen een beetje bang dat mijn buurman misschien dood is![]()
![]()
Eéns per week worden de trappen enzo gedweild en dan worden alle deurmatjes even opzij gelegd. Meestal tegen de muur of over een trapleuning. Een tijd terug stonden ze tegen de voordeur aan. Onmogelijk om de deur te openen zonder dat het ding omvalt dus. Maar die van de buurman staat nog steeds zo....en tis denk ik nu wel al drie of vier weken terug![]()
Maar ja, het stinkt nog niet
Ja precies!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, het is wel idd heel vervelend. Ik heb het nog steeds met onze geurtjes-buurvrouw ook. Je denkt er toch aan en ik voel me er soms toch ongemakkelijk bij.
Maar de jouwe lijkt me idd wel een superzeurpiet hoor!
Chell! Dat zou ik ook gek vinden.
Zitten er al hordes vliegen op de ramen?quote:
Ik zou de Cock bellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zitten er al hordes vliegen op de ramen?Is wel gek hoor. Als je je echt ongerust maakt zou ik misschien even overleggen met de wijkagent of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |