abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:42:19 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580862
Midden in de nacht met die jurk en een wit geschminkt gezicht over de begraafplaats
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:43:45 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67580912
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Jemig Rocka, ben je lekker op dreef? Heb je niks te doen ofzo?

Ik zeg al niks meer...
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:46:16 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67580993
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef innepin het volgende:
Heh, Freecell, 't is inderdaad niet echt een jurk die je zomaar eens voor de leuk aandoet ofzo...

BE, wat zit jij te -en?
Ik maakte een domme opmerking! Gelukkig kon ik editten voor iemand het quotte!
pi_67581023
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Troel het volgende:
Midden in de nacht met die jurk en een wit geschminkt gezicht over de begraafplaats

Lekker onderbuurman over de zeik jagen

Die kwam hier gisteren een tirade van een kwartier houden dat het niet legaal was om een crèche te houden in je huis en dat hij dag aan dag helemaal gek werd van dat gebommer van 7 of 8 rennende kinderen en dat hij ook balde van auto's die voor de deur stoppen om kinderen te laden en te lossen

Voor de duidelijkheid: Ik heb 2 oppas-kinderen, waarvan er nog maar 1 kan kruipen (en dus zeker niet rennen ). Ik heb ze meestal maar 3 à 4 dagen per week en de kruipende heb ik meestal maar 2 dagen. Hij zit veel in de box.
Oja, de ene wordt gebracht met de fiets en de andere woont NAAST ons.

Waar die man het over heeft begrijp ik soms niet
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:50:55 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67581126
Nou, je hebt er absoluut de geschikte woonruimte voor om 7 of 8 kinderen rond te laten rennen.
Persoonlijk denk ik dat niemand dat heeft, maar een tuin is zeg maar wel prettig dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67581152
joh klinkt als mijn (nescheiden en ik ben nog boos) buurvrouw....die zeikt nu ook echt overal over. Nog ff en mijn koffiezetapparaat hoort ze in de plee
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:51:51 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67581155
ik zou stampende katten nemen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:51:59 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67581162
freecell!
Ik had het van de week ook aan de stok met zo'n zuurpruim bij vrienden in de straat.
Straat met 1-richtingsverkeer en ik zag, vanaf de verkeerde kant, een plekje 3 plekjes 'diep' de straat in zeg maar, dus ik snel tegen het verkeer erin en keurig geparkeerd. (Het is Hilversum, alles is eenrichtingsverkeer en ik weet niet hoe ik aan de andere kant van die straat moet komen. )
Ga ik weg, begint de ouwe grijze troela bij wiens huis ik stond te miepen over 1-richtingsverkeer.
Dus ik (buik vooruitstekend) zeg dat ik een plekje zocht met mijn zwangere buik en kleine kind en of ze er echt last van had dan? Haar auto stond nota bene bij haarzelf op de oprit.

Toen ik weg reed, reed zij snel achteruit de straat op om daar te parkeren. Hoe sneu ben je dan... dat je je echt over dat soort dingen druk maakt.
Al had ik ondersteboven in de juiste richting gestaan, die doos baalde gewoon dat ik voor haar huis stond!
pi_67581261
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:51 schreef Ticootje het volgende:
ik zou stampende katten nemen...
Ik heb een kat. Ook al eens over geklaagd, onze kat zou rondjes rennen door het huis.
Uhm....
Kat lag heerlijk te slapen en wij zaten achter de PC

Alleen ik begin langzamerhand wel zat te worden van de onderburen Ze klagen heel vaak, bij ons, maar ook bij de woningbouw... En ik denk bij heel veel dingen 'oi, pas op de onderburen...'
pi_67581280
BE, dat is ook een domme situatie inderdaad!
Wat een mensch
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:55:44 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_67581286
Als je het eenrichtingsverkeer weg had gelaten en je had echt alleen Hilversum gezegd was het verhaal inderdaad ook duidelijk geweest Verschrikkelijk vind ik die stad met al die weggetjes Vooral omdat het elke drie maanden weer anders is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:58:45 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67581393
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een kat. Ook al eens over geklaagd, onze kat zou rondjes rennen door het huis.
Uhm....
Kat lag heerlijk te slapen en wij zaten achter de PC

Alleen ik begin langzamerhand wel zat te worden van de onderburen Ze klagen heel vaak, bij ons, maar ook bij de woningbouw... En ik denk bij heel veel dingen 'oi, pas op de onderburen...'
Dat is natuurlijk niet prettig wonen zeg! Kan je niet een klacht over hen indienen bij de woningbouw? Dat je er gek van wordt dat ze je van van alles beschuldigen en dat je je niet kan verweren?
Vervelend van die mensen met teveel tijd.

AL moet ik zeggen: hier achter zit een tandarts en die neemt haar hond mee naar het werk. Die zit echt de godganse dag te blaffen. Gék word je ervan. Ik hoor het overal. Maar ja, wat doe je daar nou aan....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 31 maart 2009 @ 16:02:55 #213
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67581575
Jemig die onderbuurman van jou ziet ze echt vliegen freecell!

Ik ben echt zo blij dat ik geen/nauwelijks last heb van mijn buren. Ik ben nu alleen een beetje bang dat mijn buurman misschien dood is
Eéns per week worden de trappen enzo gedweild en dan worden alle deurmatjes even opzij gelegd. Meestal tegen de muur of over een trapleuning. Een tijd terug stonden ze tegen de voordeur aan. Onmogelijk om de deur te openen zonder dat het ding omvalt dus. Maar die van de buurman staat nog steeds zo....en tis denk ik nu wel al drie of vier weken terug

Maar ja, het stinkt nog niet
pi_67581589
Mja, maar die man heeft blijkbaar wel echt last van ons
Ik heb de woningbouw wel eens gebeld zo van: even onze kant van het verhaal vertellen. Dat vonden ze ook wel logisch en volgens hun waren zijn klachten ook raar (wij hebben na 20:00 nog bezoek, wij lopen overdag soms hard door het huis met schoenen aan , we laten wel eens wat hard op de vloer vallen, dat soort dingen)

Hij had ook last van onze bovenburen, nu kunnen wij ons daar wel iets bij voorstellen, wij horen ze ook regelmatig (de hele dag KNALharde hiphop en ze maken behoorlijk vaak behoorlijk ruzie ) maar dat we ze hóren is nog geen overlast....
Onze onderbuurman vindt alles wat hij hoort meteen overlast
En blijkbaar hallucineert hij er ook nog van alles bij
pi_67581745
tja als het aan de buuf ligt zet ze zelf dr home-cinema-zooi op keihard en mogen wij nog niet eens op zaterdag de was centrifugeren (bleek trouwens dr eigen centrifuge te zijn )
ach, nu ze niet meer op dr man kan zeiken, zeikt ze op de buurt (zelfs de achterburen kregen klachten)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:11:30 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67581920
freecell, het is wel idd heel vervelend. Ik heb het nog steeds met onze geurtjes-buurvrouw ook. Je denkt er toch aan en ik voel me er soms toch ongemakkelijk bij.
Maar de jouwe lijkt me idd wel een superzeurpiet hoor!

Chell! Dat zou ik ook gek vinden.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:14:00 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67582014
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:02 schreef Chell het volgende:

Ik ben echt zo blij dat ik geen/nauwelijks last heb van mijn buren. Ik ben nu alleen een beetje bang dat mijn buurman misschien dood is
Eéns per week worden de trappen enzo gedweild en dan worden alle deurmatjes even opzij gelegd. Meestal tegen de muur of over een trapleuning. Een tijd terug stonden ze tegen de voordeur aan. Onmogelijk om de deur te openen zonder dat het ding omvalt dus. Maar die van de buurman staat nog steeds zo....en tis denk ik nu wel al drie of vier weken terug

Misschien is ie op vakantie?
pi_67582234
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, het is wel idd heel vervelend. Ik heb het nog steeds met onze geurtjes-buurvrouw ook. Je denkt er toch aan en ik voel me er soms toch ongemakkelijk bij.
Maar de jouwe lijkt me idd wel een superzeurpiet hoor!

Chell! Dat zou ik ook gek vinden.
Ja precies!
Je wéét dat je gelijk hebt en in je recht staat en dat hij niet moet zeuren, maar je houdt er toch rekening mee
pi_67582252
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is ie op vakantie?
Ik zou wel even gaan kijken zelf in zo'n geval
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 31 maart 2009 @ 16:28:22 #220
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67582564
D'r valt niks te kijken. Ik woon in een portiekflat dus ik kan niet door zijn raam ofzo gaan kijken. Het enige raam wat 'kijkbaar' is, is het raam in de voordeur, maar daar hangt een handdoek voor (dat was al zo trouwens hoor.. geen geld voor een gordijntje ofzo schijnbaar).

't Lijkt me geen vakantietype ergens, maar goed dat is wel een mogelijkheid natuurlijk. Of hij is verhuisd zonder dat ik het weet. Ik weet natuurlijk niet precies hoe lang het zo is, maar heb wel zoiets van als het nog twee weken duurt ga ik wel even de woningbouw bellen ofzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 maart 2009 @ 16:30:44 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67582628
quote:
Zitten er al hordes vliegen op de ramen? Is wel gek hoor. Als je je echt ongerust maakt zou ik misschien even overleggen met de wijkagent of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:37:49 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67582869
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zitten er al hordes vliegen op de ramen? Is wel gek hoor. Als je je echt ongerust maakt zou ik misschien even overleggen met de wijkagent of zo.
Ik zou de Cock bellen.
pi_67583417
Spannend verhaal zo, Chell
Hier ook zoiets, ik loop vaak langs de achtertuin van een huis om de hoek, en die tuin is gerust een oerwoud te noemen. En in dat oerwoud liggen al minimaal anderhalf jaar twee vuilcontainers (gewone kliko's dus) onaangetast tussen de planten. Nog nooit licht zien branden, en voor het enige raam dat ik kan zien staat al net zo lang een matras rechtop. Dan denk ik, wat doen die mensen met hun afval, als ze nog leven?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67583471
Oef Chell, ik zou gewoon even aanbellen denk ik en vragen of alles goed is.

Freecell die jurk hihi hij heeft inderdaad een hoog "die ga je nooit aandoen" gehalte Die mevrouw van die jurk verkoopt trouwens wel veel (nep)bontjassen zeg

Ik ben net even bij intratuin geweest kijk mn nieuwste aanwinst mn lief vindt het echt een vreselijk ding haha.

is ie niet heerlijk hysterisch? Voor op mn werk ofzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67583615
Huup Je plant!
Ik vind hem woest aantrekkelijk!
pi_67583634
Cactussen zijn tof, huup!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 31 maart 2009 @ 17:01:33 #227
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67583712
Ik vind het een Oma-cactus Mijn oma had altijd zulke
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2009 @ 17:01:51 #228
43556 miss_dynastie
pi_67583724
quote:

Zo kregen wij een paar maanden geleden ook telefoon van de politie ( ) dat mijn schoonmoeder al enkele weken vermist was en de buren daarvan melding hadden gedaan. Ze was helemaal niet vermist uiteraard -maar uit logeren-, maar ik was wel verbaasd dat ze pas na weken gebeld hebben. Zullen ook wel gedacht hebben: het stinkt niet
pi_67584073
Wat een leuke,Huup!
Ik heb er een heleboel, maar helaas nog geen 1 waar bloemetjes uitkomen

iew dat verhaal van die buurman die al weken niet gesignaleerd is!! Kun je niet in zn brievenbus kijken of die uitpuilt?
Ergens naar binnen kijken bij hem kan ook niet? Ik zou gewoon eens aanbellen, doet ie open dan kan je altijd nog een smoesje verzinnen, of echt zeggen dat je je zorgen maakte
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:23:04 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67584502
Freecell, als je het geld hebt en je vindt die jurk mooi (ik ook! ) dan zou ik hem kopen als ik jou was!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:32:04 #231
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67584802
Als ik maat 38 had, had ik hem gekocht en aangetrokken naar een high-tea
Thee lebberen met m`n pink omhoog
Saartje
pi_67584895

Het doet pijn, maar minder dan de vorige keer gelukkig! Morgenochtend wondcontrole in het ziekenhuis, en dan hoop ik dat ik snel genezen ben, kan ik eindelijk gaan sporten!
pi_67584925
Freecell, mooie jurk! Ga je wel eens naar een gala?

Ik heb eind van het jaar weer een gala. Zin in!
pi_67585121
Rustig aan Reinhilde. Eerst herstellen van je operatie.
pi_67585146
Mooi dat het meeviel Reinhilde!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:15:34 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67585942
Fijn Reinhilde! Btw ik wilde geen algehele narcose en moest er een en jij wilde m wel en kreeg m ook niet
Ik moet morgen weer werken maar heb niet zo'n zin. En ik ben vanmorgen naar de kapper geweest maar moet toch wel heel heel erg wennen. En nee, ik heb geen foto.
Freecell wat een mooie jurk!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_67586085
He jammer Saffier . Binnenkort maar weer High-Tea-en, kan ik je kapsel zien!

Ik heb trouwens ook niet gevraagd om een algehele narcose, want ik ben een bikkel! ( ).
Even zonder gekheid; het is erg vervelend als ze een spuit met verdoofmiddel in het ontstoken gebied zetten, maar even doorbijten en klaar hoor. Iig bij deze ingreep.

Ik voel me echt veel beter dan de vorige keer, wat was ik nerveus toen! Ik heb nu zelfs grapjes zitten maken met de arts-in-opleiding die naast me zat . Over tenen sabbelen ging het op gegeven moment.
pi_67586145
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
Oef Chell, ik zou gewoon even aanbellen denk ik en vragen of alles goed is.

Freecell die jurk hihi hij heeft inderdaad een hoog "die ga je nooit aandoen" gehalte Die mevrouw van die jurk verkoopt trouwens wel veel (nep)bontjassen zeg

Ik ben net even bij intratuin geweest kijk mn nieuwste aanwinst mn lief vindt het echt een vreselijk ding haha.

[ afbeelding ]

is ie niet heerlijk hysterisch? Voor op mn werk ofzo
Ik vind zo leuk. Waarschijnlijk omdat ze zo lelijk zijn
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:36 #239
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67586181
tenen sabbelen
fijn dat je er nu minder tegenop zag . Waarom moest het eigenlijk nog een keer? Domme pech?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:49:42 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67586803
Ik ben naar het personeelsfeestje

Dusssss... Fijne avond verder!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67586810
Leuke jurk Freecell, misschien zelf een feestje organiseren ?
pi_67586858
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben naar het personeelsfeestje

Dusssss... Fijne avond verder!
veel plezier!

gedraag je
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67587708
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Leuke jurk Freecell, misschien zelf een feestje organiseren ?
Plan
Zou ik de kerk mogen gebruiken?

En tenen sabbelen malloten
pi_67587709
Saffier, eerst was het aan de linkerkant van mn grote teen, nu aan de rechterkant van dezelfde teen. .

nixxx had net boodschapjes gehaald bij de aldi, waaronder een stuk kaas. ik wilde de kaas uit de verpakking halen (we eten mac&cheese ) zag ik dat de verpakking en de kaas waren aangevreten door een muis .
Dus ik heb nixxx het huis uigebonjourd om kaas te halen bij de appie! Mij zie je voorlopig geen kaas meer halen bij de aldi.
pi_67587821
Mee terug naar de ALDI gaan!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 31 maart 2009 @ 19:30:38 #246
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67588122
Ik ga zometeen door de brievenbus turen (niet dat dat altijd wat zegt, mijn brievenbus puilt standaard uit ik laat soms echt tijden de folders liggen )
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:35:39 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67588305
Reinhilde, yuk! Zowel van de kaas als het sabbelen! Wel fijn dat het achter de rug is!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 maart 2009 @ 19:45:37 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67588647
Reinhilde, dat heb je maar weer gehad. Beterschap! Bij mij zijn beide teennagels verwijderd, de een onder narcose, de ander met een ruggeprik Plaatselijke verdovingen deden het niet zo goed bij mijn tenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67588655
Morgen gaat nixxx ook weer terug naar de Aldi ja. Getsiederrie.
pi_67588730
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Reinhilde, dat heb je maar weer gehad. Beterschap! Bij mij zijn beide teennagels verwijderd, de een onder narcose, de ander met een ruggeprik Plaatselijke verdovingen deden het niet zo goed bij mijn tenen
wow, echt?! Ik ben heel benieuwd hoe mijn teen eruit ziet als het weer genezen is. Mijn moeder heeft echt nog maar een nageltjes zo klein als je pink op haar grote tenen!

Ik ben idd blij dat het weer achter de rug is, BE!

Loer ze, chell!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')