In deze. Maar ik gebruik taal uit alle tijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef Maanvis het volgende:
Razende roeland?
In welke eeuw leef jij, Copycat?
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Dit is de mijne... maar ik zal straks een foto maken _na_ een ritje over de hei
[ afbeelding ]
Deze heb ik van i-net geplukt.. die van mij heeft ook minder roest hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte. En dan zonder stang.
En met wat minder roest.
Mijn eerste vervoermiddel dat geen hand me down is.
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.quote:
Kronan heeft geen racefietsen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oeh hip!quote:
En daar is een reden voor. Racefietsen, schracefietsenquote:
Nou!quote:Oeh hip!
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelwegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je bent alleen hip ende happening als je Kronan fietst.
Oh. En misschien wordt dit mijn nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
Bereid je maar vast voor op veel tijd op de vluchtstrook van je favoriete snelweg!
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.quote:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die auto is hier al een aantal jaar in gebruik en zo goed als probleemloos, dus dat zal wel meevallen.
Of moet ze haar baas nog even "ter hand" nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Een vrouw. En ik rij al meer dan tien jaar volledig schadevrij, dus niet zo macho lullen tegen me, ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
De hamvraag is echter of daar een man of een vrouw in reed.
PS: Je gaat toch geen afdankertje rijden? Weet je wel zeker dat je alle paperclips onder het bureau hebt gevonden?
Schmorry!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je klassieke (NY-Joodse) verbasteringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |