OMG ja, echt een leuke verrassing, die Lucky Fonz.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef frame-saw het volgende:
JohanMaar ach, dat soort artiesten staan er elk jaar.
Lucky Fonz mag wel weer op de zondagochtend komen. Heerlijk brakIk herinner me ineens die cameraman weer, dat was echt het hoogtepunt van mijn Lowlands.
Ja, en dan net als in 2005 tegelijk met de The Prodigy zetten, zodat ik weer moet kiezen tussen die tweequote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef PastoorPeter het volgende:
Röyksopp zou nog de 23e kunnen komen.
makkelijke keuze destijdsquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, en dan net als in 2005 tegelijk met de The Prodigy zetten, zodat ik weer moet kiezen tussen die twee
johan kwam dacht ik ook op 5 mei in zwollequote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef frame-saw het volgende:
JohanMaar ach, dat soort artiesten staan er elk jaar.
Lucky Fonz mag wel weer op de zondagochtend komen. Heerlijk brakIk herinner me ineens die cameraman weer, dat was echt het hoogtepunt van mijn Lowlands.
ja johan in zwolle en net na hit me tv dus blijf ik daar denk ik wel ff bij staanquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:18 schreef dragems het volgende:
[..]
johan kwam dacht ik ook op 5 mei in zwolle
+1quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Apfelsaft het volgende:
Nou van mij mag Maxïmo Park komen! Wat een band zeg
Ik dacht de cameramanquote:Op donderdag 2 april 2009 16:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
OMG ja, echt een leuke verrassing, die Lucky Fonz.
Zou een mooie afsluiter voor de Bravo zondag zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Ik hoop stiekem op 8 uur lang Laurent Garnier
Dat zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef PastoorPeter het volgende:
Röyksopp zou nog de 23e kunnen komen.
Grolschquote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef vogelkooi het volgende:
Wat voor bier hadden ze ook alweer op LL ben het vergeten.
Grolschquote:
Die hebben vrijdag bij 3voor12 gezegd dat er een grote kans is dat ze op Lowlands staan (nu in onderhandeling).quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Apfelsaft het volgende:
Nou van mij mag Maxïmo Park komen! Wat een band zeg
sorry hoor maar er zit echt wel een verschil aan smaak in de a merken. nou wil ik niet zeggen dat in grolsch niet lust maar drink liever Heineken of hertog jan.quote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Mensen die bier vies vinden omdat het van een bepaald merk is, als het een B-merk is dan kan het nog wel maar Grolsch is gewoon een A-merk dus je moet je bek houden!!!!!!!!!!!!!1111111111111
quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef dragems het volgende:
Grolsch zegt zelf dat het geen bier is.
http://player.omroep.nl/?aflID=9213321quote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry hoor maar er zit echt wel een verschil aan smaak in de a merken. nou wil ik niet zeggen dat in grolsch niet lust maar drink liever Heineken of hertog jan.
nou tis volgens mij de meest praktische Lowlands site in jaren. Je kan tenminste een hoop wegklikken of verplaatsenquote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De site is ook weer lekker pauper![]()
Oh nee, dat is hip en vernieuwend natuurlijk![]()
![]()
Irritant met die losse stukkenquote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De site is ook weer lekker pauper![]()
Oh nee, dat is hip en vernieuwend natuurlijk![]()
![]()
Je moet ook wel veel verplaatsen want je kan niet gewoon naar beneden scrollen zoals op elke goed ontworpen website...quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou tis volgens mij de meest praktische Lowlands site in jaren. Je kan tenminste een hoop wegklikken of verplaatsen
Ja maar ik moet steeds zoeken naar de items omdat de itemnamen teveel in het design verwerkt zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou tis volgens mij de meest praktische Lowlands site in jaren. Je kan tenminste een hoop wegklikken of verplaatsen
Ja dat was ook geen pretjequote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg ook niet dat ik hem heel goed vind hoorik vind dit alleen minder erg dan jaren terug toen er steeds een enorm beest voor je beeld langs kwam vliegen
Hij is misschien iets minder ergerlijk dan voorgaande jaren maar het is nog steeds een ongelooflijk gedrocht. Ludiek en grappig is het ook écht al lang niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg ook niet dat ik hem heel goed vind hoorik vind dit alleen minder erg dan jaren terug toen er steeds een enorm beest voor je beeld langs kwam vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |