nee, vroeger ging het altijd vrij makkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wat vervelend dat je zo slecht te prikken bent Fratz!
Was je altijd al zo slecht te prikken?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:39 schreef Fratz het volgende:
ik ga inderdaad vandaag mijn haar er af scheren. ben er nu helemaal klaar mee.
het kriebelt, het zit overal en het ziet er niet uit.
Gotc, wat een ellende..
Blegh! Wat een vervelende bijwerking zeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Fratz het volgende:
[..]
nee, vroeger ging het altijd vrij makkelijk.
Mijn moeder is ook begonnen met een pruik, maar thuis had ze hem bijna nooit op. Ze had ook wel van die mutsjes, maar dat vond ze ook niets. Mijn moeder zweette altijd heel erg, dus met die pruik werd dat alleen maar erger & erger.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
het wordt zomer, dan wordt een pruik superheet denk ik.
mijn moeder begon met hoofddoekjes enzo, maar op gegeven moment schaamde ze zich er niet meer voor, en liep ze met haar blote bolletje
Ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef milia het volgende:
And @GotC, mijn zusje heeft hetzelfde als jij, maar die lost het op met een spuitbusje haarverf oid om "doorschijnen " zeg maar te voorkomen
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef milia het volgende:
Maakt geen reet imho niets uit of het een pruikkie, petje of doekje is, zelfs niet in de winterIk heb best wel plezier gehad van het pruikkie, maar twijfel nog steeds of de prijs wel normaal was (had ik eerst maar eens rondgekeken
)
Het blijft maf van de infuusjes en prikjes Fratz! Maarrrr als ik even snel reken is morgen je laatste chemo en ben je daar iig van verlostSterkte nog voor die laatste keer! Krijg jij trouwens ook nog een prik met neulastan in je bovenarm gejast binnen 24 uur na je chemo of is dat weer een ander traject
![]()
And @GotC, mijn zusje heeft hetzelfde als jij, maar die lost het op met een spuitbusje haarverf oid om "doorschijnen " zeg maar te voorkomen
ja een ander soort, met andere bijwerkingen uiteraard.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Oooo wat fijn! Gefeliciteerd Fratz!
Krijg je vrijdag een "lichtere" chemo of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |