abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67564612
waar alles begon met millia, die naar de mammapoli doorverwezen werd nadat de huisarts een knobbeltje in haar borst ontdelkte, ze heeft alles overleefd (en hoe, waardige dame ), maar iedere keer komen er helaas weer dames bij die hetzelfde te horen krijgen, of familieleden die erover willen praten.

hier de juiste plek
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67564891
Ah, dank je wel Mirjam Een kant en klaar tweede deeltje is toch wel heel prettig omdat ik werkelijk geen idee had hoe ik het eerste deel in de op zou moeten verwerken
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_67564929
het was maar een poging,m hoop dat hij zo goed is
pi_67664617
Het is perfect Mirjam

Hopelijk weet Fratz deze ook te vinden, want die gaat vrijdag voor haar tweede chemo en ik wens haar een 'goeie' dag en hopelijk valt het deze keer weer mee
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 12:46:12 #5
34726 Fratz
Max
pi_67701364
*gevonden*

gister voor de tweede chemo geweest.
het prikken voor een infuus was werkelijk een drama.
de zuster heeft geprobeerd om te prikken, zeg maar in het verlengde van mijn duim op de zijkant van mijn pols, maar dat wou voor geen meter.
toen mocht ik fijn naar een operatiekamer waar een anesthesist ("de beste prikker van het ziekenhuis!" yeah ik stond te juichen.. ) het mocht proberen.
eerst geprobeerd op mijn arm. lukte niet. toen op mijn hand. lukte niet. onder op mijn pols. nopes weer niet.
ik kon zien dat de beste man veel ervaring had maar mijn aderen hadden zich van schrik allemaal verstopt. nou ja, die in mijn rechterarm dan, die van mijn linker waren goed te zien maar daar mag niet geprikt worden..
dan maar prikken in mijn voet. meteen gelukt, wat een opluchting zeg!
de volgende keer mag ik meteen naar de anesthesist.

verder een klein beetje misselijk, maar niks wat pillen niet kunnen oplossen.
mijn hand en pols zijn wel pimpelpaars. ik hoop dat het deze chemo weer precies hetzelfde gaat, zonder misselijkheid en overgeven *duimt*.

mijn haar valt inmiddels in rap tempo uit.
vanochtend heb ik er ook weer twee enorme dreadlocks (daar leek het op ) uitgeknipt.
tis wat!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 5 april 2009 @ 21:23:16 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_67740625
Ik ben er helaas sinds kort weer in aanraking mee gekomen bij m'n oude buurvrouw en 1 van m'n moeders beste vrienden. Ze voelde een knobbeltje in d'r borst, onderzoek laten doen, en nu blijkt dat ze nierkanker heeft met uitzaaiingen naar borsten en longen.. . Ongeneeselijk.. Aardig zwaar nieuws .

Plus, ik ben zelf leerling-verpleegkundige. Nu doe ik werken/leren, en dit op de oncologieafdeling. De verhalen die je daar hoort, ongelofelijk. Er liggen zo veel vrouwen met borstkanker, en ze zijn allemaal ongelofelijk inspirerende vrouwen.
Dus dames, ga ervoor, overwinnen!
pi_67745939
Jaja.....kankert is kut!
En @GotC......wat een bizar aparte baan zeg en dan tref je ook nog eens een vriendin van de familie! Maar er zijn/ liggen in het z'huis daar toch ook veel mannen met allerhande kankerts? Het gekke achteraf is dat ik in mijn chemo en zo periode maar een man met kanker bewust heb meegemaakt maar er nu al twee zijn gaan hemelen

@Fratz, scheer af die haren! Voordat je het weet liggen die kriebelharen in je bed! Of blokkeren ze je doucheputje en heb je een overstroming en dan moet je dweilen en schilderen en behangen binnen een week want anders brokkelen de stenen van je huis af......

Maaaaar Fratz, kind.........het is niet niks allemaal. Bedenk asjeblieft dat ik het het ook besef en ook als je je goed voelt is er wel van alles mis in je lijf waar je verder geen controle over hebt (ben vandaag voor het eerst zwaarmoedig en depri door andermans onbegrip en domheid ) Sorry daarvoor

Niet door fok! hoor, maar privé

[ Bericht 4% gewijzigd door milia op 05-04-2009 23:56:25 (privé) ]
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 12:39:32 #8
34726 Fratz
Max
pi_67755987
*knuffelt Milia*
Kop op meid!

ik ga inderdaad vandaag mijn haar er af scheren. ben er nu helemaal klaar mee.
het kriebelt, het zit overal en het ziet er niet uit.

Gotc, wat een ellende..
pi_67756552
goeie zet, om je haren alvast af te scheren
ook moeilijk lijkt me, maar dan is het maar gedaan
pi_67781696
Volgens mij was ik 24 uur geleden errug onder invloed van het een of ander

[ Bericht 23% gewijzigd door milia op 07-04-2009 23:43:05 (hihi) ]
pi_68131644
Hoest Fratz? Je bent best errug afwezig

Heb nu overigens een cyste in mijn rechterpols en de chirurg durft er voorlopig geen spuit in te zetten omdat het aan mijn kwetsbare rechterkant is, ben benieuwd.........en hoe vreemd het ook moge klinken, het is zo interessant om te zien/ meemaken hoe een mijn lichaam alles zo goed heeft verwerkt en nu pas gaat protesteren. Ik heb ook een soort van vrede gesloten met mijn vlotte en pittige kapsel, want het is wel heul makkelijk te stylen (wassen, smeerseltje erin wrijfen, klaar ) Misschien houd ik het zelfs wel zo kort
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2009 @ 10:34:56 #12
34726 Fratz
Max
pi_68134562
Ahhhhh, Fratz had een hele drukke week.
Een oom van mij lag op sterven. Daar zijn we nog halsoverkop heen geweest.
Gister was de crematie. Een hele vermoeiende dag. Veel familie gezien die ik al een tijd niet gezien had (onze familie is best groot en woont verspreid door heel Nederland) en voor velen was een bleke Fratz met een hoofddoekje toch wel een schok.
Verder gaat het eigenlijk best goed! Ben wel snel moe enzo.
Laatst wel een keer behoorlijk misselijk geweest en mijn avondeten in een emmer gedeponeerd.
Maar niet nog een keer meegemaakt.
De aders van mijn voet (waar het infuus in zat) zijn nog steeds wel verkleurd.
Ziet er raar uit!
Ben ook nog steeds niet voor een pruik geweest, weet ook nog niet of ik er uberhaupt wel eentje wil hebben. Heb op het moment superkorte stekels, en het lijkt bijna wel of er niet meer haar uitvalt.
Er ligt 's ochtends ook bijna niets op mijn kussen (wit kussensloop, lekker handig!).

Dus eigenlijk mag ik niet klagen! Vrijdag chemo 3!
pi_68156813
Gecondoleerd met je oom Fratz, dat hakt er ook wel even in zeg!
Dus volgende week heb je alweer de laatste CAF en daarna de scan die uiteraard hetzelfde beeld laat zien als voor de behandelingen

Volgens mij had ik ook nog wat stekels op mijn hoofd die netjes bleven zitten en zelfs ook een streepje schaamhaar als een soort brazillian wax maar dan horizontaal zeg maar.
Heb jij bdw ook andere eetgewoontes/ behoeftes gekregen of hoorde dat specifiek bij mijn kuur
(ik ben zelf namellijk 7 kg aangekomen door de hamburgers en andere ellende itt tot een mevroi met dezelfde kuur die 27 kg was aangekomen en ik laat ze trouwens lekker zitten )

Ik heb net het vorige deeltje nog eens nagelezen, en ik was al best veel vergeten! Het wordt tijd dat ik een soort van boekje ga maken voordat het allemaal té lang geleden wordt
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 11:59:28 #14
34726 Fratz
Max
pi_68163812
Jaaaaaaa, ik ga er ook vanuit dat mijn MRI goed zal zijn
13 mei wordt de uitslag dag voor de MRI, spannend dus!

En andere eetgewoonten? Ik had me voorbereid op veel misselijk zijn, eetlust verliezen etcetera.
Maar het is eerder het tegenovergestelde! Ik kan iedere dag wel een koe op en heb eigenlijk de hele dag door trek. Mijn vriend is nu nog thuis (hij werkt op een baggerschip dus moet binnenkort weer weg) en het is ook gewoon zo leuk om gezellig samen te eten, anders dan anders.
Ben gelukkig nog niet zoveel aangekomen, denk hooguit een kilootje of twee.
Mijn hond vindt het allemaal maar fantastisch dat wij nu zoveel thuis zijn. Is ze helemaal niet gewend!
En al dat fruit dat ze nu krijgt als beloning vind ze ook lekker. (vrouwtje anderhalve mandarijn, hondje een halve).
pi_68186206
Hmmm, hamburgers en zo, ik veer nog steeds op als ik er een reclame van zie Niemand had mij ervoor gewaarschuwd trouwens, pas achteraf begreep ik dat ik daar ook alweer enorm veel mazzel mee heb gehad

Duurt best nog wel lang voordat het 13 mei is, maar mijn duimpjes gaan iig ver voor die tijd draaien
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 13:12:22 #16
34726 Fratz
Max
pi_68200121
Ik heb steeds overal zin in! En ik lust ook nog bijna alles
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 12:07:16 #17
34726 Fratz
Max
pi_68299626
bah. vandaag kwam het dame van het lab bloed prikken.
wat geen verrassing was; ze kon geen goede plek vinden om te prikken.
zelfs in mijn voet geprobeerd (dat deed zeeeeer!).
uiteindelijk heeft ze een collega geprobeerd, haar lukte het wel.
ik blijf het prikken een drama vinden zeg
pi_68300929
Wat vervelend dat je zo slecht te prikken bent Fratz!
Was je altijd al zo slecht te prikken?
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 13:13:46 #19
34726 Fratz
Max
pi_68301600
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wat vervelend dat je zo slecht te prikken bent Fratz!
Was je altijd al zo slecht te prikken?
nee, vroeger ging het altijd vrij makkelijk.
pi_68302552
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:39 schreef Fratz het volgende:

ik ga inderdaad vandaag mijn haar er af scheren. ben er nu helemaal klaar mee.
het kriebelt, het zit overal en het ziet er niet uit.

Gotc, wat een ellende..

Mag ik je heel veel sterke toewensen hiermee. Tis niet makkelijk zo door het leven te gaan.
75 topics = FIN
pi_68303075
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Fratz het volgende:

[..]

nee, vroeger ging het altijd vrij makkelijk.
Blegh! Wat een vervelende bijwerking zeg.
Moet je veel geprikt worden? Hebben ze geen slimme oplossing ervoor?
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 19:31:28 #22
34726 Fratz
Max
pi_68313503
er schijnt wel iets te zijn wat ze onderhuids kunnen plaatsen maar ik weet niet of ik daar voor in aanmerking kom.
voor elke chemo is het bloedprikken en de chemo gaat in een infuus.
en tijdens de MRI krijg ik nog contrast vloeistof. valt mee dus.
tis alleen bijzonder vervelend!

heb inmiddels een hele verzameling hoofddoekjes
ben nog steeds niet bij de pruikenwinkel langsgeweest; eigenlijk weet ik niet of het uberhaupt wel mijn ding is. ik vind een doekje al smoorheet, laat staan een pruik! en dat ik nu supervriendelijk door mijn moslima buurvrouw word begroet vind ik alleen maar grappig
  donderdag 23 april 2009 @ 20:04:12 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68314624
Een pruik.. Nja, ik heb zelf een haarstukje (door dun en fijn haar, niks geen ziekte dus ), en het is gemiddeld 2-3 graden warmer op je hoofd daardoor. Aanrader? Not really

Just my 2 cents
pi_68316071
het wordt zomer, dan wordt een pruik superheet denk ik.
mijn moeder begon met hoofddoekjes enzo, maar op gegeven moment schaamde ze zich er niet meer voor, en liep ze met haar blote bolletje
  donderdag 23 april 2009 @ 21:13:34 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68317102
Niemand hoeft zich voor zoiets te schamen imo
Je vraagt tenslotte niet om zoiets. Als iemand er problemen mee heeft, dan is dat zijn/haar probleem
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 22:50:05 #26
34726 Fratz
Max
pi_68321322
Jullie zijn lief
pi_68323321
Maakt geen reet imho niets uit of het een pruikkie, petje of doekje is, zelfs niet in de winter Ik heb best wel plezier gehad van het pruikkie, maar twijfel nog steeds of de prijs wel normaal was (had ik eerst maar eens rondgekeken )
Het blijft maf van de infuusjes en prikjes Fratz! Maarrrr als ik even snel reken is morgen je laatste chemo en ben je daar iig van verlost Sterkte nog voor die laatste keer! Krijg jij trouwens ook nog een prik met neulastan in je bovenarm gejast binnen 24 uur na je chemo of is dat weer een ander traject

And @GotC, mijn zusje heeft hetzelfde als jij, maar die lost het op met een spuitbusje haarverf oid om "doorschijnen " zeg maar te voorkomen
  donderdag 23 april 2009 @ 23:51:30 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_68323477
Hier zijn jullie
Fratz heel veel sterkte hč!
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
het wordt zomer, dan wordt een pruik superheet denk ik.
mijn moeder begon met hoofddoekjes enzo, maar op gegeven moment schaamde ze zich er niet meer voor, en liep ze met haar blote bolletje
Mijn moeder is ook begonnen met een pruik, maar thuis had ze hem bijna nooit op. Ze had ook wel van die mutsjes, maar dat vond ze ook niets. Mijn moeder zweette altijd heel erg, dus met die pruik werd dat alleen maar erger & erger.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:16:51 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68326672
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef milia het volgende:

And @GotC, mijn zusje heeft hetzelfde als jij, maar die lost het op met een spuitbusje haarverf oid om "doorschijnen " zeg maar te voorkomen
Ja dat kan ook nog Maar ik wilde echt een bos haar ipv 3 haartjes Duur geintje, maar goed te doen via verzekering.

Fratz, succes
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 09:04:29 #30
34726 Fratz
Max
pi_68327412
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef milia het volgende:
Maakt geen reet imho niets uit of het een pruikkie, petje of doekje is, zelfs niet in de winter Ik heb best wel plezier gehad van het pruikkie, maar twijfel nog steeds of de prijs wel normaal was (had ik eerst maar eens rondgekeken )
Het blijft maf van de infuusjes en prikjes Fratz! Maarrrr als ik even snel reken is morgen je laatste chemo en ben je daar iig van verlost Sterkte nog voor die laatste keer! Krijg jij trouwens ook nog een prik met neulastan in je bovenarm gejast binnen 24 uur na je chemo of is dat weer een ander traject

oh het is niet de laatste keer helaas
nadat ik mijn MRI krijg in mei en de uitslag daarvan (die natuurlijk goed moet zijn ) krijg ik daarna nog 3 x chemo. het hangt alleen van de uitslag af wat voor kuren dat gaan worden. en uiteraard daarna nog bestraling.

heb nu een paar doekjes gekocht, ze heten Buff's. die zijn koeler dan normaal. wel prettig. maar binnenshuis heb ik bijna nooit iets op.

hoe ist met je Milia? alweer helemaal gewend op het werk?
pi_68354606
Ohw, verkeerd gelezen of begrepen denk ik stomme ik
thuis droeg ik ook niks, alleen als vrinden voor het eerst na het scheren langskwamen
en als ik een koude kop had, maar daar zijn dan weer capuchon's voor uitgevonden
Het werk gaat als vanouds, maar omdat ik niet veel zin heb in een oedeem-arm zijn er gewoon
dingen die ik echt niet doe. En omdat mijn gewrichtjes nog steeds niet zo soepeltjes zijn doe ik ook niets waarvoor ik moet bukken of knielen soms wel lullig voor de collega die het stokje van me over moet nemen, maar ja....en 2 airco's zijn nu al te weinig, het blijft netjes 18 graden op de werkplek
maar het is me toch veuls te warm en het is nog maar lente Thuis heb ik nog steeds
een enorm vest met capuchon en een deken bij de hand omdat ik het ook zo intens koud kan hebben,
ook al zoiets waar ze me niet voor gewaarschuwd hadden dat het nooit meer gewoon gewoon zou zijn
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 09:52:15 #32
34726 Fratz
Max
pi_68762193
vandaag mag ik voor de mri!
volgende week krijg ik ook de uitslag, ik hoef er tenminste niet zo vreselijk lang op te wachten als Mirjam..
pi_68790230
"voordeel" van zo'n diagnose is idd dat je overal voorrang krijgt wat hier regelmatig tot scheve gezichten heeft geleid (mopperende mensen bij het bloedprikken, was na aanmelden altijd als eerstvolgende aan de beurt ) al is dat voor mij nu verleden tijd, moet gewoon weer aansluiten

Had je weer lekker je eigen muziek meegenomen? En gaat het verder nog een beetje met je? Is het nog te doen allemaal?
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 10:25:16 #34
34726 Fratz
Max
pi_68801029
Gister MRI scan gehad. Was een stuk relaxter dan de vorige keer vond ik.
Hoefde geen contrastvloeistof (yay! geen infuus!) en het leek korter. Dat was wel niet zo, maar voor mijn gevoel was het veel korter. Heb nu nog wel spierpijn in mijn schouders.

Verder moet ik zeggen dat het prima gaat. De eerste week van mijn chemo is het allemaal niet zo'n feest, erg moe en lusteloos enzo, maar daarna gaat het meestal stukken beter.
Merk wel dat ik nu al de zenuwen heb voor de uitslag van volgende week, dat wel.
Het is dan ook een beetje de allesbepalende uitslag; wel of geen uitzaaiingen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 10:26:25 #35
34726 Fratz
Max
pi_68801074
oh en ja, ik had een cd gemaakt met wat leuke liedjes er op (die muziek van het ziekenhuis is bagger).

uiteraard dat dat schijfje vergeten weer mee te nemen, haha
pi_68887566
Baggermuziek in het ziekenhuis......mij boden ze Jan Smit of een vage radiozender aan doe dan die vage zender maar!
Ben je je eigen cd trouwens door chemo-brains vergeten, of heb je daar geen last van?

Het is al bijna volgende week, schiet al lekker op en ik duim nu al voor je
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 12:19:14 #37
34726 Fratz
Max
pi_68900552
Ja ik heb ook last van een chemo-brain.
Ik vergeet dingen, vooral woorden of ik kan ze me alleen maar herinneren in het engels

Eerder gebruikte ik ook alleen maar een agenda op mijn werk om dingen te onthouden maar ik heb inmiddels ook een agenda hier thuis. Wel raar hoor!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:31:36 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68900902
ben blij dat het naar omstandigheden prima met je gaat fratz
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 22:33:39 #39
34726 Fratz
Max
pi_68997104
*tromgeroffel*

Goed nieuws!!!!

De MRI scan was onveranderd!
Er zijn dus geen uitzaaiingen!!!

Ik ben zo ongelofelijk blij, bijna niet voor te stellen.
Toen we in de wachtkamer zaten kwam mijn oncologe al langs lopen en toen ving ik al een kleine glimlach op.
Ik had toen al meteen een goed voorgevoel. En ja hoor!
Vrijdag krijg ik dan ook meteen een ander soort chemo enzo.
Is allemaal erg onwerkelijk. Van "het leven is eindig" naar "het leven is eindig, maar het eindigt nog lang niet!".

*feeststemming hier*
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:43:43 #40
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_68997348
Oooo wat fijn! Gefeliciteerd Fratz!
Krijg je vrijdag een "lichtere" chemo of...?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:50:31 #41
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68997660
feest!
soort van, maar toch
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 23:03:14 #42
34726 Fratz
Max
pi_68998239
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Oooo wat fijn! Gefeliciteerd Fratz!
Krijg je vrijdag een "lichtere" chemo of...?
ja een ander soort, met andere bijwerkingen uiteraard.
ben benieuwd hoe het dit keer gaat.
morgen komen ze in elk geval weer bloed prikken, zal weer een feest worden
inmiddels kan me dat allemaal niets meer schelen! het is niet uitgezaaid!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 19:49:51 #43
34726 Fratz
Max
pi_69027379
zo ik had vandaag echt een goede verpleegster die bloed kwam prikken!
ze had twee buisjes gevuld bijna sneller dan dat ik met mijn ogen kon knipperen
en dat zonder een blauwe plek! ik ben onder de indruk!
ik hoop dat het morgen weer zo gaat!!
pi_69038469
Yeeeeeeeees wat heerlijk Fratz wat een opluchting zeg

En hopelijk vallen de veranderde chemokuren ook nog steeds mee, sterkte alvast voor morgen
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:09:52 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69039000
Geweldig Fratz! Wat een super nieuws! En gelukkig dat t bloedprikken zo goed ging
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:00:11 #46
34726 Fratz
Max
pi_69200746
Update!

Gaat goed met de nieuwe chemo!
Heb alleen erg veel spierpijn. In al mijn gewrichten en spieren. Maandag was tot nu toe wel het ergst, heb de halve dag op de bank liggen slapen (was het tenminste nog te verdragen).
Heb het ook constant warm. Nee héét! Eigenlijk ben ik blij dat ik tot nu toe geen pruik heb gekocht, iets doet me vermoeden dat dat wel heel erg warm zou zijn.
Ik heb het idee dat mijn haar weer een beetje aan het groeien is. Volgens mijn oncoloog moest ik me daar maar niet te veel aan vast pinnen. Toch lijkt het wel zo! (volgens mijn vriend ook )

Zaterdag is er een etentje van al mijn medewerkers, als ik me goed voel ga ik zeker even een drankje doen, heb er eigenlijk best wel zin in!
pi_69212419
Gezellig, een etentje en een drankje Komt die pijn trouwens van de chemo, of -als je die al krijgt- van de neulastan injectie? Ben je voor de rest ook nog moe, of is het nu anders? Mijn eigen haar is nu zo gek met een slag erin en dat donkere went nog steeds niet echt, volgende week ga ik maar eens naar de kapper (tweede keer )
De warmte is idd niet te harden, daarom lig ik helaas voorlopig nog niet in bed errug vermoeiend allemaal!
Mijn huis is inmiddels wel overal voorzien van vouwgordijnen en zonneschermen zodat de zon iig niet in de kamers schijnt en ik ga alleen naar buiten met een doel zoals hond uitlaten of naar het werk fietsen. En trouwens, mijn verzoek in april voor een afspraak met de oncologe ivm vele klachten/ kwalen werd afgewezen omdat ik eind juni al een afspraak heb staan Die vrouw is echt raar, ik ben zoooo overduidelijk haar uitbehandelde en succesvolle patiënt, dus niet meer interessant genoeg
Rare wereld waar we zomaar onvrijwillig in zijn beland eigenlijk, weet nu zelf even niets meer te typen omdat de nasleep best wel heftig en onvoorzien is
pi_69214051
Milia, er zijn ook inloophuizen voor mensen die kanker hebben (gehad) en hun naasten. Misschien dat ze je daar kunnen helpen? Al was het maar een luisterend oor of gewoon lullige tips.

Fratz, goed om te horen dat het mee lijkt te vallen deze chemo!
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 12:12:01 #49
34726 Fratz
Max
pi_69221765
Hey Millia =)

pijn is van de chemo, daar hadden ze me ook al voor gewaarschuwd.
Ben nog steeds moe ja, maar heb wel het idee dat ik meer energie heb dan hiervoor, maar misschien is het ook wel wishful thinking hoor, sinds de MRI heeft het moraal hier wel zo'n enorme boost gehad, haha!

Die hitte, daar kan ik echt over meepraten. Opvliegers inmiddels ook. Errug irritant. Was gister in de supermarkt, wilde afrekenen en het zweet liep me werkelijk over de rug.

De tip van Liejannuh is een goeie trouwens.
Na mijn behandeling wil ik naar http://www.behoudenhuys.nl/ ik heb inmiddels al zoveel goede verhalen gehoord hierover!
pi_69245418
Sorry voor mijn gemiep van gisteravond, maar gewoon ff anoniem een beetje klagen is errug lekker op zijn tijd Zo'n inloophuis is ook een erg goed idee eigenlijk Liejannuh, eens even googlen voor zoiets hier in de buurt maar tis toch gek dat een nurse practiondingding of iemand anders daar nooit iets over zegt, maar aan de andere kant zie ik ze nu ook veel te te weinig hé
En Fratz, het kan toch gewoon zo zijn dat je energie langzaam maar zeker weer terugkomt door de veranderde chemokuur én de Mri boost net als je haar Ben je ook een blondje trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')