Fair trade net zoiets.quote:Op maandag 13 april 2009 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Over Logos gesproken
Het britse Office of Government Commerce (onderdeel van ministerie van Financien) liet een leuk nieuw logo ontwerpen.
[ afbeelding ]
Iedereen blij, briefpapier, visitekaartjes, etc etc etc werden gemaakt.
Tot iemand het een kwartslag draaide.
[ afbeelding ]
Oeps
Bleven "Wankers" daar bij het ministerie van Financien
Gestiliseerde Vogelkop? Zwaaiend persoon?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fair trade net zoiets.
[ afbeelding ]
Draai je hoofd iets naar rechts
Ik kan er ook neit echt iets opvallends inzien!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gestiliseerde Vogelkop? Zwaaiend persoon?
Ik zie op zijn hoogst een niet eerlijk verdeeld ying-yang symboolquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ik kan er ook neit echt iets opvallends inzien!
Olifant met een bal?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterf!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Fredo55 het volgende:
Iedereen zijn hoofd naar rechts draaien.![]()
1 April met verlengsnoer._
Klopt idd, ook hoor je dit goed in oude dialecten, bv in limburgs, waar nog veel mensen dingen zeggen zeggen als wat is de tied? (tijd) of ik ga even strieken (strijken) etcquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
extra voor de liefhebbers van Nederlandse historie: de letter IJ
De ij is een unieke letter in ons alfabet die door de jaren heen is verwaarloosd, in de jaren 60 of eerder zat de IJ als aparte letter op de schrijfmachine op de plek waar nu de dubbele punt zit, naast de L en je moest de IJ apart spellen als de IJ van IJsselmeer. Dit is min of meer ook geschrapt door de talloze misverstanden. De oorspronkelijke IJ spreek je uit als IE en niet als EI het stervoorbeeld is de plaats Wijchen die je uitspreekt als Wiegen.
Pac-Man?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spreken ze de 'e' niet uit. Dan krijg je dus "Wijthmn" wat veel makkelijker uit te spreken is als "Wijtum", of in dit geval dus "Wietum". Spreek het maar eens uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef maok het volgende:
[..]
En de uitspraak Wietum voor Wijthmen. Het is me nu duidelijk waarom je de 'ij' als 'ie' uitspreekt, maar waarom 'hmen' 'tum' wordt snap ik nog steeds niet.
Hmm ik dacht Gorkum?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Majora het volgende:
Dat je gorinchem als Goringkem uitspreekt xD
Idd. Het is Gorkum, en niet Gorinkum of weet ik wat.quote:
gewoon pluskut zeggen...dat geeft geen discussiequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef frame-saw het volgende:
En waarom spreek je Enschede niet uit zoals het er staat: Enscheeeede, maar als Enschèdé. Idioot toch, ik heb het lang verkeerd gezegd in ieder geval.
Pacman!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fair trade net zoiets.
[ afbeelding ]
Draai je hoofd iets naar rechts
Ik zag eerst ook niet wat het voorstelde!quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef joepie91 het volgende:Heb trouwens ook een tijdje gehad dat ik dacht dat het snelwegbord een toren moest voorstellen (stond ergens in een ander deeltje iemand die dat ook had).
Zo'n dialect hoeft niet perse oud te zijn...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Klopt idd, ook hoor je dit goed in oude dialecten, bv in limburgs, waar nog veel mensen dingen zeggen zeggen als wat is de tied? (tijd) of ik ga even strieken (strijken) etc
Ik snapte vroeger niet waarom er een groot hek midden op de weg stond en hoe je dan ooit snel op de snelweg kon rijden. Later dacht ik dat het de vangrail voor moest stellen, maar dan nog steeds in de verkeerde richting.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:02 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook niet wat het voorstelde!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |