*kijkt eens even op google en staart naar het plaatje *quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Thijz het volgende:
tvp, tevens die pijl in het FedEx logo zie ik ook nu pas
Bij mij ookquote:Op maandag 13 april 2009 14:35 schreef Vinceee het volgende:
[..]
*kijkt eens even op google en staart naar het plaatje *
Potverdriedubbeltjes zeg!dat heeft me toch weer een minuut gekost!
quote:Op maandag 13 april 2009 14:57 schreef Pwoekie het volgende:
dat mijn ex een liegend sekreet is en een profiteur ....
neukte ze wel lekker?quote:Op maandag 13 april 2009 14:57 schreef Pwoekie het volgende:
dat mijn ex een liegend sekreet is en een profiteur ....
Ik zie hem niet?quote:Op maandag 13 april 2009 14:35 schreef Vinceee het volgende:
[..]
*kijkt eens even op google en staart naar het plaatje *
Potverdriedubbeltjes zeg!dat heeft me toch weer een minuut gekost!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:05 schreef Susi het volgende:
Naar aanleiding van een bericht op de FP: Dat Lownoise gewoon een laaglawaai betekent. Ik dacht altijd dat het zijn echte achternaam was
Verrekquote:
Goed kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Blijf ik nu de rest van mijn leven die pijl in het FedEx logo zien? Nee toch he?
Welke reply?quote:Op maandag 13 april 2009 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lees mijn reactie nog eens, en pas dan je reply aan.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Over Logos gesproken
Het britse Office of Government Commerce (onderdeel van ministerie van Financien) liet een leuk nieuw logo ontwerpen.
[ afbeelding ]
Iedereen blij, briefpapier, visitekaartjes, etc etc etc werden gemaakt.
Tot iemand het een kwartslag draaide.
[ afbeelding ]
Oeps
Bleven "Wankers" daar bij het ministerie van Financien
quote:Op maandag 13 april 2009 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Over Logos gesproken
Het britse Office of Government Commerce (onderdeel van ministerie van Financien) liet een leuk nieuw logo ontwerpen.
[ afbeelding ]
Iedereen blij, briefpapier, visitekaartjes, etc etc etc werden gemaakt.
Tot iemand het een kwartslag draaide.
[ afbeelding ]
Oeps
Bleven "Wankers" daar bij het ministerie van Financien
Nooit geweten dat het Wiegen is ipv Weigenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik sta nooit stil bij afkortingen of acroniemen, boeit ook niet echt zo, en hier heb ik ook totaal nooit over nagedacht.
Ik las sinds kort dat abn-amro ooit is onstaan door een fusie door de Algemene Bank Nederland met de Amsterdam-Rotterdam bank. Zoooo... als je dat weet dan wil je er toch helemaal geen rekeninghouder meer zijn joh. LOL
extra voor de liefhebbers van Nederlandse historie: de letter IJ
De ij is een unieke letter in ons alfabet die door de jaren heen is verwaarloosd, in de jaren 60 of eerder zat de IJ als aparte letter op de schrijfmachine op de plek waar nu de dubbele punt zit, naast de L en je moest de IJ apart spellen als de IJ van IJsselmeer. Dit is min of meer ook geschrapt door de talloze misverstanden. De oorspronkelijke IJ spreek je uit als IE en niet als EI het stervoorbeeld is de plaats Wijchen die je uitspreekt als Wiegen.
Ah. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:48 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb altijd al gedacht dat ze de termen "online" en "offline" speciaal hadden bedacht voro het Internet. Totdat ik een keer een Amerikaan hoorde praten over "Telephone offline", zoiets als reguliere huistelefoon niet aangesloten, hoorn van de haak. Ik dacht![]()
ooooh, duuh zoutzak.
En de AmRobank was dus ook al een fusie tussen de Amsterdam bank en de Rotterdam bank...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik sta nooit stil bij afkortingen of acroniemen, boeit ook niet echt zo, en hier heb ik ook totaal nooit over nagedacht.
Ik las sinds kort dat abn-amro ooit is onstaan door een fusie door de Algemene Bank Nederland met de Amsterdam-Rotterdam bank. Zoooo... als je dat weet dan wil je er toch helemaal geen rekeninghouder meer zijn joh. LOL
En de uitspraak Wietum voor Wijthmen. Het is me nu duidelijk waarom je de 'ij' als 'ie' uitspreekt, maar waarom 'hmen' 'tum' wordt snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het Wiegen is ipv Weigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |