Een klasgenoot in de brugklas dacht dit dus ook, in de fucking brugklas!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ontdekte pas relatief laat waar de kindertjes vandaan kwamen. Ik wist natuurlijk wel dat ze niet van de ooievaar kwamen, maar dacht tot ongeveer mijn 12e dat ze uit de anus van de vrouw kwamen en niet uit de vagina. Ik dacht dat de vagina alleen bestond uit een klein plasbuisje net zoals in de penis zit, en dat een kind dus wel van achteruit moest komen.
Mijn ontdekking deed ik na een discussie met een vriendje hierover, die ervan overtuigd was dat kinderen uit de vagina kwamen. Hij stelde voor het onderwerp aan mijn moeder voor te leggen, die een duidelijke tekening maakte van een vrouw met een kind dat eruit kwam en ze zei erbij dat de anus bij seksualiteit alleen van pas kwam als je homo was en ook dat illustreerde ze met een leuke tekening. (Daar kwam ik dan weer nìet zo laat achter)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef Anywhere het volgende:
Ik heb ook lang gedacht dat je bij het begin van het jeugdjournaal begroet werd met Hallo-us Jeugdjournaal. Mijn ouders hebben nog geprobeerd om mij duidelijk te maken dat het NOS Jeugdjournaal is, maar dat weigerde ik te geloven
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Palomar het volgende:
Ik dacht vroeger bij die Disney-tekenfilms altijd dat er 'Dis Nep' stond. Als in: het is niet echt
Bron?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef BOVICE het volgende:
Dat het woord "Sjembek" uit het welbekende nummer "Watskeburt" van De Jeugd Van Tegenwoordig slaat op een persoon die iemand beft terwijl zij ongesteld is. De jam/sjem in kwestie relateert zich dan tot de bonken en slierten
Ik las ook altijd Disnep, maar nooit zoals jij het interpreteertquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Palomar het volgende:
Ik dacht vroeger bij die Disney-tekenfilms altijd dat er 'Dis Nep' stond. Als in: het is niet echt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef kScrooge het volgende:
Dat de getallen (20+/ 48+ etc) op een pak kaas te maken heeft met het vetpercentage
Hoe kan je dan 60+ jonge kaas hebben en 30+ oude kaasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht altijd dat het aangaf hoe oud de kaas was (dus op de plank gelegen zeg maar), want je hebt jonge kaas en oude kaas.
WTF, is dat niet dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef kScrooge het volgende:
Dat de getallen (20+/ 48+ etc) op een pak kaas te maken heeft met het vetpercentage
Juist wel, daar kwam ie dus toch pas na jaren achterquote:
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef maok het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden pas achter dat die tijdelijke gele strepen op de (snel)weg er opgeplakt kunnen zijn en dat je ze er dus ook zo weer af kan trekken. (Of is dat ook vrij nieuw dat ze vroeger wel altijd schilderden?)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik bedacht me net dat ik altijd dacht dat met 'potentieel' werd bedoeld dat er iemand homo/lesbienne (pot) wasWant dan hadden ze het weer over een potentieel iemand
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef kScrooge het volgende:
Dan nogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef frame-saw het volgende:
Tot mijn veertiende ofzo hoor, niet tot gister :p
Dat heb ik dan nooit gezien, maar ik vond het sowieso al raar dat sommige kazen gewoon 30 of 48 jaar zouden hebben gerijptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan je dan 60+ jonge kaas hebben en 30+ oude kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |