Beetje hetzelfde, maar dan met vrouwen. Minus de bling blingquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
ten eerste, ik vind echt bijna alle rassen'soorten mooie mannen hebben, en vroeger (14, jong en onbezonnen) viel ik echt op van die bling- gevalletjes (vooral negers en marokanen) maar nu ik wat ouder ben, val ik op een één of andere manier er niet zo meer op. Mischien ook omdat meer blanke mannen wat succesvoller in et leven staan, en het is weer wat anders
Niet iedereen heeft zin in een quasi-geëmancipeerd zeikwijf met sterallures. Zelf houd ik er wel van..quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
Goed topic, ben er eens op gaan letten.
Je ziet relatief veel Nederlandse, oudere mannen met een klein Aziatisch vrouwtje of een donkere dame. Maar verhoudingsgewijs zijn er veel minder heren van dergelijke komaf en leeftijd met een Nederlandse vrouw.
Waar zou dat idd aan liggen?
Agree.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:09 schreef FireFox1 het volgende schrijfseltje:
Ik vermoed dat het beeld van de Nederlandse man nog steeds cultureel verbonden is.
Vrouwen met een ander achtergrond dan de Nederlandse staan verder van de maatschappij dan de buitenlandse mannen. Daardoor is het voor de Nederlandse man moeilijker om die groep te bereiken. Daarnaast kijk je eerder in je eigen straatje, dan van een ander.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:58 schreef Armoed het volgende:
[..]
Hoe eloquent en creatiefmijn complimenten.
Gewoon vaagheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bruin getint? Ik ben zelf pinda.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Heatseeker het volgende:
Ik vind jullie kleur niet mooi.
Ik vind die allebij niet mooi, maar dat heeft niet zozeer met de kleur te maken, maar met andere zaken zoals bottigheid, veels te grote lippen, lelijke wenkbrauwen/make-up, etc etc.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
En bruin getint? Ik ben zelf pinda.
Ik als vrouw zijnde vind donkere vrouwen ook niet echt mooi.
Een voorbeeld van wat wel ik niet en wel mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
checkt fobo....quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bovenste aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'' white hoes'' ...quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Them white hoes be stealin all our good men! Filthy trophy bitches!
(gemiddelde reactie op amerikaanse blogs als een zwarte celebrity met een blanke vrouw wordt gespot)
ja , het zijn vaak zoals ik zie (blanke man-aziatische vrouw) een oudere blanke man, met een veel jongere vrouw, vaak is de blanke man aardig stevig (oké ''dik'') en de aziatische vrouw, soms mooi soms niet. Ik heb nooit in dat soort huwelijken geloofd, net zoals bij blanke vrouwen en zwarte mannen, ik kan het gewoon niet seriuez nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
Goed topic, ben er eens op gaan letten.
Je ziet relatief veel Nederlandse, oudere mannen met een klein Aziatisch vrouwtje of een donkere dame. Maar verhoudingsgewijs zijn er veel minder heren van dergelijke komaf en leeftijd met een Nederlandse vrouw.
Waar zou dat idd aan liggen?
jammer, dan is het wel een stukje moeilijker!, maar gewoon volhouden en gewoon een gezellig praatje proberen te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Agree.
Ondanks jaren van feminisme en gelijkheidsbestrijding 'beschermen' veel families hun vrouwen. Vooral bij zuiderse culturen (dus ook zwart-afrika). Daardoor is het voor een man erg eng om in die wereld binnen te dringen.
@aychelle: dat meisje ken ik niet, ze werkt in een bar waar ik soms kom![]()
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..quote:Op zondag 5 april 2009 21:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja , het zijn vaak zoals ik zie (blanke man-aziatische vrouw) een oudere blanke man, met een veel jongere vrouw, vaak is de blanke man aardig stevig (oké ''dik'') en de aziatische vrouw, soms mooi soms niet. Ik heb nooit in dat soort huwelijken geloofd, net zoals bij blanke vrouwen en zwarte mannen, ik kan het gewoon niet seriuez nemen.
Ja idd beetjequote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..
Ik weet niet, het ''huwelijk'' is meestal niet gebaseerd op de meest bizarre dingen, zoals geld, status en een grote lul.quote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..
dat in één van mijn zwaktes waar ik nog aan moet werkenquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe jij stereotyperingen van zwarte vrouwen de hele tijd zit te ontkrachten, maar zelf wel lekker blanke vrouwen aan het generaliseren bent.
Vooral die laatste 2 posts zo achter elkaar zijn erg 'grappig'.
Mwoach, je NBA spelers buiten beschouwing latend zou ik zeggen dat het juist wél om geld en status gaat. Zeker in Nederland is het logischer dat er meer blanke mannen zijn die maatschappelijk een hoger aanzien hebben en meer verdienen, alleen al omdat er meer blanke dan zwarte mannen zijn..quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ''huwelijk'' is meestal niet gebaseerd op de meest bizarre dingen, zoals geld, status en een grote lul.
Nee echt pikzwartquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar met zwart bedoel je een ''zwarte huid?'' of gewoon negerinnen over het algemeen die ook bruin kunnen zijn?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Zoals vele zeggen hier: Niet m'n smaak.
Ik zie zelden een donkere meid die ik mooi vind, en als ik d'r mooi vind is dat alleen omdat haar lichamelijke trekken erg "blank" zijn. Zoals de wespentaille (niet overdreven) en een normale kont.
Nog belangrijker is het gezicht, en daar valt 99% al af.
das waar ..quote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mwoach, je NBA spelers buiten beschouwing latend zou ik zeggen dat het juist wél om geld en status gaat. Zeker in Nederland is het logischer dat er meer blanke mannen zijn die maatschappelijk een hoger aanzien hebben en meer verdienen, alleen al omdat er meer blanke dan zwarte mannen zijn..
quote:
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboHAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 100 euro krijg je hem ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haarVoor 100 euro krijg je hem ook.
Ze wil zichzelf vast niet (laten) verkopen, dus da's niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboleuke foto's hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
zo iets?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Fujifilm het volgende:
ik ben een nederlandse jongen van 23.. en mijn vriendin is kaapverdisch en ook 23 jaar oud..
En dit is een blijvertje.. al 2 jaar samen.. En deze vrouw van mij, als zij langs je loopt kan je je ogen niet van haar afhouden..
Donkere vrouwen vind ik aantrekkelijker als blanke vrouwen.. Veel mooier gebouwd. Vooral die billen van donkere dames..
nee, toch?quote:
Zo kom je nooit aan je hollandsche manquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef TheClown1 het volgende:
zou niet op een meid vallen puur vanwege bepaalde kenmerken dat door haar achtergrond bepaald worden, alhoewel ik de getinte kleur van haar huis erg mooi vindt op die foto.
in 2 topics tegelijk posten is nooit een aanrader. ik was bij de opmerkelijke fotos van funda en hier bezig. hahaquote:
Hi marcel! (ik denk dat je zo heet?)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef marcellomastroiani het volgende:
lieve Aychelle
Graag kom ik even terug op je vraag: waarom vallen blanke mannen niet op negerinnen? Ja, ik merk het zelf ook. De meeste van mijn vrienden vallen simpelweg niet op een negerin, sommige willen wel een keer sex hebben met een negerin (het cliche-verlangen) en eignlijk alleen ik ben gek op zwarte vrouwen (en dan bedoel ik negerinnen, sorry voor het woord, maar tamils zijn ook redelijk zwart, of aboriginals). Liever doen ze t trouwens een keer met een sexy aziatische, terwijl mij dat weer minder aantrekt, figuur van een plank, geen billen geen borsten en van die ogen waaraan ik niet kan zien of ze blij, verdrietig,boos whatever is. en zo'n plat gezicht, haha. je hebt wel knappe hoor, maar in het algemeen vind ik ene creoolse toch bekoorlijker.
Ik zou dus graag een leuke lieverd tegenkomen waarmee ik een lange relatie kan hebben, en kinderen.
Ik vind juist kelly (Destiny's child zeeeeeeeeeer aantrekkelijk).
Maar: negerinnen hebben idd vaak zo'n attitude. Ze hebben vaak een uitstraling van : "het kan me allemaal bitterweinig schelen en als je ook maar iets doet wat me niet aanstaat, val ik (verbaal) aan!"
Ik denk dat veel blanke mannen die uitstraling, terecht, niet zo leuk vinden.
En als je op een donkere dame afstapt, doen ze een beetje al te trots, zo van: jij denkt dat je me kan krijgen? Ze gaan spottend doen. Misschien dat zo the game werkt met hun zwarte broeders, die zijn zo volleerde versierders dat ze zich niet laten afschrikken, maar blankeboys spelen minder spel, willen contact en staan dan met een lachende, spottende en arogante negerin te praten, dat wij denken: dat was eens en nooit meer.
Ik las ook ergens hier dat die vrouwem 'de broek aan willen hebben' en zo ervaar ik het ook. Ze zijn vaak zo assertief (agressief), zo trots en met mij valt niet te fucken, dat het afstotelijk is. Ze komen erg weerbarstig over.
Het is allemaal begrijpelijk, gezien de achtergrond van Surinaamse en Antilliaanse negerinnen, die superonafhankelijke trotse houding, maar het zorgt ervoor dat heel veel van ze hun dagen in eenzaamheid slijten. Het stoot de zwarte man maar ook de witte man af.
Eigenlijk triest: mooi maar te weinig lief en zorgzaam en tot compromissen bereid, dat ze alleen leeft. Tja..
Ik zoek nog steeds een leuke zwarte dame, maar het schiet niet op. En weet je? Ik ben hoog opgeleid, ik ben een aantrekkelijke vent, lang, sportief figuur, goede afkomst, goede baan, geen player, grappigh lief blablabla, ik denk dat een vrouw (en dus ook een zwarte vrouw) een goe![]()
de partij aan mij heeft, maar toch reageren ze niet als ik ze email via zo'n mixwebsite, laatst zei en knappe creoolse dame van" maak me nieuwsgierig.." kennelijk vond ze mijn uitgangsgegevens niet spannend genoeg..? Ik vraag of ze msn heeft dan kunnen we praten, of dr tel nr. vervolgens niets meer gehoord...
Ik zou zeggen: veel succes! Waarschijnliojk laat ze zich wel inpalmen door zo'n stoere neger, met goud en tattoes en mooie praatjes, maar na de geboorte van het kind is ie pleite, maar ja, je viel op hem schat he, nu hoeft die trouwe lobbes je niet meer...
Maar ik blijf het proberen....
dit snap ik even niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef L.no het volgende:
Hey marcellomastroiani, ik wens je succes. Gelukkig zijn er genoeg die niet arrogant voorkomen(al is dat een minderheid I guess of je ziet ze nergens) en ik weet zeker dat je een zal vinden.
Er zijn ook vrouwen die totaal niets moeten van een blanke man d.m.v cultuurverschillen, geen zin om constand NL te praten, etc.
wat heeft dat er mee te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb toch wel een duidelijke voorkeur voor zwarte vrouwen, maar ja, ik ben dan ook al 40.
o haha,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even je eigen OP lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |