eensquote:
mooi zooquote:Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal in het vervolg niets meer over je o zo geliefde speler zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, Suarez is natuurlijk de beste speler in de Eredivisie.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Houniet het volgende:
Tief op met die Gijp man.
Je kan een kloon van hem zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
De buren hoorden me lachen.
'Bij een natte scheet krijg je rood.'
Dat heb ik dus ook, ik kon hem in het begin niet luchten of zien maar nu vind ik het gewoon humor. Niveau van het programma is toch totaal afgegleden nu die nitwit van een Kraaij Jr. der zitquote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef honda1990 het volgende:
vd GijpWat een vent
Eerst ergerde ik me er best aan, maar sinds een halfjaartje vind ik em echt werkelijk geweldig
Trek eens aan m'n vinger.quote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je kan een kloon van hem zijn.
Hij is dol op zijn eigen grappen en jij op je eigen kuttopics
quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Zero2Nine het volgende:
"Die hebben een jetlek daar krijgt een paard de hik van."
Hij moet toch wat vertellen tegen die clowns daar.quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
Weer dat gelul over Van der Boog. Iets met een mug en een olifant, Johan.
Daar word ik dus de hele tijd ziek van. Han, die gisteren aan tafel zat bij Studio Voetbal is nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans kijkt weer even naar Johan voor goedkeuring.
Dan mag je wel een doosje prozac meenemen inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zou maar 7 dagen met Hans op pad moeten
quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De paard en de hik is er weer eens.
Net zoals Ismaïl Aissatiquote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hans snapt het!
Dat t-shirt verbrandenquote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Zero2Nine het volgende:
Daar komt populist Kraaij weer. straks begint ie over de hardwerkende supporter
idd, vind Johan er snel overheen stappen.quote:
Inderdaad. En hij had geen vlag.quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat t-shirt verbrandenDIe man trok het ding alleen geemotioneerd uit
Hoe kun je nou gevoel hebben voor een ploeg waarvan je zeker bent dat ze nooit wat zullen winnen.quote:
Echt, heb daar de afgelopen maanden echt vaak over gedacht. Ik zou he-le-maal waanzinnig worden als dat met mijn club zou gebeuren. Tevens denk ik niet dat dan bij 30 gesloopte stoeltjes zou blijvenquote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, vind Johan er snel overheen stappen.
Vandaar dat jij op dit moment voor az bent?quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gevoel hebben voor een ploeg waarvan je zeker bent dat ze nooit wat zullen winnen.²
Roda supporters gunnen hem één ton.quote:
Zijn hypotheek moet toch betaald worden.quote:
Dat heet clubgevoel en das iets prachtigsquote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gevoel hebben voor een ploeg waarvan je zeker bent dat ze nooit wat zullen winnen.²
Wat is daar nou mee? Ik heb gisteren niet gekeken, dus heb dat gemist.quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef BB-King het volgende:
Gaan ze het ook nog over Dominique van Dijk, z'n wijf en z'n studentenkamer hebben?
Dat vind ik ook wel, maar hoe Kraaij zich steeds opwerpt als verdediger van de gewone, hardwerkende man begint ook irritant te worden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, vind Johan er snel overheen stappen.
Die etalagepop uit de PC Hooft?quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef BB-King het volgende:
Gaan ze het ook nog over Dominique van Dijk, z'n wijf en z'n studentenkamer hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |