neequote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Joesse het volgende:
jubileumtopic
Mr. Sickeszlaan?
hmm nee is m ook niet, maar ik laat m nog ff staan
Had het al gezien en doorgegeven.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
TT klopt niet (verkapte tvp)
Is ook mijn sterke eerste gedachte....... maar ik weet effe niet waar preciesquote:
yepsquote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Is ook mijn sterke eerste gedachte....... maar ik weet effe niet waar precies
ik zeg: het punt waar Goethe bij Racine komt?
Zoeken via google een optie?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
Mag ik het woord (=volgende plaatje) aan Ireth geven?
Die zag (waarschijnlijk net als alle anderen) dat het Oog in Al was.
Ik was maar een toevallige passant in jullie topicreeks (en ik heb geen foto's van de stad, of ik moet er ergens 1 van Funda halen of zo).
Bye
Af en toe maak ik ook nog wel eens foto's, maar meestal heb ik ze van internet jaquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen bork er met zijn camera op uitgetrokken om foto's te maken.
Ik heb ze allemaal van internetquote:Op maandag 30 maart 2009 23:17 schreef Joesse het volgende:
[..]
Af en toe maak ik ook nog wel eens foto's, maar meestal heb ik ze van internet ja
Ik ben ook zo'n zot, als ik ergens aan meedoe wil ik het ook goed doen, dus dan wil ik ook leuke foto's hebben/maken, en niet alleen meedoen met wat ik toevallig op internet tegenkom.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoeken via google een optie?
Volgens mij is alleen bork er met zijn camera op uitgetrokken om foto's te maken.
ok, nou gelukkig was het nog maar een klein tipje (vind ik zelf).quote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Ireth het volgende:
Niet zo snel opgeven johSommigen komen morgen pas online
![]()
(ik mag niets zeggen)
Dat zijn nou nét die straatjes die ik meestal niet herkenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ok, nou gelukkig was het nog maar een klein tipje (vind ik zelf).
ik kan me voorstellen dat het een lastige opgave is, foto's van straatjes in het centrum zijn eigenlijk leuker voor het spel. van die straatjes waar iedereen wel eens doorheen is gefietst en dus herkent, maar waarvan je dan zoiets hebt van: ships waar is dit nou precies en hoe heet die straat ook alweer?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:55 schreef Joesse het volgende:
Cole Porterplantsoen?
(met behulp van google want ik ken het daar niet echt)
Door je beschrijving ging ik er vanuit dat het Leidsche Rijn ergens moest zijn. Is geen beginnen aan om dan heel Leidsche Rijn af te zoeken, maar ik heb toch even op Google Earth gekeken en toen kwam ik gelijk al een flat met een knik erin tegen. Op Google Earth is die straat nog niet af, dus ik heb nog even op google afbeeldingen gezocht en toen kwam ik dezelfde foto tegenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ben ik wel heel erg benieuwd hoe/wat je dan precies gegoogeld hebt om tot dit antwoord te komen..... maar het is wel het goeie antwoord!
Of de rivierenbuurt, of de betonbuurt.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:17 schreef Bommenlegger het volgende:
Leidsche Rijn lijkt me....maar waar...
Maasstraat is in de goede richtingquote:Op woensdag 1 april 2009 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of de rivierenbuurt, of de betonbuurt.
Mijn gok is maasstraat, maar dat is waarschijnlijk fout.
Waar Diezestraat bij Roerstraat komt!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Maasstraat is in de goede richting
Goed!quote:
wat mij betreftquote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Goed!
Wordt het standaard dat als ik een opgave doe dat jij hem dan oplost?
nee het eerste asfalt dat je onderaan ziet is de Kardinaal de Jongweg (east-bound)quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Hengeveldstraat (project van mijn vorige werkgever)
hij zit je wel op de hielen hoor, qua score!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Joesse het volgende:
Ik had me van tevoren voorgenomen om zowel Hengeveldstraat als Kard. de Jongweg goed te rekenen, dus puntje voor ImHungryEtc.
ja das waarquote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hij zit je wel op de hielen hoor, qua score!
wat dat betreft had je het punt beter aan mij kunnen geven..........
sorry, ik zie dat het geen grapje is.quote:
Nee kijk in de verte, daar staat zo'n blok met gewoon dak maar met aan de 2 uiteinden een plat dak, zoals op deze foto:quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:44 schreef Specularium het volgende:
Bij die linkerkant alleen had het echt overal kunnen zijn.
Maargoed, ik weet het niet.
Een BMW dealer, die verhuisd is naar Leidsche Rijn, Proostwetering.quote:Op zondag 5 april 2009 09:49 schreef bork het volgende:
Vroeger was er hier een autobedrijf, showroom met garage.
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 12:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Een BMW dealer, die verhuisd is naar Leidsche Rijn, Proostwetering.
quote:
To easy!quote:Op maandag 6 april 2009 21:16 schreef Specularium het volgende:
Plantage, vanaf de Royaards van den Hamkade.
Volgens mij kan dat niet met die boom die je ziet.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Als het zo'n makkelijke is, is het dan niet 'gewoon' de Kanaalstraat?
Volgens mij staan daar nog minder bomen dan langs de Kanaalstraatquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet met die boom die je ziet.
Vleutenseweg? (aan de ventweg)
Correct!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:01 schreef zatoichi het volgende:
Dan zal in het de buurt van Lombok zijn, ben ik niet zo heel erg thuis, dus gok ik de J.P. Coenstraat?
Goed! Volgens mij was de straat zelf al een keer geweest, maar het gebouw niet.quote:
Helaas, niet de Jaap Edendreef.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:46 schreef zatoichi het volgende:
Pfff 1001 van dat soort blokken in Overvecht; Jaap Edendreef?
Nee, was de zonnenhof geloof ik, wel dezelfde buurt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:59 schreef Joesse het volgende:
Ow ik wist niet of die al geweest was. Was het hetzelfde plaatje?
+1quote:
Excellent!quote:
quote:
Yup, en zo sponsoren wij elkaar met punten....quote:
quote:
YUPquote:
+1quote:
Op 1,5 kilometer waar jij volgens mij woont.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef Ireth het volgende:
* Ireth slingert topic in the picture.
Kheb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee.
\\ja sorry zat onder een banner te typen en capslock stond aanquote:
De huizen zijn uit 1955 voor zover ik kan vinden, de bestrating weet ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
De huizen en de bestrating zien er vrij nieuw uit.
Ik kan nu willekeurig alle straten ten noorden van de marnixlaan gaan opnoemen, want ik heb echt geen enkel idee. Heb geen enkel aanknopingspunt. Ik sla deze beurt dus over.quote:
Je kan nog meer zien om de zoekactie te vergemakkelijken, het is een vrij lange straat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan nu willekeurig alle straten ten noorden van de marnixlaan gaan opnoemen, want ik heb echt geen enkel idee. Heb geen enkel aanknopingspunt. Ik sla deze beurt dus over.
Vulcanusquote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ik dacht eerst de C Smeenkstraat, maar die is het dus niet.
Het is de Minister de Visserstraat.
jaja, staat je netjesquote:
Nee, helaas.quote:
+1quote:
+1quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Bram2301 het volgende:
stormdijklaan
genomen vanaf de wickenburglaan
Thorbeckelaan is geen Ondiep?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Ireth het volgende:
Neuh, ik heb in Ondiep gewoond
Nieuwe!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat is 'm ja!quote:
Tada! Met stoomtrein! Schrok me een hoedje had alleen reserve telefoon als fotoapparaat bij mequote:
Alleen ik ben zo gek geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef Nosh het volgende:
Damn. Één keer.
edit. plaatsen jullie zelfgemaakte foto's trouwens?
Misschien kun je ook de stand fixen? Dan kan ik een nieuwe plaatsenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef Nosh het volgende:
Hulde! Oprecht! Misschien ook maar kijken of ik een cameraatje kan fixen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef bork het volgende:
Jan Pot FTW!
check ff je bearings Spec, het is niet goed.
nee, waar kijk je tegen aan op de foto?quote:
Preciesquote:
Nee joh.quote:
nee.quote:
jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:56 schreef Bommenlegger het volgende:
Zijstraat van de Oudwijkerdwarsstraat....
Helemaal goed!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef bork het volgende:
Keizersgracht is volgens mij preciezer, foto staat niet goed op het kaartje van Google
zwartewater
Ben ff weg, ben ff naar ->![]()
[ afbeelding ]
dat was toch niet de te raden foto?quote:Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef bork het volgende:
Keizersgracht is volgens mij preciezer, foto staat niet goed op het kaartje van Google
zwartewater
Ben ff weg, ben ff naar ->![]()
[ afbeelding ]
Helemaal goed, mijn nieuwste opdr8 van hierboven is daarom een goedmakertjequote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Feestkabouter het volgende:
Als je zoekt op Dorstige Hart kom je uit op de Lange Nieuwstraat (dat had ik namelijk EERST in die post van mij gezet), maar als je naar het straatnaambordje gasthuisstraat gaat zoeken kom je uit op de Biltstraat
Bork, buiten het spel om maar gewoon omdat Bram en ik het nu willen weten: waar zit jouw cafe BB? (ik kan de naam op het raam niet ontcijferen anders konden we het zelf opzoeken)
Edit: toch gevonden, Binnen best op de Biltstraat
dat zou wel heel geniepig zijn............. maar wel heel goed mogelijk aangezien Bork wat was gaan drinken in Binnen Best!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat zou wel heel geniepig zijn............. maar wel heel goed mogelijk aangezien Bork wat was gaan drinken in Binnen Best!
Preciesquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Ireth het volgende:
Pijperlaan (en je kijkt de Bizetlaan in?)
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
(en ik maar denken dat er 1 met Royaards Van Den Hamkade zou komen)
Jazeker!!!quote:
Sorry Bork, je antwoord kwam niet goed door, probeer het nog eens.quote:
Oh wacht, nu na een refresh zie ik ineens wel alle letters staan, ok het was inderdaad weer eens een goed antwoord (zo kan ik je noooooooooooit inhalen!)quote:
Eentje (van de geheimen) zit er 8erop de fiets van de bovenstaande foto, ik heb al bijna 4 jaar 2 papa-dagen en dan zijn we bijna altijd buiten (in Utecht)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef Bommenlegger het volgende:
Wat is je geheim dat je alles zo snel weet bork?
Wat wel knap is overigens.
Jazeker,quote:
Als iemand een serieus antwoord geeft kunnen we best effe via Google Maps checken of het klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef WD.40 het volgende:
Ik ga zo (rond half zes) een weekendje weg, dus mocht deze voor die tijd nog niet geraden zijn plaats dan gerust een nieuwe.
Klinkt misschien heel gek, maar ik geloof jou op je woordquote:
Da's wel erg vriendelijk, toch lijkt het me wel nice als het ff geverifieerd wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel gek, maar ik geloof jou op je woord![]()
Geverifieerd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef bork het volgende:
[..]
Da's wel erg vriendelijk, toch lijkt het me wel nice als het ff geverifieerd wordt.
Dat lijkt niet alleen zo, dat is ook zo!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:00 schreef zatoichi het volgende:
Lijkt de bakkerij op de hoek van de ABC-straat met de nieuwe gracht.
+1quote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef Ireth het volgende:
Weg tot de wetenschap ?
(indien goed, mag iemand anders even een nieuwe opgave posten, moet nu de deur uit)
veel plezier bij de wedstrijd (?)quote:Op zondag 3 mei 2009 13:21 schreef zatoichi het volgende:
Wie er eentje heeft mag posten, ik ga nu ook de deur uit
Helemaal ok Bramquote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef Bram2301 het volgende:
kruising Willem Pieter Van Dijllaan (verlengde Lomanlaan) en de Jo Wuthrichlaan
Daar zit ik ook nog over te twijfelen, maar ik meen het dak van de Nettorama op de achtergrond te zienquote:
Mij zeiden ze ook niets maar ik ga altijd meteen kijken als iemand een antwoord geeft dat mij niets zegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Ireth het volgende:
Googlemaps zegt Boeroehof! (kheb ff gezocht, het plaatje zei me niets en de straatnaam namelijk ook niet)
en dat dak is inderdaad ook een aanwijzing dat het goed is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook nog over te twijfelen, maar ik meen het dak van de Nettorama op de achtergrond te zien
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Feestkabouter het volgende:
die ken ik!
Salamanderpad met in de verte de Zuiderbrug!
je zit er hemelsbreed ong. een kilometertje vanaf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:07 schreef zatoichi het volgende:
Tja al die dreven lijken op elkaar, het zou de wolgadreef kunnen zijn, maar als ik in google maps kijk, klopt die verhouding niet helemaal...
En die is het ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Bram2301 het volgende:
de taagdreef zou kunnen volgens mijn kaartje
tip1: het is inderdaad in 1 van deze 2 wijken....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Ireth het volgende:
Tuindorp of Oog in al, maar dat is al gokken en verder kom ik ook nie.
erg slordig van me, had ik echt moeten zien, heb 3 keer grondig zitten zoeken (ben vanmiddag zelfs nog gaan rondrijden in die buurt, ik was wezen bowlen bij Mitland)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |