quote:
Yup, en zo sponsoren wij elkaar met punten....quote:
quote:
YUPquote:
+1quote:
Op 1,5 kilometer waar jij volgens mij woont.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef Ireth het volgende:
* Ireth slingert topic in the picture.
Kheb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee.
\\ja sorry zat onder een banner te typen en capslock stond aanquote:
De huizen zijn uit 1955 voor zover ik kan vinden, de bestrating weet ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
De huizen en de bestrating zien er vrij nieuw uit.
Ik kan nu willekeurig alle straten ten noorden van de marnixlaan gaan opnoemen, want ik heb echt geen enkel idee. Heb geen enkel aanknopingspunt. Ik sla deze beurt dus over.quote:
Je kan nog meer zien om de zoekactie te vergemakkelijken, het is een vrij lange straat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan nu willekeurig alle straten ten noorden van de marnixlaan gaan opnoemen, want ik heb echt geen enkel idee. Heb geen enkel aanknopingspunt. Ik sla deze beurt dus over.
Vulcanusquote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ik dacht eerst de C Smeenkstraat, maar die is het dus niet.
Het is de Minister de Visserstraat.
jaja, staat je netjesquote:
Nee, helaas.quote:
+1quote:
+1quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Bram2301 het volgende:
stormdijklaan
genomen vanaf de wickenburglaan
Thorbeckelaan is geen Ondiep?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Ireth het volgende:
Neuh, ik heb in Ondiep gewoond
Nieuwe!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat is 'm ja!quote:
Tada! Met stoomtrein! Schrok me een hoedje had alleen reserve telefoon als fotoapparaat bij mequote:
Alleen ik ben zo gek geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef Nosh het volgende:
Damn. Één keer.
edit. plaatsen jullie zelfgemaakte foto's trouwens?
Misschien kun je ook de stand fixen? Dan kan ik een nieuwe plaatsenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef Nosh het volgende:
Hulde! Oprecht! Misschien ook maar kijken of ik een cameraatje kan fixen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef bork het volgende:
Jan Pot FTW!
check ff je bearings Spec, het is niet goed.
nee, waar kijk je tegen aan op de foto?quote:
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |