Mij zeiden ze ook niets maar ik ga altijd meteen kijken als iemand een antwoord geeft dat mij niets zegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Ireth het volgende:
Googlemaps zegt Boeroehof! (kheb ff gezocht, het plaatje zei me niets en de straatnaam namelijk ook niet)
en dat dak is inderdaad ook een aanwijzing dat het goed is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook nog over te twijfelen, maar ik meen het dak van de Nettorama op de achtergrond te zien
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Feestkabouter het volgende:
die ken ik!
Salamanderpad met in de verte de Zuiderbrug!
je zit er hemelsbreed ong. een kilometertje vanaf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:07 schreef zatoichi het volgende:
Tja al die dreven lijken op elkaar, het zou de wolgadreef kunnen zijn, maar als ik in google maps kijk, klopt die verhouding niet helemaal...
En die is het ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Bram2301 het volgende:
de taagdreef zou kunnen volgens mijn kaartje
tip1: het is inderdaad in 1 van deze 2 wijken....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Ireth het volgende:
Tuindorp of Oog in al, maar dat is al gokken en verder kom ik ook nie.
erg slordig van me, had ik echt moeten zien, heb 3 keer grondig zitten zoeken (ben vanmiddag zelfs nog gaan rondrijden in die buurt, ik was wezen bowlen bij Mitland)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |