Nou dat zou ik dan maar doen inderdaad!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:49 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Het is een zij, maar wel een lesbische , dus misschien moet ik mijn charmes maar in de strijd gooien![]()
Ik heb net even flink een potje gejankt. Net een echo gehad, ze liggen nu zo gevaarlijk in de buik, dat als ze nu " gewoon" ter wereld zouden komen, ze het niet zouden overleven. Geen een met een hoofjde naar beneden, laat staan ingedaald. Het ziet er naar uit dat het echt een keizersnede gaat worden als het zo door gaat![]()
![]()
, en dat ze nog lang niet komen
![]()
![]()
![]()
Fijn overigens dit weer, mijn enkels zijn 3x zo dik geworden, moest net bij de verloskundige ook op de weegschaal..... bijna 30 kilo aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben even helemaal NIET blij
Bij mij gaat het precies andersom. Ik ga 's morgens eerst uitgebreid hier alles bijlezen en doen en dan zo tegen de lunch word ik nerveus en dan MOET ik toch wel wat gaan doen van mezelf.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Guus
Ik begin 's ochtends altijd redelijk goed op mijn werk, produktief, zo nu en dan even fok checkend.
Na de lunch wordt dat ras minder, produktiviteit daalt erg hard en ik klik fok steeds vaker open.
Nou ja, nog een dag of 50
Spannendquote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, 13.45u
Innepinne, tis echt extreem! En meer iets als 'BOOOOEF'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |