Je moet bezuingen idd. En dan met name op de salarissen van de spelers die ik hierboven noemde en op het personeel in het maasgebouw. Dan heb je de begroting rond en kun je met het geld van de investeerders voorzichtig en heel gericht 2 of 3 jonge spelers die over 2 of 3 jaar waarschijnlijk winst op gaan leveren gaan halen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet bezuinigen anders komen de investeerders niet. Die willen toch een sluitende begroting voor volgend jaar?
Aan talentvolle spelers heb je niets als ze 90 % van de tijd in de lappenmand liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlaar is jong en heeft bewezen talentvol te zijn, die zou ik gewoon houden.
Hofland en de Cler waren 28, Makaay en van Bronckhorst alleen wat ouder dus dat valt ook wel mee. En voor het elftal wat je had waren het zeker gerichte aankopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ehrm, gerichte aankopen? Dure (ex-)topspelers waarvan verwacht werd dat ze op hun sloffen Feyenoord een topclub zouden maken vind ik niet echt gericht, eerder makkelijk.
LAndzaat 1.6 miljoenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso straks met Landzaat (hoop ik), Lucius, Timmer en Greene weg en je hebt al flink wat ruimte meer.
En Tomasson is een hele goede speler en een leuke jongen maar die zal ook rond de 1,5 miljoen verdienen. Dat is ie best waard als ie 20 wedstrijden per seizoen speelt maar je moet toch eens kijken hoe die dit seizoen uitkomt. Als ie nu volgende week weer tot de zomer geblesseerd raakt dan moet je toch eens gaan overleggen of ie niet transfervrij weg mag. Hetzelfde geldt voor Vlaar. Hoe zeer ik die 2 ook mag; we zijn geen revalidatiecentrum voor aardige jongens.
En Greene is ook niet gratis. Maar goed, bij 3 miljoen zit je pas op de helft dus je zult nog ergens anders gaten moeten vullen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
LAndzaat 1.6 miljoen
Lucius 8 ton
Timmer bijna 8 ton
dat scheelt al wel wat.
bovendien komen de vervangers ook niet voor een paar consumptiebonnen, die ga je ook vele tonnen salaris betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Greene is ook niet gratis. Maar goed, bij 3 miljoen zit je pas op de helft dus je zult nog ergens anders gaten moeten vullen.
Vervangers moet je dus alleen halen als die investeerders komen. In het ergste geval moet je die gaten met jeugdspelers opvullen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien komen de vervangers ook niet voor een paar consumptiebonnen, die ga je ook vele tonnen salaris betalen.
quote:Fred Zwang volgt clubicoon Gerard Meijer (foto, midden, liggend) per volgend seizoen op als verzorger van de A-selectie van Feyenoord. Meijer zwaait na exact vijftig jaar af. Aldus schrijft het AD donderdag op haar website.
Ook Zwang is niet onbekend bij de Rotterdamse club. Hij is al veertien jaar werkzaam in de jeugdopleiding van Feyenoord en bekleedt momenteel de functie van verzorger van de A1. Voor de 73-jarige Meijer zoekt Feyenoord een andere functie. (KVN)
ja maar ik doel meer op die 2 a 3 talentvolle spelers die je wil halen. Iemand als Velthuizen komt niet voor 2,5 ton ballen vangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vervangers moet je dus alleen halen als die investeerders komen. In het ergste geval moet je die gaten met jeugdspelers opvullen.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar ik doel meer op die 2 a 3 talentvolle spelers die je wil halen. Iemand als Velthuizen komt niet voor 2,5 ton ballen vangen.
Wisselbegeleider.quote:Fred Zwang volgt clubicoon Gerard Meijer (foto, midden, liggend) per volgend seizoen op als verzorger van de A-selectie van Feyenoord. Meijer zwaait na exact vijftig jaar af. Aldus schrijft het AD donderdag op haar website.
Ook Zwang is niet onbekend bij de Rotterdamse club. Hij is al veertien jaar werkzaam in de jeugdopleiding van Feyenoord en bekleedt momenteel de functie van verzorger van de A1. Voor de 73-jarige Meijer zoekt Feyenoord een andere functie. (KVN)
Zie het als een investering. Hoewel ik vind dat je met Darley en Mulder in de selectie geen Vorm/Velthuizen moet halen zou ik het geen slechte aankoop vinden. Over 2 jaar zullen ze meer waard zijn dan ze je gekost hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar ik doel meer op die 2 a 3 talentvolle spelers die je wil halen. Iemand als Velthuizen komt niet voor 2,5 ton ballen vangen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Wisselbegeleider.
Even dat knijpje in de schouder en de tik op de kont, uiteraard met een handdoek over zijn schouder en het bijbehorende peptalkje.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Wisselbegeleider.
Even dat knijpje in de schouder en de tik op de kont, uiteraard met een handdoek over zijn schouder en het bijbehorende peptalkje.
Dus toch nogquote:Biseswar blijft Feyenoorder
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Diego Biseswar blijft bij Feyenoord. De 21-jarige aanvaller heeft besloten toch een nieuw contract te tekenen bij de Rotterdamse club.
Diego Biseswar (rechts) duelleert tijdens Feyenoord - Sparta met Krisztian Vermes. FOTO PIM RAS
Zijn huidige verbintenis loopt na dit seizoen af. Voor Biseswar was veel belangstelling, onder meer van het Portugese Benfica. Hij sprak ook met PSV en FC Twente. Het zag er dan ook lange tijd naar uit dat hij transfervrij zou vertrekken. Van de vertrokken trainer Gertjan Verbeek kreeg hij begin dit seizoen een nieuwe kans. Die heeft Biseswar, eerder op huurbasis spelend bij Heracles en De Graafschap, met beide handen aangegrepen.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=76290quote:Diego Biseswar heeft besloten een nieuwe verbintenis te ondertekenen bij Feyenoord. De buitenspeler twijfelde enige tijd over een langer verblijf in Rotterdam, maar heeft toch besloten de club trouw te blijven, weet het Algemeen Dagblad.
Biseswar, die in het bezit is van een aflopende verbintenis, maakt een opmerkelijk seizoen door bij de Stadionclub. Mocht hij aan het begin van deze voetbaljaargang nog vertrekken uit Rotterdam, een half jaar later is de jongeling bijna niet meer weg te denken uit de basiself van Feyenoord.
De aanvaller, die de afgelopen seizoenen verhuurd werd aan onder meer De Graafschap en Heracles Almelo, kon al in een eerder stadium een nieuwe verbintenis tekenen bij Feyenoord, maar twijfelde lang over een nieuw dienstverband in Rotterdam. Zo mocht de aanvaller zich in de belangstelling van verschillende clubs uit binnen- en buitenland weten.
Dit seizoen kwam Biseswar (21) tot 22 optredens in de hoofdmacht van Feyenoord. Zijn doelpuntentotaal staat momenteel op zeven treffers. In z'n totaliteit kwam Biseswar in competitieverband dertig keer uit voor de Stadionclub.
Vind ik niet, een betere speler koop je toch niet en ik vind Biseswar het best goed doen dit seizoen. Dit zijn de spelers die je nog wel kan verkopen voor een miljoentje of 6.quote:
En dat Feyenoord blijkbaar nog aantrekkelijk genoeg is om bij te tekenen. Als Guzman bijtekent en Been hem aan het voetballen krijgt dan heb je in elk geval weer een beetje restwaarde in je elftal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef TC03 het volgende:
Fantastisch nieuws!Ook al is het geen wereldspeler, toch waren Twente, PSV, Valencia en Benfica geïnteresseerd. Dit betekent dat hij marktwaarde heeft.
![]()
Maar misschien werd die interesse alleen concreet omdat hij transfervrij was.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef TC03 het volgende:
Fantastisch nieuws!Ook al is het geen wereldspeler, toch waren Twente, PSV, Valencia en Benfica geïnteresseerd. Dit betekent dat hij marktwaarde heeft.
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi, meteen op de transferlijst zetten en geld vangen![]()
Als de Guzman bijtekent dan hebben we veel teveel aanvallende middenvelders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat Feyenoord blijkbaar nog aantrekkelijk genoeg is om bij te tekenen. Als Guzman bijtekent en Been hem aan het voetballen krijgt dan heb je in elk geval weer een beetje restwaarde in je elftal.
Overigens zie ik het nog wel gebeuren dat Biseswar als eerste de selectie uitgezet wordt door Been wanneer ie vervelend doet omdat ie niet in de basis start.
Mja, natuurlijk. Maar dan nog, dat gerucht dat Zenden zijn vervanger zou zijn deed mijn nekharen rijzen. Duizend keer liever hij dan weer zo'n bejaarde zakkenvullert. Het is m.i. ook tekenend voor het realisme van Biseswar en zijn zaakwaarnemer. Niet veel 21-jarige spelers zouden een dik contract in de Spaanse zon laten liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar misschien werd die interesse alleen concreet omdat hij transfervrij was.
Verhuur Bruins dan maar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als de Guzman bijtekent dan hebben we veel teveel aanvallende middenvelders.
Dan moeten er echt mensen verhuurd gaan worden.
Een brede selectie is geen overbodige luxe hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als de Guzman bijtekent dan hebben we veel teveel aanvallende middenvelders.
Dan moeten er echt mensen verhuurd gaan worden.
Ja idd.quote:
5 man voor 1 positie is teveelquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een brede selectie is geen overbodige luxe hoor.
Eerst proberen Landzaat te lozen en Hofs te verkopen.quote:
Dat sowieso. Hoe lang hebben beide nog een contract?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerst proberen Landzaat te lozen en Hofs te verkopen.
Het middenveld bestaat uit meer dan één positie hoor. Neemt niet weg dat deze linie overbevolkt is.quote:
Toch nogquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Prosac het volgende:
Feyenoord weet Biseswar te behouden
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=76290
Klopt maar het zijn allemaal spelers die het beste tot hun recht komen op de plek achter de spits.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het middenveld bestaat uit meer dan één positie hoor. Neemt niet weg dat deze linie overbevolkt is.
Beide nog een jaar na dit seizoen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hoe lang hebben beide nog een contract?
Ja, dat wil elke middenvelder het liefst. De Guzman en Wijnaldum kunnen ook rechts op het middenveld goed uit de voeten. Bruins heeft het een paar keer vanaf links gedaan vorig seizoen, deed hij goed de eerste seizoenshelft.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt maar het zijn allemaal spelers die het beste tot hun recht komen op de plek achter de spits.
Wil elke middenvelder het best tot zijn recht komen achter de spitsquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat wil elke middenvelder het liefst. De Guzman en Wijnaldum kunnen ook rechts op het middenveld goed uit de voeten. Bruins heeft het een paar keer vanaf links gedaan vorig seizoen, deed hij goed de eerste seizoenshelft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |