quote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Meddo het volgende:
Help, ik zoek een titel/artiest van deze saxofoonmuziek:
muziekje.mp3
Geen Lighthouse Family - Highquote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef KdR het volgende:
Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van vorig jaar.
Met een beetje dance/ house/ electro muziek en af en toe is er een vrouwenstem die dan: 'Fuck me!' Er door heen roept.
Iemand die mij kan helpen?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Butterfly91 het volgende:
Meezoekpost
Dank uquote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[..]
Geen Lighthouse Family - High
[..]
Nog steeds op zoek; lighthouse family wasa het iig niet.quote:Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Mainport het volgende:
Hoge mannenstem die lijkt op Freddie Mercury.
I don't wanna LIIIIVE withouut
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Mainport het volgende:
Hoge mannenstem die lijkt op Freddie Mercury.
I don't wanna LIIIIVE withouut
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef MouzurX het volgende:
Liedje van ik dacht aphex twin maar nu kan ik hem niet meer vinden ..
Clip is met een lift die dan vastloopt ofzo, en het lied heeft de hele tijd zon hoge pieptoon..
Volgens mij is het deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:18 schreef Veerboot het volgende:
Hele bekende muziek, maar kan maar niet op de titel komen. Wie-o-wie? http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-498072/ op 0.11-0.44 en 4.19-4.47 seconden.
Yep, bedankt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:43 schreef Pango het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze:
Delibes - Lakmé - Dôme épais le jasmin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |