zal zodra ik thuis ben een foto knippenquote:
Met Tony.quote:Op zondag 26 april 2009 10:41 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Met wie heb je een afspraak? Tony? Mehdi?
Nice!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef Boomstronk het volgende:
Ik mag in augustus weer onder de naald!
Heb een afspraak staan in Maleisie bij borneoink.
Laat er 1 zetten op de traditionele manier
Jaa kan er niet tegen als ik over straat loop en iemand zie en denk 'hey! die heb ik ook' !quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef -Peach het volgende:
Oeh dat is wel tof! Best wel uniek dan...:)
Heb je dat weleens gehad dan? Als je een ontwerp laat maken is het sowieso al uniek als je t mij vraagt. Ik koos eerst ook zomaar uit de boeken maar dat ga ik zeker niet meer doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Boomstronk het volgende:
[..]
Jaa kan er niet tegen als ik over straat loop en iemand zie en denk 'hey! die heb ik ook' !![]()
Nope, nog nooit..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef mrcool het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met "thuis"-prikkers?
Als hij echt goed is zou dat toch wel een reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Boomstronk het volgende:
[..]
Vraag me ook af warom je dat zou doen?
Bij house of tattoos werken een aantal mensen, weet jij wie er daar het beste werk levert vwb oriental?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef veuve_amiot het volgende:
Ik heb weer een beetje de kriebels, mensen.
Ga morgen eens langs een paar shops om eea te overleggen, kijken wat ze voor me kunnen betekenen en hoeveel ik daarvoor moet sparen. Iemand nog tips voor een newschool artist, (omgeving) A'dam, die strak lijnwerk levert? Ga sowieso langs House of Tattoos & Admiraal, andere tips welkom.
WAUW!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef crrrN het volgende:
Foto gemaakt nu paar dagen later wat meer in detail.
[ afbeelding ]
Grotere versie: http://www.excessum.nl/tat_detail.jpg
Nou, ik ben bang dat door het afvallen dan de tattoo gaat hangen (of uitlopen?). Zou dat kunnen bij je schouder/schouderblad?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef mrcool het volgende:
Ik zou gaan voor de schouder of schouderblad maar ik maak op uit je verhaal dat je hem perse op je bovenbeen wilt.
Skinamaticquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
Heb ik inderdaad veel goeds over gehoord tot nu toe, zal er eens langswippen binnenkort. Thanks.quote:
Op zijn Nijmweegs!quote:
Ik ken drie mensen die hun tats bij skinamatic hebben laten zetten, allemaal erg mooi gezetquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
heb 2 tattoo's laten zetten bij Fu, zijn zeker goed gezet, en heb ook nooit slechte verhalen gehoord over Fu, alleen maar goede ervaringen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen met ervaring bij Fu Tattoo Helmond?
Ik ben geweest, niet zo heel groot, heel benauwd, er was weinig entertainment.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is er nog iemand naar de TattooBeurs in Breda geweest? Ik woon er om de hoek, maar er stond zo'n tering lange rij, echt niet normaal. Wel jammer, want vorig jaar ben ik ook niet geweest, wilde het wel eens zien...
Heb um gemistquote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is er nog iemand naar de TattooBeurs in Breda geweest? Ik woon er om de hoek, maar er stond zo'n tering lange rij, echt niet normaal. Wel jammer, want vorig jaar ben ik ook niet geweest, wilde het wel eens zien...
waar in Den Haag?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef WebbySP het volgende:
Maat van me heeft daar als demo-object een flink aantal uren gezeten en heeft nu een héél fraaie pin-up op z'n bovenbeen erbij. Zondag gaan we met z'n 4-en tat's laten zetten in Den Haag.
Sommige dingen zijn goed te checken via internet, als het bekende teksten of woorden zijn. Die kan je dan intypen bij google en dan kijken wat voor vertaling eruit komt, dat is dan meestal 1000x hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Jenny_ het volgende:
Wil een tatoeage in Tibetaans schrift. Heb het vertaalde woord ergens gevonden op een vertalings site. Wil nu checken of de tekens ook het het woord betekenen dat ik wil. Iemand misschien tips hoe ik dat kan doen? Of ervaring hiermee? Bedankt alvast.
Ja dit ben ik aan het proberen, maar kom er niet echt uit. Moet denk ik toch echt op zoek naar iemand die dit kan lezen, misschien dat mijn plaatselijke tattoo boer me kan helpen. Bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn goed te checken via internet, als het bekende teksten of woorden zijn. Die kan je dan intypen bij google en dan kijken wat voor vertaling eruit komt, dat is dan meestal 1000x hetzelfdeMaar als het echt iets is wat niet zo bekend is zou ik toch naar een professioneel vertaler gaan of iemand die de taal goed kent, anders zou ik het zelf persoonlijk niet aandurven..
Die kunnen vaak veel, maar thais lezen...? Ga naar iemand die thais kan! Ik krijg ook zoveel vragen voor dingen in een vreemde taal..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Jenny_ het volgende:
Moet denk ik toch echt op zoek naar iemand die dit kan lezen, misschien dat mijn plaatselijke tattoo boer me kan helpen.
Nee. De shops zelf moeten alleen eens in de zoveel jaar 500 euri dokken volgensmij om wel te laten controleren of ze volgens de regels werken ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:29 schreef dddour het volgende:
Moet je bij alle tattooshops een of ander registratie/toestemmingsformulier van de GGD invullen+kopie legitimatiebewijs? Zelfs bij tattoos komt de overheid ertussen met hun ziekelijke registratie en controle. Ik heb daar nogal moeite mee.
Die tweede is wel erg vet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Boomstronk het volgende:
Thnx![]()
Zat te denken aan dit :
http://farm3.static.flickr.com/2313/2379884043_970635b1f2.jpg?v=0
of dit:
http://farm3.static.flick(...)c16.jpg?v=1207320263
Kan niet wachten!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Merkt iemand anders ook de invloed van al die shows op Discovery? Elke mongool en z'n broer willen tegenwoordig tattoos. Kan ik anderhalve maand wachten tot ik weer aan de beurt ben, gvd.
Mijn ervaring: JA!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag een tattoo op mijn pols, 5 figuurtjes wat mijn levensverhaal symboliseerd met mijn achternaam eronder ter herdenking aan mijn vader.
Wat mijn vraag is of dit pijnlijk is op de pols?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Als je bang bent voor een beetje pijn 'verdien' je 'm niet eens.
Ja, kom. Pijn hoort er bij. Lui die verdovende zalfjes willen of zich vantevoren al zo druk gaan maken moeten maar een henna plaatje nemen. Losers.quote:
Een tattoo is overal pijnlijk... sommige plaatsen zijn gevoeliger dan andere, sommige mensen ervaren de pijn als 'erger' dan anderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag een tattoo op mijn pols, 5 figuurtjes wat mijn levensverhaal symboliseerd met mijn achternaam eronder ter herdenking aan mijn vader.
Wat mijn vraag is of dit pijnlijk is op de pols?
Cool!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Mgolovic het volgende:
Komende zaterdag ben ik aan de beurt bij Dragon Tattoo (Marcel). Er komt een notenbalk aan de binnenkant van mijn bovenarm. Het is de eerste dus ik ben erg benieuwd naar de pijn.
Binnenkant bovenarm doet praktisch geen pijn, tenminste.. Bij mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Mgolovic het volgende:
Komende zaterdag ben ik aan de beurt bij Dragon Tattoo (Marcel). Er komt een notenbalk aan de binnenkant van mijn bovenarm. Het is de eerste dus ik ben erg benieuwd naar de pijn.
Nothing else mattersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:49 schreef CrazyRay het volgende:
TVP
Wil de tekst uit een Metallica song laten zetten±
Life is ours, we live it our way.
Alleen nog in dubio welk lettertype en de plek
Gisteren laten zetten bij Marcel van Dragon Tattoo:quote:
Ik Quote mezelf effe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil binnenkort weer een tattoo laten zetten. Iemand tips voor goeie tattooshops?
Niet per se. Ik ken zat mensen die full suits hebben en zelf tattooeren die erbij zweren. Als je namelijk een beetje verdoofd ga je ook het trekken tegen. Soms is het net dat beetje waardoor je niet perongeluk een twitch in je been krijgt. Het werkt voor allemaal dan een stuk prettiger.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Ja, kom. Pijn hoort er bij. Lui die verdovende zalfjes willen of zich vantevoren al zo druk gaan maken moeten maar een henna plaatje nemen. Losers.
Orgineelquote:Op zondag 31 mei 2009 09:13 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Gisteren laten zetten bij Marcel van Dragon Tattoo:
[ afbeelding ]
So close, no matter how far
Ik was idd al op Ed Hardy uitgekomen, alleen wel in het buitenland helaas.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef Conekiller het volgende:
http://www.tattooedwomen.info/tattoo-art/
Yup, heel normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:35 schreef Mgolovic het volgende:
Tattoo is 3 dagen oud en het lijkt er op dat hij al gaat vervellen, is dat normaal? Ik heb hem van zaterdag tot gisteren ingesmeerd met de meegeleverde vaseline en sinds vandaag met Bepanthen. Ik was hem 2x per dag met Unicura en 's nachts gaat er folie omheen.
Het is jou te doen om de exclusiviteit van je tattoo(s) dus?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Merkt iemand anders ook de invloed van al die shows op Discovery? Elke mongool en z'n broer willen tegenwoordig tattoos. Kan ik anderhalve maand wachten tot ik weer aan de beurt ben, gvd.
tattoosnobsquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is jou te doen om de exclusiviteit van je tattoo(s) dus?
Gedeeltelijk. Met een tattoo kun je laten zien bij wat voor groep mensen je (niet) hoort. Eerder waren het veelal zeemannen, stamleden en criminelen die een tattoo hadden. Later types als bikers, rockers, etc.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is jou te doen om de exclusiviteit van je tattoo(s) dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |