Ik ben geweest, niet zo heel groot, heel benauwd, er was weinig entertainment.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is er nog iemand naar de TattooBeurs in Breda geweest? Ik woon er om de hoek, maar er stond zo'n tering lange rij, echt niet normaal. Wel jammer, want vorig jaar ben ik ook niet geweest, wilde het wel eens zien...
Heb um gemistquote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is er nog iemand naar de TattooBeurs in Breda geweest? Ik woon er om de hoek, maar er stond zo'n tering lange rij, echt niet normaal. Wel jammer, want vorig jaar ben ik ook niet geweest, wilde het wel eens zien...
waar in Den Haag?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef WebbySP het volgende:
Maat van me heeft daar als demo-object een flink aantal uren gezeten en heeft nu een héél fraaie pin-up op z'n bovenbeen erbij. Zondag gaan we met z'n 4-en tat's laten zetten in Den Haag.
Sommige dingen zijn goed te checken via internet, als het bekende teksten of woorden zijn. Die kan je dan intypen bij google en dan kijken wat voor vertaling eruit komt, dat is dan meestal 1000x hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Jenny_ het volgende:
Wil een tatoeage in Tibetaans schrift. Heb het vertaalde woord ergens gevonden op een vertalings site. Wil nu checken of de tekens ook het het woord betekenen dat ik wil. Iemand misschien tips hoe ik dat kan doen? Of ervaring hiermee? Bedankt alvast.
Ja dit ben ik aan het proberen, maar kom er niet echt uit. Moet denk ik toch echt op zoek naar iemand die dit kan lezen, misschien dat mijn plaatselijke tattoo boer me kan helpen. Bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn goed te checken via internet, als het bekende teksten of woorden zijn. Die kan je dan intypen bij google en dan kijken wat voor vertaling eruit komt, dat is dan meestal 1000x hetzelfdeMaar als het echt iets is wat niet zo bekend is zou ik toch naar een professioneel vertaler gaan of iemand die de taal goed kent, anders zou ik het zelf persoonlijk niet aandurven..
Die kunnen vaak veel, maar thais lezen...? Ga naar iemand die thais kan! Ik krijg ook zoveel vragen voor dingen in een vreemde taal..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Jenny_ het volgende:
Moet denk ik toch echt op zoek naar iemand die dit kan lezen, misschien dat mijn plaatselijke tattoo boer me kan helpen.
Nee. De shops zelf moeten alleen eens in de zoveel jaar 500 euri dokken volgensmij om wel te laten controleren of ze volgens de regels werken ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:29 schreef dddour het volgende:
Moet je bij alle tattooshops een of ander registratie/toestemmingsformulier van de GGD invullen+kopie legitimatiebewijs? Zelfs bij tattoos komt de overheid ertussen met hun ziekelijke registratie en controle. Ik heb daar nogal moeite mee.
Die tweede is wel erg vet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Boomstronk het volgende:
Thnx![]()
Zat te denken aan dit :
http://farm3.static.flickr.com/2313/2379884043_970635b1f2.jpg?v=0
of dit:
http://farm3.static.flick(...)c16.jpg?v=1207320263
Kan niet wachten!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Merkt iemand anders ook de invloed van al die shows op Discovery? Elke mongool en z'n broer willen tegenwoordig tattoos. Kan ik anderhalve maand wachten tot ik weer aan de beurt ben, gvd.
Mijn ervaring: JA!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag een tattoo op mijn pols, 5 figuurtjes wat mijn levensverhaal symboliseerd met mijn achternaam eronder ter herdenking aan mijn vader.
Wat mijn vraag is of dit pijnlijk is op de pols?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Als je bang bent voor een beetje pijn 'verdien' je 'm niet eens.
Ja, kom. Pijn hoort er bij. Lui die verdovende zalfjes willen of zich vantevoren al zo druk gaan maken moeten maar een henna plaatje nemen. Losers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |