Bij house of tattoos werken een aantal mensen, weet jij wie er daar het beste werk levert vwb oriental?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef veuve_amiot het volgende:
Ik heb weer een beetje de kriebels, mensen.
Ga morgen eens langs een paar shops om eea te overleggen, kijken wat ze voor me kunnen betekenen en hoeveel ik daarvoor moet sparen. Iemand nog tips voor een newschool artist, (omgeving) A'dam, die strak lijnwerk levert? Ga sowieso langs House of Tattoos & Admiraal, andere tips welkom.
WAUW!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef crrrN het volgende:
Foto gemaakt nu paar dagen later wat meer in detail.
[ afbeelding ]
Grotere versie: http://www.excessum.nl/tat_detail.jpg
Nou, ik ben bang dat door het afvallen dan de tattoo gaat hangen (of uitlopen?). Zou dat kunnen bij je schouder/schouderblad?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef mrcool het volgende:
Ik zou gaan voor de schouder of schouderblad maar ik maak op uit je verhaal dat je hem perse op je bovenbeen wilt.
Skinamaticquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
Heb ik inderdaad veel goeds over gehoord tot nu toe, zal er eens langswippen binnenkort. Thanks.quote:
Op zijn Nijmweegs!quote:
Ik ken drie mensen die hun tats bij skinamatic hebben laten zetten, allemaal erg mooi gezetquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
heb 2 tattoo's laten zetten bij Fu, zijn zeker goed gezet, en heb ook nooit slechte verhalen gehoord over Fu, alleen maar goede ervaringen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen met ervaring bij Fu Tattoo Helmond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |