abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68783075
Ik heb weer een beetje de kriebels, mensen.
Ga morgen eens langs een paar shops om eea te overleggen, kijken wat ze voor me kunnen betekenen en hoeveel ik daarvoor moet sparen. Iemand nog tips voor een newschool artist, (omgeving) A'dam, die strak lijnwerk levert? Ga sowieso langs House of Tattoos & Admiraal, andere tips welkom.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:08:16 #227
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_68784135
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef veuve_amiot het volgende:
Ik heb weer een beetje de kriebels, mensen.
Ga morgen eens langs een paar shops om eea te overleggen, kijken wat ze voor me kunnen betekenen en hoeveel ik daarvoor moet sparen. Iemand nog tips voor een newschool artist, (omgeving) A'dam, die strak lijnwerk levert? Ga sowieso langs House of Tattoos & Admiraal, andere tips welkom.
Bij house of tattoos werken een aantal mensen, weet jij wie er daar het beste werk levert vwb oriental?

Admiraal is indd fantastisch, maar 1,5 jaar wachten is me ook weer te gortig. Ook al is het het wel waard
Geef mij maar Amsterdam
pi_68786727
Man, 1.5 JAAR? Da's dan weer nieuws voor mij.
Kijk even op de website voor deelse portfolio's zou ik zeggen.
pi_68788175
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef crrrN het volgende:
Foto gemaakt nu paar dagen later wat meer in detail.

[ afbeelding ]

Grotere versie: http://www.excessum.nl/tat_detail.jpg
WAUW!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_68841352
Over 3 uurtjes mag ik weer!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_68866529
Vers!

Resultaat van de 4de sessie. Rond begin september gaan we de gaten opvullen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_68869440
Cool!

Lekker trouwens he die binnenkant van de arm? Was ook echt 1 van mijn favo plaatsen om tattoo te krijgen.
pi_68869497
Idd een erg lekker plekje ja. Was weer eens afzien geblazen. De inkt wou ook niet echt pakken dus heel erg lang op een stukje blijven hangen en dat is echt niet aangenaam meer op een gegeven moment. Binnenkant onderarm is dan weer een stuk minder erg dan binnenkant bovenarm. Gelukkig wel de hele tijd gelegen, ogen dicht en proberen met je gedachten ergens anders te zijn!
pi_68897124
Woeha, mijn eerste post hier en (hopelijk ) ook niet mijn laatste. Ik zit namelijk met "het volgende".
Om verschillende redenen wil ik een tattoo gebaseerd op dit logo

De ster wil ik wat lichter grijs en ik weet nog niet zeker of ik de teksten "Rated" en "Superstar" wil laten staan. Ook een eventuele "achtergrond" in het zwart of alleen de Ster+tekst weet ik nog niet.
Zoals jullie merken, erg veel twijfel dus (over de tattoo zelf, ik wil hem in ieder geval wel)!

Op dit moment ben ik, om het zo maar ff te zeggen, niet echt op m'n slankst Ben dan ook bezig met afvallen, maar de plek waar ik deze zou willen hebben is mijn rechterbovenbeen. Maar, komt ie daar dan mooi op te staan? Mijn bovenbeen is niet echt "vet" maar redelijk gespierd nog ( ). Alleen weet ik niet of hij door de vorm van een menselijk bovenbeen mooi uitkomt. Maakt het dan bijv. uit of het de zijkant of voorkant van je bovenbeen is? Zijn er eventueel nog meer plaatsen waar je deze "afval-proof" ( ) kan plaatsen?

Al met al een lastig verhaal, sorry hiervoor, maar alle tips etc. zijn zeker welkom!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_68901188
Ik zou gaan voor de schouder of schouderblad maar ik maak op uit je verhaal dat je hem perse op je bovenbeen wilt.
pi_68902093
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef mrcool het volgende:
Ik zou gaan voor de schouder of schouderblad maar ik maak op uit je verhaal dat je hem perse op je bovenbeen wilt.
Nou, ik ben bang dat door het afvallen dan de tattoo gaat hangen (of uitlopen?). Zou dat kunnen bij je schouder/schouderblad?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 11 mei 2009 @ 13:32:51 #237
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_68902680
denk niet dat je schouderblad echt gaat hangen hoor, t blijft denk ik wel een van de meest strakke plekjes op je lichaam..

Ook zou ik er geen zwarte achtergrond bij doen.. gewoon een grijze ster, met wat tekst erin komt denk ik wat minder "plakplaatjesachtig" over, want hoe wil je dat zwart? echt in een blok ook.. denk niet dat ik dat echt mooi zou vinden.. mja.. jouw lichaam, jouw beslissing..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_68903028
Hmm je hebt denk ik wel gelijk wat betreft de zwarte achtergrond. Ja, het blijft lastig, aangezien het voor mij echt "bijna perfect" moet zijn hehe.
Mr. Prolapse 2009
pi_68903628
Ik denk dat je met schouderblad of bovenarm een betere kans maakt dat de tattoo mooi blijft dan met je bovenbeen.
Schouderblad geef ik dan nog de beste kans, daar zit relatief weinig vetweefsel.
pi_68903990
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know ). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
Mr. Prolapse 2009
pi_68930802
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ok, bedankt voor de nuttige en snelle reacties. Nog één vraag dan (jaja, vervelend I know ). Welke tattoostudio in Nijmegen (en omgeving) is aan te raden voor dit soort zwart/wit werk?
Skinamatic
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_68930918
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef Boomstronk het volgende:

[..]

Skinamatic

Heb ik inderdaad veel goeds over gehoord tot nu toe, zal er eens langswippen binnenkort. Thanks.
Mr. Prolapse 2009
pi_68957785
Skinamatic is zeker goed. Ben momenteel bezig bij All Or Nothing, ook in Nijmegen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:30:47 #244
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_69024445
In de categorie hèhè

Wat je vindt, ...
pi_69036238
(T)RipGeert
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:11:36 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69045689
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef Da_Ripper het volgende:
In de categorie hèhè

[ afbeelding ]
En dan OOK nog een fout erin .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69051892
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En dan OOK nog een fout erin .
Op zijn Nijmweegs!
  zondag 17 mei 2009 @ 16:15:37 #248
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_69120711
Is er nog iemand naar de TattooBeurs in Breda geweest? Ik woon er om de hoek, maar er stond zo'n tering lange rij, echt niet normaal. Wel jammer, want vorig jaar ben ik ook niet geweest, wilde het wel eens zien...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:17:01 #249
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69126477
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ik ken drie mensen die hun tats bij skinamatic hebben laten zetten, allemaal erg mooi gezet
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_69130133
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen met ervaring bij Fu Tattoo Helmond?
heb 2 tattoo's laten zetten bij Fu, zijn zeker goed gezet, en heb ook nooit slechte verhalen gehoord over Fu, alleen maar goede ervaringen!
you can either agree with me, or be wrong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')