Nogal ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
Wauw frankii, wat een opluchting moet dat gevengefeliciteerd
![]()
![]()
!!!
Geen voorrang geven is funest dus je hebt geluk gehad. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Frankii het volgende:
GESLAAAGD!!!!
Ik was een rechtse zijstraat vergeten (waar ook iemand uit kwam) en voor de rest perfect gereden. Ik ben blij!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Frankii het volgende:
GESLAAAGD!!!!
Ik was een rechtse zijstraat vergeten (waar ook iemand uit kwam) en voor de rest perfect gereden. Ik ben blij!
super!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Frankii het volgende:
GESLAAAGD!!!!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Frankii het volgende:
GESLAAAGD!!!!
Het is heus geen schande als je zakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef Pizzabodem het volgende:
Fail![]()
Vandaag gezakt voor m'n eerste praktijkexamen. Het ging goed, maar het was blijkbaar net niet goed genoeg
Natuurlijk is het geen schande dat je zakt, maar ik mag toch hopen dat het niet klopt dat 9 van de 10 mensen de 1e keer zakt, lijkt me heel sterk. Percentage zal wel rond de 75% liggen (dat in 1 keer slaagt).quote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
9 van de 10 mensen zakken de 1ste keer. Maar dat komt gewoon door het CBR zelf.
omdat ik niet midden in de auto zit vind ik het lastig rechter gedeelte van auto in te schatten.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:53 schreef Nouwk het volgende:
BrandBierMaaktGelukkig, ik snap je niet.
Inderdaad, ook sneller als je gewoon eerst wat gas geeft, koppeling laten komen, door gassen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Frankii het volgende:
Rustig mee komen is idd beter, anders wil je auto nog welles afslaan. Ik ben aangeleerd om eerst beetje gas te geven en dan koppeling omhoog, trekt wat fijner op.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:14 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Net weer les gehad. Ging opzich wel goed. Schakelen is verdomt lastig in het begin..
Ik struikel daar ook nog steeds over. Ik ben meer gewend in m`n ooghoeken te kijken, zie ik genoeg. Maar ze willen je duidelijk zien kijken, overdreven dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. heb nu 14 uur les gehad en heb de auto erg lekker onder controle. Mijn valkuil is gewoon KIJKEN!.. kijken kijken en nog eens kijken.. Bochtje kijken lukt wel.. (binnen buiten dode hoek...) maar het algemeen overzicht blijft nog problematisch.. Iemand tips daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |