Klopt, daar moet je wel op lettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Kahlen het volgende:
bij het inhalen van een paard altijd toeteren, door het stellen van dit soort vreemde vragen krijg je nog gasten op de weg die dit gaan uitvoeren ook
Ik heb 28 mei examen, over 6 weken dus. Vind het wel lekker, kan ik nog wat oefenen.
Vandaag wel weer een gedoe: moest een parkeeropdracht doen (parkeer maar ergens in deze straat). Rijd ik vooruit en zet hem aan de linkerkant achter een auto neer en zeg: klaar. Is het niet goed en waarom dan niet? Omdat ik een stopopdracht deed?! Het moet niet gekker worden, ik stond prima. Maar bij een parkeeropdracht moet je kennelijk altijd achteruit rijden een stukje (bijv. netjes voor een auto achter je zetten). De instructeur had vorige week iemand die zakte omdat hij net als ik parkeerde en het als een stopopdracht deed.
Aandachtspuntje dus, al vind ik het gewoon kolder, maarja... ik wil wel in 1 keer slagen, dus dan maar even aan die regeltjes houden die echt nergens op slaan.
Afrijden is trouwens nu opeens 200 euro, dacht dat het 250 was, niet verkeerd.
Bij mij had ie het op de parkeerplaats van het CBR uitgeleg, 15 min voor het examen.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef Pinterman het volgende:
Kijken ze bij het rijexamen ook naar voertuigcontrole (buitenkant) en bijvoorbeeld onder de motorkap? Heb daar na 20 lessen nog geen aandacht aan besteed... Stap eigenlijk altijd gewoon in, stoel, stuur & spiegels verzetten, lichten aan, en rijden maar?
even reminder voor mijzelf dat ik vraag of hij dit wat eerder kan doen. Heb niet veel zin om 15 minuten voor het examen opeens dingen te moeten leren, drink liever een bak koffie om te relaxen (al kan ik dan beter bier drinken , maar dat terzijdequote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij had ie het op de parkeerplaats van het CBR uitgeleg, 15 min voor het examen.
Maar motorkap niet.
Bandenspanning weer wel.
Succes! Ik heb overmorgen weer rijles.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef Frankii het volgende:
Morgen rijexamen, gelukkig ben ik nu op mn werk dan denk ik er niet de hele tijd aan.
...ben best zenuwachtig
Dat is logisch bij de eerste les hehe. Het duurt nog wel even voordat je dat gevoel hebt maar als het eenmaal doorhebt is er ook niks meer aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net gereden, ging aardig goed.. alleen dat gevoel met schakelen/koppeling zonder afgeleid te zijn: verkeer, moet ik nog onder knie krijgen.
ik mocht de eerste twee lessen alleen maar sturenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net gereden, ging aardig goed.. alleen dat gevoel met schakelen/koppeling zonder afgeleid te zijn: verkeer, moet ik nog onder knie krijgen.
In "mijn" lesauto zitten maar 2 pedalen op de bijrijderstoel, dacht dat dit schakelen en remmen was, moest je zelf gas geven of heeft een lesauto bij de bijrijderstoel alleen een rem en gas en geen koppeling?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef Plasterk het volgende:
ik mocht de eerste twee lessen alleen maar sturen
ben wel tevreden over rijschool want hij wist goed waar die over sprak. ook eerst binnen voorstellen enzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dat is logisch bij de eerste les hehe. Het duurt nog wel even voordat je dat gevoel hebt maar als het eenmaal doorhebt is er ook niks meer aan.Vond je het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |