Nou goed, het is natuurlijk ook vertrouwen dat je moet opbouwen.quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 15:43 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Als ik vraag of hij boos is zegt hij altijd dat hij nooit boos wordt, maar chagerijnig is meneer wel. Vandaag ook met ongeschoren kop uit bed gerold komt hij aanrijden![]()
Maarja, hij doet maar, ik ben er straks vanaf, gelukkig!!!
Hihi, ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:05 schreef Frankii het volgende:
MORGEN MN RIJBEWIJS OPHALEN!!!!!!
Ja, ik zit er echt naar uit te kijken
Ik was ook hartstikke zenuwachtig op m`n examen, daardoor ben ik ook gezakt.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:28 schreef Valori het volgende:
Heej!
ik volg al een tijdje dit topic, maar heb toch maar besloten om eens mee te doenZeker nu mijn eigen praktijk examen eraan zit te komen (11 mei!) wil ik toch even ergens mijn nervositeit kwijt! Kleine samenvatting: heb nu zo'n 44/45 lessen gehad, en er komen er nog 4 bij, theorie heb ik gewoon gehaald en ik heb geen TTT gedaan. Ik moet in Alkmaar afrijden en ik was benieuwd of er hier mensen zijn die daar ook gereden hebben en ervaringen hebben?
![]()
bye!
quote:Ik was ook hartstikke zenuwachtig op m`n examen, daardoor ben ik ook gezakt.
Ik moet voor de 2e keer gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:39 schreef Valori het volgende:
[..]
2e keer wel gwn gelukt? K hoop zo dat het me in 1 keer gaat lukken want die prijzen zijn echt niet mis! Welke gek vond het nodig om ons 210 ervoor te laten neerleggen.
2600?? Dude!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet voor de 2e keer gaan
Ik ben tot nog toe 2600 euro kwijt ervoor
Ik heb afgelopen week in een aantal verschillende auto's gereden om het koppelingsgevoel een beetje te pakken.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
heel langzaam rijden vond ik gister moeilijk, met koppeling vooruit komen, hmm hmm
zaterdag om 09:00 les van een college van me normale instructeur, ben benuwd wat ik ervan ga bakken
We begrijpen elkaar soms gewoon niet echt, heb al een gesprek gehad met rijschool erover en besloten het nog even door te zetten en meestal is hij wel redelijk ok, maar hij reageert nogal bot en fel en dat doet hij natuurlijk om mij het sneller te leren, zegt hij ook zelf dat ze er heel erg opzitten omdat ze willen dat iedereen zo snel mogelijk slaagt (staan ze om bekend).quote:Op woensdag 22 april 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Nou goed, het is natuurlijk ook vertrouwen dat je moet opbouwen.
Als jij jouw instructeur niet mag, word je opleiding ook moeilijker.
Je kan toch geen praktijkexamen plannen voordat je je theorie hebt gehaaldquote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Sjibble het volgende:
ik moet 26 mei afrijden en heb verdomme nog steeds geen boek gehaald om theorie te leren
Dus gewoon mijn theorie snel plannen en maar gaan leren..
Ik heb het gelukkig gelijk in Rotterdam geleerd met lessen, 35 totaal gehad van 50 minutenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Kahlen het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar soms gewoon niet echt, heb al een gesprek gehad met rijschool erover en besloten het nog even door te zetten en meestal is hij wel redelijk ok, maar hij reageert nogal bot en fel en dat doet hij natuurlijk om mij het sneller te leren, zegt hij ook zelf dat ze er heel erg opzitten omdat ze willen dat iedereen zo snel mogelijk slaagt (staan ze om bekend).
Dus nog even doorbijten, ben ik van hem af en heb ik de rest van mijn leven geen gezeur meer van een rij instucteur :p
Ben toch blij dat ik een heel goed gemiddelde heb met lessen (34 stuks denk ik als ik examen ga doen), als ik de prijzen van sommigen hier zie denk ik: pffff, ben gelukkig iets goedkoper uit (maar nog steeds duur).
Vandaag voor het werk in Rotterdam geweest, mijn god, ik mag in mijn handen knijpen dat ik in Leeuwarden rij, Rotterdam is wel andere koek en dan begrijp ik wel dat je 40 of meer lessen nodig hebt, ik werd helemaal naar van die drukte in de spits daar![]()
Gelijk dit weekeinde naar Parijsquote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Frankii het volgende:
Vanmiddag mn rijbewijs gehaald en een beetje ritjes gemaakt naar winkels voor mn ouders enzo, erg spannend wel... maar supervet
Juist niet. Nu ben je voor altijd bang om verkeer tegen te komen dat drukker is dan 1 tractor op een weggetje. Eigenlijk moeten mensen verplicht worden af te rijden in Amsterdam of Rotterdam, anders kan je eigenlijk nog niet rijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik een heel goed gemiddelde heb met lessen (34 stuks denk ik als ik examen ga doen), als ik de prijzen van sommigen hier zie denk ik: pffff, ben gelukkig iets goedkoper uit (maar nog steeds duur).
Vandaag voor het werk in Rotterdam geweest, mijn god, ik mag in mijn handen knijpen dat ik in Leeuwarden rij, Rotterdam is wel andere koek en dan begrijp ik wel dat je 40 of meer lessen nodig hebt, ik werd helemaal naar van die drukte in de spits daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |