Doel van de hersteltraining is dat je de afvalstoffen sneller uit je benen krijgt, dit doe je door maar heel rustig een stukje te lopen. Dus kleine kans op forceren, als je het goed doet voel je je beter na de training dan ervoor - terwijl het over het algemeen andersom is. Probeer 't een keertje als je je er goed bij voelt.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef annoh het volgende:
Omdat ik zondag een beetje gaar was en veel blaren op mijn voeten had. Maar eigenlijk doe ik nooit een hersteltraining, omdat ik bang ben dat ik dan alsnog dingen forceer en sowieso bijna nooit 2 dagen achter elkaar loop. Is dat erg slecht?
Ik heb de OP geupdate, alleen de TS moet ff edittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Mag ik ook in de OP met een netto tijd van 00:48:36 op de Dwars Door Dordt (10km, 29-03)?
Done......heb ook even de niet bestaande images eruit gehaaldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef superbient het volgende:
[..]
Ik heb de OP geupdate, alleen de TS moet ff editten
nieuwe OP
Is een gemiddelde van 10 per uur, valt op zich wel mee. Loop ik ook. Iedereen heeft zijn eigen tempo en mocht je sneller willen moet je daar op trainen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:31 schreef Brandwacht het volgende:
Net weer terug, dit is echt heerlijk loopweer. Ik heb 5 km in ongeveer 30 minuten gelopen, is dat heel erg langzaam of valt dit wel mee ? Ik heb hier echt geen idee van hoe snel dit is.
Ik had een korte tight en een shirt met lange mouwen aan, maar de volgende keer kan ik dus beter een shirt met korte mouwen aan doen, ik had het al voor de helft veel te warm.
Als ik nu al zo weinig aan heb, hoe moet dit dan in de zomer ? da wordt het toch helemaal te warm ?
Ik hoop dat er hier iemand is die mijn vragen kan beantwoorden.
Groetjes
Brandwacht
Zelfs in hartje winter heb ik het na het hardlopen vaak zo heet dat ik m'n shirt het liefst uit zou trekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet aantrekken waarbij je je lekker voelt en alhoewel je zomers weinig aan hebt is het altijd warm.
Waarom heb je google maps nodig?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:07 schreef knnth het volgende:
Hoe doen jullie intervaltrainingen? Heb atm even geen geld voor gps/sporthorloge, maar wil toch die trainingen doen. Dat wordt dus Google Maps ofzo en maar op gevoel 'n tempo aanmeten (gps van iPhone zuigt apenballen).
Wat FJD zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom heb je google maps nodig?
Bij interval gaat het erom dat je een periode hard loopt en een periode minder hard loopt.
Kan je ook met een keukenwekkertje van 2euro bij de blokker
Op de baan, met horloge van mn hartslagmeter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:07 schreef knnth het volgende:
Hoe doen jullie intervaltrainingen? Heb atm even geen geld voor gps/sporthorloge, maar wil toch die trainingen doen. Dat wordt dus Google Maps ofzo en maar op gevoel 'n tempo aanmeten (gps van iPhone zuigt apenballen).
Oefen deze week nog even met drinken tijdens de training, anders kan je serieus problemen krijgen als je tijdens de halve niks drinkt met deze temperaturen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef annoh het volgende:
Het wordt zondag 20 graden in berlijn! Dat wordt in korte broek en korte mouwen lopen, anders ga ik overkoken!
Ik raad je aan om je vriendin oefeningen te laten doen om haar kuiten sterker te maken ipv het te verhelpen met een stel sokken. Met een traptrede kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef star_gazer het volgende:Mijn vriendin is sinds kort begonnen met hardlopen en heeft tijdens het lopen al na een meter of 300 altijd enorme pijn in d'r kuit. Ze loopt nu zo'n 2 a 3km onafgebroken. Ze loopt het uit, maar heeft al wel snel last van d'r kuit. Zouden die speciale hoge kuitsokken (deze dus) helpen daartegen? Zo ja, iemand tips wat betreft merk/model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |