abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 02:05:38 #26
202014 JJH
Knetter. O+
pi_67566368
Ik zag dat ik ook in de OP stond met een streeftijd van 1:15 voor de Circuitrun. Nou ik ben er gister onderdoor gedoken met 1:14:13. Prima tevreden mee. Race ook goed opgebouwd. Laatste 4 km's waarin veruit de snelste. Verder een prachtig evenement. Was tevens ook mijn eerste "grote" loop en heb er ook heerlijk van genoten. Heb nog meer zin in de Halve van Zwolle gekregen.

ik vond de zwaarte trouwens meevallen. Enige zware punt was voor mij die strandopgang. M'n hartslag knalde in de dat stukje mulle zand en dat stuk omhoog van een stabiele 170 naar bijna 190 (Eerst maar ff een stukje kalm aan gedaan daarna) En ja het strand loopt wel lekker maar niet snel. Wind was wel mee

Kijken of ik nu ook weer wat stabieler kan gaan posten in dit topic.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 02:06:45 #27
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67566378
Mag ik ook in de OP met een netto tijd van 00:48:36 op de Dwars Door Dordt (10km, 29-03)?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67573851
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef annoh het volgende:
Omdat ik zondag een beetje gaar was en veel blaren op mijn voeten had. Maar eigenlijk doe ik nooit een hersteltraining, omdat ik bang ben dat ik dan alsnog dingen forceer en sowieso bijna nooit 2 dagen achter elkaar loop. Is dat erg slecht?
Doel van de hersteltraining is dat je de afvalstoffen sneller uit je benen krijgt, dit doe je door maar heel rustig een stukje te lopen. Dus kleine kans op forceren, als je het goed doet voel je je beter na de training dan ervoor - terwijl het over het algemeen andersom is. Probeer 't een keertje als je je er goed bij voelt.
Nooit twee dagen achter elkaar trainen, tja, ligt eraan wat je wilt bereiken denk ik Ik loop zelf 3 per week, miss dat er ik een 4de in ga gooien omdat mijn looponderdeel nog wat werk nodig heeft.
pi_67574999
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Mag ik ook in de OP met een netto tijd van 00:48:36 op de Dwars Door Dordt (10km, 29-03)?
Ik heb de OP geupdate, alleen de TS moet ff editten

nieuwe OP
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67575517
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef superbient het volgende:

[..]

Ik heb de OP geupdate, alleen de TS moet ff editten

nieuwe OP
Done......heb ook even de niet bestaande images eruit gehaald
pi_67576093
Ga ook meedoen aan de Damloop by night maar denk.

Lijkt mij wel mooi, tijdens de Batavierenrace beviel die nachtetappe ook wel (al denk ik dat ze wel rond 22/23u zullen starten 's avonds)...

Afgelopen weekend maar weer eens gelopen na de CPC (10 kilometertje, 44 min) om te zien wat m'n enkel deed...had best wel reactie afgelopen dagen, maar vandaag voelt het weer stuk beter aan.

Dus hopelijk gaat het even helemaal over, want wekenlang rust heb ik niet zo super veel zin in eigenlijk.
Jack does it in real time...
pi_67576282
DeeBee als ik de website van de Dam tot Damloop bekijk wordt er tussen 18.00 en 20.00 gestart, dus echt by night is het niet (ik had het ook wel later verwacht, maar niet om 23.00 uur. Dan slaap ik bijna )
pi_67578544
Net weer terug, dit is echt heerlijk loopweer. Ik heb 5 km in ongeveer 30 minuten gelopen, is dat heel erg langzaam of valt dit wel mee ? Ik heb hier echt geen idee van hoe snel dit is.
Ik had een korte tight en een shirt met lange mouwen aan, maar de volgende keer kan ik dus beter een shirt met korte mouwen aan doen, ik had het al voor de helft veel te warm.
Als ik nu al zo weinig aan heb, hoe moet dit dan in de zomer ? da wordt het toch helemaal te warm ?

Ik hoop dat er hier iemand is die mijn vragen kan beantwoorden.

Groetjes

Brandwacht
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:36:01 #34
202014 JJH
Knetter. O+
pi_67578714
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:31 schreef Brandwacht het volgende:
Net weer terug, dit is echt heerlijk loopweer. Ik heb 5 km in ongeveer 30 minuten gelopen, is dat heel erg langzaam of valt dit wel mee ? Ik heb hier echt geen idee van hoe snel dit is.
Ik had een korte tight en een shirt met lange mouwen aan, maar de volgende keer kan ik dus beter een shirt met korte mouwen aan doen, ik had het al voor de helft veel te warm.
Als ik nu al zo weinig aan heb, hoe moet dit dan in de zomer ? da wordt het toch helemaal te warm ?

Ik hoop dat er hier iemand is die mijn vragen kan beantwoorden.

Groetjes

Brandwacht
Is een gemiddelde van 10 per uur, valt op zich wel mee. Loop ik ook. Iedereen heeft zijn eigen tempo en mocht je sneller willen moet je daar op trainen.
Qua kleding: Ik heb afgelopen zondag in Zandvoort nog met lange mouwen gelopen. Ik ga straks vanavond nog de deur uit en dan gaan de lange mouwen weer aan. Je moet aantrekken waarbij je je lekker voelt en alhoewel je zomers weinig aan hebt is het altijd warm. Kun je weinig anders van maken.
pi_67579096
Het is altijd warm op een gegeven moment als je gaat hardlopen volgens mij Ik had gisteren mijn jackje zelfs nog even aangehad, vond het best fris aan het begin. Daarna in een shirt met korte mouwen gelopen. Ligt er inderdaad maar aan waar je je prettig bij voelt

Ik loop overigens nog niet eens 10 km per uur Maargoed, rustig opbouwen
pi_67579192
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef JJH het volgende:

[..]

Je moet aantrekken waarbij je je lekker voelt en alhoewel je zomers weinig aan hebt is het altijd warm.
Zelfs in hartje winter heb ik het na het hardlopen vaak zo heet dat ik m'n shirt het liefst uit zou trekken.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_67579696
Hoe doen jullie intervaltrainingen? Heb atm even geen geld voor gps/sporthorloge, maar wil toch die trainingen doen. Dat wordt dus Google Maps ofzo en maar op gevoel 'n tempo aanmeten (gps van iPhone zuigt apenballen).
pi_67580295
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:07 schreef knnth het volgende:
Hoe doen jullie intervaltrainingen? Heb atm even geen geld voor gps/sporthorloge, maar wil toch die trainingen doen. Dat wordt dus Google Maps ofzo en maar op gevoel 'n tempo aanmeten (gps van iPhone zuigt apenballen).
Waarom heb je google maps nodig?
Bij interval gaat het erom dat je een periode hard loopt en een periode minder hard loopt.
Kan je ook met een keukenwekkertje van 2euro bij de blokker
pi_67580478
Tenzij je intervalt op afstand
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_67580874
Zojuist een internal mail gehad dat we toch met het bedrijf mee gaan doen met de Dam tot Dam Dan hoef ik me zelf alleen maar in the schrijven voor de night run.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:46:08 #41
77130 star_gazer
pi_67580989
Straks maar eens een viaducttraining doen denk ik
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67581488
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarom heb je google maps nodig?
Bij interval gaat het erom dat je een periode hard loopt en een periode minder hard loopt.
Kan je ook met een keukenwekkertje van 2euro bij de blokker
Wat FJD zegt In m'n schema staat 9x400m en ik ben braaf Helaas geen atletiekbaan in de buurt ... 400m komt precies uit.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:01:54 #43
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67581540
tvp
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:48:47 #44
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_67583240
Zo. Gister 13km gelopen op me nieuwe schoenen in 1:14:19, voor de tweede keer op me nieuwe schoenen best aardig.

Verder wel last van blaren, hopen dat dat snel verdwijnt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:56:34 #45
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67583538
Het wordt zondag 20 graden in berlijn! Dat wordt in korte broek en korte mouwen lopen, anders ga ik overkoken!
I'm just a girl in the world.
pi_67585512
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:07 schreef knnth het volgende:
Op de baan, met horloge van mn hartslagmeter.

Als je daar niet de beschikking over hebt; niets mis mee met op gevoel trainen - al die apparaten zooi tegenwoordig
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:59:31 #47
77130 star_gazer
pi_67585565
Zo. Lekker even een korte interval gedaan, inclusief 4 keer viaduct aan het eind Wat een weertje zeg
-
pi_67590368
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef annoh het volgende:
Het wordt zondag 20 graden in berlijn! Dat wordt in korte broek en korte mouwen lopen, anders ga ik overkoken!
Oefen deze week nog even met drinken tijdens de training, anders kan je serieus problemen krijgen als je tijdens de halve niks drinkt met deze temperaturen...

ps. weer een nieuw paar schoenen besteld de +/- 1200km zitten er weer op sinds de 7heuvelen:)
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:19:35 #49
77130 star_gazer
pi_67594720
-gerepost-

[ Bericht 48% gewijzigd door star_gazer op 01-04-2009 15:46:11 ]
-
pi_67595607
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef star_gazer het volgende:
  • Mijn vriendin is sinds kort begonnen met hardlopen en heeft tijdens het lopen al na een meter of 300 altijd enorme pijn in d'r kuit. Ze loopt nu zo'n 2 a 3km onafgebroken. Ze loopt het uit, maar heeft al wel snel last van d'r kuit. Zouden die speciale hoge kuitsokken (deze dus) helpen daartegen? Zo ja, iemand tips wat betreft merk/model?
  • Ik raad je aan om je vriendin oefeningen te laten doen om haar kuiten sterker te maken ipv het te verhelpen met een stel sokken. Met een traptrede kom je al een heel eind.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')