Oehquote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik kan zelfs op de fiets gaan werken nu
werk in Maastricht
Administratief medewerker bij een bedrijf dat hoogwerkers en gedeeltes van ladderwagens maakt voor oa de brandweer in heel nederlandquote:
Ken bellen, natuurlijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand behoefte aan een barbie en een barbie telefoon?Heb ze gekregen voor sinterklaas (don't ask) maar wat moet ik er mee?
WKzquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Administratief medewerker bij een bedrijf dat hoogwerkers en gedeeltes van ladderwagens maakt voor oa de brandweer in heel nederland
Morgen om 8.00u start mn werkdag
Jeeejquote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Administratief medewerker bij een bedrijf dat hoogwerkers en gedeeltes van ladderwagens maakt voor oa de brandweer in heel nederland
Morgen om 8.00u start mn werkdag
Kan dus nietquote:Op maandag 30 maart 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon, omdat dat kan met de Barbiefoon.
Ik weet wel iemand die me wil hebben, maar die betaalt zo weinigquote:
Tis iig voor een half jaar geloof ikquote:
Thanx sgat, nu kan ik weer voor je zorgenquote:
Wat stomquote:Op maandag 30 maart 2009 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan dus nietKrijg dr alleen maar gekke geluidjes uit
Op zijn minst jaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Wat stom
Ik zou naar de Barbie-telefoonwinkel gaan hoor
Barbie is trouwens de enige vrouw in Nederland die nog meer van plastic is dan Marijke Helwegenquote:
En ze trilt iets minderquote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Barbie is trouwens de enige vrouw in Nederland die nog meer van plastic is dan Marijke Helwegen
Je hebt er vier maanden mee gespeeld en nu mogen wij afgeranselde barbies hebben?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand behoefte aan een barbie en een barbie telefoon?Heb ze gekregen voor sinterklaas (don't ask) maar wat moet ik er mee?
Ze liggen hier al sinds de sinterklaas te liggenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt er vier maanden mee gespeeld en nu mogen wij afgeranselde barbies hebben?
't zal niet zo veel schelen denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Barbie is trouwens de enige vrouw in Nederland die nog meer van plastic is dan Marijke Helwegen
Barbie dusquote:
In dr hoofd idd zeker nietquote:
binnenpretjes moeten verteld wordenquote:
Wat wil je naast liefde, sex, romantie, sex, onderdak, sex, eten, sex, kleedgeld, sex nog meer dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die me wil hebben, maar die betaalt zo weinig
Maar mijn Ken was altijd hoofdloos vroegerquote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Barbie dus
en ze heeft een knappere man dan Marijke
Zet d'r bij: Ze ruiken naar Pienquote:Op maandag 30 maart 2009 11:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze liggen hier al sinds de sinterklaas te liggen
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar mijn Ken was altijd hoofdloos vroeger
Doen ze niet, ze zitten nog in het plasticquote:
Het gevoel dat ik voor mezelf zorg?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
binnenpretjes moeten verteld worden
[..]
Wat wil je naast liefde, sex, romantie, sex, onderdak, sex, eten, sex, kleedgeld, sex nog meer dan?
Kutgeld altijd
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef Klonk het volgende:
appeltje eten nu, thans daarna op de fiets het zonnetje in
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voorbeeld volg. Zowel met het appeltje, als op de fiets in het zonnetje!![]()
En nee, dit is geen stalken, want er zit pakweg 170 km tussen ons...
Ik ben de hele dag zwaar aan het werken voor jou.. dus mag je de hele dag voor jezelf zorgen..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik voor mezelf zorg?
Zo naar mn schoonmoeder, ik spreek jullie daar verder wel..
Heeft de goedheiligman zich vergistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
Hij zit op het Gildequote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag zwaar aan het werken voor jou.. dus mag je de hele dag voor jezelf zorgen..
Have fun bij mijn moeder
Nee, we vierde sloeberklaasquote:
Was je jaloers dat Barbie liever met hem speelde dan met jou of zo?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar mijn Ken was altijd hoofdloos vroeger
Neuh, maar ik had redelijke problemen met het uitte van woede/frustratie. Dus hij (en vele anderenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was je jaloers dat Barbie liever met hem speelde dan met jou of zo?.
Lieeefquote:Op maandag 30 maart 2009 12:20 schreef Ladylike het volgende:
lekker weer man
Kleine is meteen bij oma de tuin in gerend om in de zandbak te spelen
Bin boetuhbin spele
*zoef*
in wat voor een huis woon je in godsnaamquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Ik wil ook de tuin inmaar ik durf niet want de kerel waarmee mijn vriend het huis deelt is vaag en mag mij niet
en die zit nu wel in de tuin?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Ik wil ook de tuin inmaar ik durf niet want de kerel waarmee mijn vriend het huis deelt is vaag en mag mij niet
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
in wat voor een huis woon je in godsnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |