Klopt jaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar heeft hij toch in 1 KSC 41 posts gemaakt dan... wat het lijstje wel vervuilt natuurlijk.
CENSUUR!!quote:Piles, kun je datzelfde lijstje maken met alleen mensen die in meer dan 1 KSC hebben gepost?.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Lapofail.
En ik had nog wel een briljante TT voor het begin van de 1300-reeks.
Meer dan 1 zuivert wat vervuiling er wel uit, lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt ja
[..]
CENSUUR!!![]()
Ik ga vanavond wel weer een poging doen, maar waar ligt de grens? 1, 2, 5 topics![]()
Maar er zit al 13 in de TT... maar goed, ik open #1.301 welquote:Op maandag 30 maart 2009 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe die op 1301?
het is 1300+ niet kleiner dan 1300 of 1300 zelf
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:33 schreef MPG het volgende:
SpamMart.
Vraag anders meteen aan Piles: "Mag ik een statistieklijstje van veelposters, onder de conditie dat ik bovenaan sta?"
Ik doe mijn bestquote:Enne, zorg nou maar eerst dat je in de toptien van KSC-veelposters komt, voordat je gaat lopen miepen.
Wanneer houdt die godvergeten topic-open-obsessie van jou nou eens opquote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er zit al 13 in de TT... maar goed, ik open #1.301 wel.
Ik wil gewoon een leuke TT gebruiken...quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer houdt die godvergeten topic-open-obsessie van jou nou eens op?
als hij een eigen forum heeft of als hij verbannen wordt.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar hield het niet mee opquote:Op maandag 30 maart 2009 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als hij een eigen forum heeft
Die jongen is inderdaad niet te stuiten de laatste maandenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De laatste 12 maanden ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Die jongen is inderdaad niet te stuiten de laatste maanden
Hoe dan ook: je doet het er om!quote:
balenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
kut.. kom ik er achter dat mn favo spijkerbroek bij mn kont aant wegslijten is
Nee. We hebben geen monitoring hierquote:Op maandag 30 maart 2009 09:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je geen mail als de server vastloopt?
Laat ik maar een theetje nemen. Heb wel 2 bakkies genomen, maar het lijkt erop alsof het verhevigd. Dus rustig aan vandaag.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:03 schreef OA het volgende:
Sjowhan![]()
Neem een lekkere sterke bak zwarte koffie en je maagpijn verdwijnt wel weer
Met mij gaat het goed. De zon schijnt, de vogeltjes fluiten... dus ben ik ook vrolijkquote:Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik niet hihihih
hoe is het met jou DM?
9 april in de bios... zeer spannend als je van dit genre houdtquote:In Knowing krijgt professor Koestler (Nicolas Cage) een document in handen waarop voorspellingen worden gedaan van rampen die al hebben plaatsgevonden en die nog moeten gebeuren. Hij is er van overtuigd dat hij en zijn familie de laatste ramp kunnen voorkomen en zo de aarde van de ondergang kunnen redden
hihihi ik zeg niksquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. De zon schijnt, de vogeltjes fluiten... dus ben ik ook vrolijk.
En je maakt me wel nieuwsgierig nu.
kabelgunbaas en ondergetekende al is mijn verkoudheid minder aan het wordenquote:
Welneequote:
ik weet niet eens meer in welk topic ik dat geschreven hebquote:
Ik heb de link ook maar weggehaald, zodat niet iedereenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer in welk topic ik dat geschreven heb
te zien krijgtquote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
FC. Orgie was serieus.quote:
Ik denk dat ik je voorbeeld volg. Zowel met het appeltje, als op de fiets in het zonnetje!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:38 schreef Klonk het volgende:
appeltje eten nu, thans daarna op de fiets het zonnetje in
Stalken begint toch ook met het inleven in de dagelijkse bezigheden van je slachtoffer?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voorbeeld volg. Zowel met het appeltje, als op de fiets in het zonnetje!![]()
En nee, dit is geen stalken, want er zit pakweg 170 km tussen ons...
Het potentiële slachtoffer moet dat natuurlijk niet zo ervaren.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stalken begint toch ook met het inleven in de dagelijkse bezigheden van je slachtoffer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |