Jups, die werkt helaas thuis op maandag dus die zit heerlijk in de zon met de laptopquote:
die heeft een voordeur toch ?quote:
Jij wel jaquote:
Beetje moeilijk want ik ben niet thuisquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heeft een voordeur toch ?
open doen en naar buiten lopen
Die accu raakt leegquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jups, die werkt helaas thuis op maandag dus die zit heerlijk in de zon met de laptophij doet het gewoon met opzet!
ze is Rapunzelquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het huis waar je nu zit heeft geen voordeur ?
Goed plan, ik kan ook wel op balkon gaan zitten met de laptopquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jups, die werkt helaas thuis op maandag dus die zit heerlijk in de zon met de laptophij doet het gewoon met opzet!
Daar hebben ze verlengsnoeren voor uitgevondenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die accu raakt leeg![]()
Nu maar hopen dat het snel is
Die mag ik niet gebruiken want die is van Svenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het huis waar je nu zit heeft geen voordeur ?
zie editquote:
sssssst ik wilde haar hoop niet verpestenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben ze verlengsnoeren voor uitgevonden.
zoek een echt huisquote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag ik niet gebruiken want die is van Svenwij gaan via de brandtrap maar die komt uit in de tuin
![]()
@LL: inderdaadof mijn vriend moet gewoon last van zn rug krijgen en thuis komen, dan kan hij leuk doen met Sven terwijl ik lekker ga stoepkrijten ofzo
![]()
Die bestaat nog niet in Lichtenvoordequote:Op maandag 30 maart 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Daar hebben ze verlengsnoeren voor uitgevonden.
Ik heb een echt huisquote:
De wind staat vandaag anders dan gisteren, dus ik zit vandaag niet uit de wind op balkon... en dan is het nog net te fris om daar lang te zittenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssssst ik wilde haar hoop niet verpesten
ik zit ook met mn snoer nu![]()
In de zon is het hier wel te doenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wind staat vandaag anders dan gisteren, dus ik zit vandaag niet uit de wind op balkon... en dan is het nog net te fris om daar lang te zitten.
welkom terugquote:
quote:
wat ga je maken?quote:
Hey jijquote:
Zonder vlees?quote:
Alles kits?quote:
Chefquote:
Ik heb helemaal geen bier nuquote:
nee tuurlijk niet, lekker zelfgemaakt gehaktballetjequote:
Best jammerquote:
Wat nouquote:
Valt wel mee toch? Een klonkje doen is gewoon: het eten van een appel teneinde voldoende energie te verkrijgen voor een aangename alsmede verkwikkende fietstocht!quote:
Een klonkje doen wel, maar het leek net eerst of je Klonk had gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een klonkje doen is gewoon: het eten van een appel teneinde voldoende energie te verkrijgen voor een aangename alsmede verkwikkende fietstocht!
Moet je het wel goed toevoegen, want 'verkwikkende' zei hij nietquote:Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede toevoeging.
Ik heb de omschrijving dus even aangepast!
Dat is ook wat MPG graag wil weten...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een klonkje doen wel, maar het leek net eerst of je Klonk had gedaan
voor zover ik weet had ik vanmorgen niets in mijn bruine sterretjequote:Op maandag 30 maart 2009 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook wat MPG graag wil weten...
Maar ik heb lekker rondgefietst en een appeltje gegeten.
Het ging toch ook over bierquote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat noujij drinkt nog niet eens koffie
Dat is in ieder geval wel consistent ondertussenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, opschieten doet het weer eens niet vandaag
Ha die Fles,quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha die Fles,.
Nog altijd aan de zwemmerij?
De sirene doet hetquote:Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef Leanne het volgende:
woeeeeeeeeeeeeeeeeeei
wiehoei woehoei hoei hoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De sirene doet hetHij mag weer uit
Met een stroopwafel?quote:
Aangezien mn vent niet in de buurt is zal het bij masturberen blijvenquote:
Mag ik ook?quote:
Dat eet mn kleine altijd als ontbijtquote:
ik ookquote:Op maandag 30 maart 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat eet mn kleine altijd als ontbijt
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat aanbod sla ik niet af!
Stroopwafels.
quote:
* Hup, een doos stroopwafels de KSC inquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:36 schreef Klonk het volgende:
en dan niet die vieze calve pindakaas maar die van de Lidl
Ik shop nooit bij AHquote:
Ik ben opgegroeid met Calvé pindakaas. En het klopt wat ze zeggen... ik ben er groot (en sterk) door gewordenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:36 schreef Klonk het volgende:
en dan niet die vieze calve pindakaas maar die van de Lidl
Groot welke kant op?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Calvé pindakaas. En het klopt wat ze zeggen... ik ben er groot (en sterk) door geworden.
Ik bedoelde meer in de lengte of breedtequote:
Dat snap ik dan wel weer. Maar sommige mensen groeien nauwelijks in de lengtequote:Op maandag 30 maart 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... maar 2 meter breed ben ik niet... wel 1,95 lang.
Ik wel... en een beetje in de breedte ook wel, maar geen 2 meterquote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer. Maar sommige mensen groeien nauwelijks in de lengte
Hallo naamgenootquote:
Heyquote:
je bent zelf een evolutiefoutquote:
Er moet altijd iemand happen hequote:Op maandag 30 maart 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bent zelf een evolutiefoutHeiden!
Ketter!
Ongelovige!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |