er zijn er stiekem meer hier hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)elheid-berekend.html
Een link voor onze actieve hardlopers Daph en PB
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rug vernacheld op onverklaarbare wijze afgelopen zaterdag.
Lig plat, sindsdien
Ja, zit wat in. Zullen er vast meer zijn..quote:
Frits en ik lopen ook behoorlijk actief.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Zullen er vast meer zijn..
ik zit meestal rond de 10 a 11 km per uur idd, 7 lijkt me ook echt irritant om te lopenquote:Op maandag 30 maart 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Wat vaag eigenlijk dat het verschil tussen mannen en vrouwen dan zó groot is! Ik merkte op de loopband wel inderdaad dat ik het beste liep wanneer mijn snelheid tussen de 10 en 10,5 km/u lag, maar ik had het idee dat dat meer aan mijn gebrekkige conditie lag![]()
Ze hebben wel gelijk over die 7,2 km/u; wat een knuddesnelheid. Je kunt niet meer normaal lopen, maar rennen/hardlopen gaat ook nog niet omdat het daar te langzaam voor is
Schiet niet op danquote:Op maandag 30 maart 2009 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rug vernacheld op onverklaarbare wijze afgelopen zaterdag.
Lig plat, sindsdien
Totaal niet neequote:
Hart voor de zaakquote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal niet nee
't gaat wel beter hoor maar heb nog wel pijn, ga dus niet de hele dag zitten, wat het meest belastend is.
Lig nu dus in de mand, online ingelogd op werk,
Kan dus wel gewoon werken, maar dan vanuit liggende positie.
Ja, ik moet gewoon superveel doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:Kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Heb je spijt?quote:
Nee hoorquote:
Je had em btw zelf geplaatst!quote:
Wat heb jij voor vreemd contract dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon superveel doen.
Daarbij krijg ik niet betaald als ik niet werk, dus dan maar inloggen
Ik kan internetten, dus ook werken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
Wat loop daar voor beest buiten de auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Een groene giraffe natuurlijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vreemd contract dan?
Als je ziek bent, hoor je gewoon doorbetaald te worden lijkt mij...![]()
[..]
Wat loop daar voor beest buiten de auto?
Meurning!quote:
I ja, stom van me!quote:
Werk op uitzendbasis dus de eerste 3 dagen krijg ik niet betaaldquote:Op maandag 30 maart 2009 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vreemd contract dan?
Als je ziek bent, hoor je gewoon doorbetaald te worden lijkt mij...![]()
[..]
Wat loop daar voor beest buiten de auto?
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
ik vind het niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gare keel, slecht geslapen, douche die niet warm wilde worden, pijn bij slikken... Verder wel ok. Y tu?quote:
Het zijn wel flinke ballen maar ik wil mn hoofd er wel een keer tussen leggenquote:
Hiquote:Op maandag 30 maart 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi daph_!!!![]()
![]()
Hoe is het met u? Is het daar ook zo mooi zonnig?
Ja, dat bedoelde ikquote:
In de gym loop ik 11 km/h maar dat valt op zo'n band ook nog tegen hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 08:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zit meestal rond de 10 a 11 km per uur idd, 7 lijkt me ook echt irritant om te lopen
Zoals post hierboven al zegt: op een band lopen is gewoon wat zwaarder.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Wat vaag eigenlijk dat het verschil tussen mannen en vrouwen dan zó groot is! Ik merkte op de loopband wel inderdaad dat ik het beste liep wanneer mijn snelheid tussen de 10 en 10,5 km/u lag, maar ik had het idee dat dat meer aan mijn gebrekkige conditie lag![]()
Ze hebben wel gelijk over die 7,2 km/u; wat een knuddesnelheid. Je kunt niet meer normaal lopen, maar rennen/hardlopen gaat ook nog niet omdat het daar te langzaam voor is
Jazekerquote:Op maandag 30 maart 2009 08:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Frits en ik lopen ook behoorlijk actief.
Ik op dit moment dan niet maar goed
Buiten loop ik langzamer hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals post hierboven al zegt: op een band lopen is gewoon wat zwaarder.
Ben bang van niet neequote:Op maandag 30 maart 2009 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar Dirk, dat wordt geen bakkie op de zaak dus
Ik dacht echt dat je vast in dienst was...quote:Op maandag 30 maart 2009 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werk op uitzendbasis dus de eerste 3 dagen krijg ik niet betaald
Straks ff van genieten op m'n laatste 'vrije' dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Haha, nee, ik werk er wel al dik een jaar maar ze smijten niet echt met contracten daar.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je vast in dienst was...
Balen.. Ik heb heerlijk geslapen, werd 3 minuten voor de wekker wakker en zit nu best vrolijk achter mijn computer.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gare keel, slecht geslapen, douche die niet warm wilde worden, pijn bij slikken... Verder wel ok. Y tu?
Laten we het erop houden dan we geen concurrenten zijn op dat vlakquote:[..]
Het zijn wel flinke ballen maar ik wil mn hoofd er wel een keer tussen leggen
Nuttige dingenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi
Ja gaat wel goed, ik heb zowaar al iets nuttigs gedaan vandaag!
Hier is de hemel helemaal blauw en het zonnetje schijntStraks fijn hardlopen!! Gosh, ik heb echt de kriebels.
Hoe gaat het met jou? Heb je een lekker weekend gehad?
Ik zit gemiddeld ver boven deze snelheidquote:Op maandag 30 maart 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)elheid-berekend.html
Een link voor onze actieve hardlopers Daph en PB
Jij bent ook geen gemiddelde loperquote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld ver boven deze snelheid
btw Goedemorgen allemaal.
gooi ze er maar uit!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:38 schreef Gupje het volgende:
Lees net in KLB dat ik hier mijn frustraties over stage kwijt kan
Bring it. En als je dan toch langer blijft, plaats jezelf even in de OPquote:Op maandag 30 maart 2009 09:38 schreef Gupje het volgende:
Woensdag avond had ik met Ver afgesprokenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee
Bakkie bij mij thuis kan natuurlijk wel.
Wanneer ben jij deze week 's avonds hier trouwens>
Hehe, mooi man daar heb je een beste dag voor uitgekozenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Straks ff van genieten op m'n laatste 'vrije' dag
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
Zucht. Ik word af en toe zó moe van mensen die eigenwijs zijn....
Ik heb een discussie met iemand die 20 jaar is, beweerd min of meer dat hij kan rijden als Schumacher omdat hij wel met een Audi A8 van klanten mag rijden als chauffeur. Daarnaast klaagt hij over het feit dat hij wordt gefotografeerd en op internet wordt geplaatst omdat hij in papa's Mercedes C63AMG rijdt. "Mijn privacy wordt geschonden.. "Mensen zijn kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je denkt toch niet dat ik die zinloze discussie echt ga lezen hèquote:Op maandag 30 maart 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand nog even een reactie geven op mijn bericht op de vorige pagina..? Wil even een bevestiging
Done! moet ook direct me UI in de OP?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bring it. En als je dan toch langer blijft, plaats jezelf even in de OP
Je hebt groot gelijk hoor. Dat soort jochies denkt al vrij snel dat ze fantastisch is, maar eigenlijk zo onzeker als de pest. Daar moet je niet eens discussie mee willen voerenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand nog even een reactie geven op mijn bericht op de vorige pagina..? Wil even een bevestiging
Ja, maar ik moest er wel 9 weken op wachtenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi man daar heb je een beste dag voor uitgekozen
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
Zucht. Ik word af en toe zó moe van mensen die eigenwijs zijn....
Ik heb een discussie met iemand die 20 jaar is, beweerd min of meer dat hij kan rijden als Schumacher omdat hij wel met een Audi A8 van klanten mag rijden als chauffeur. Daarnaast klaagt hij over het feit dat hij wordt gefotografeerd en op internet wordt geplaatst omdat hij in papa's Mercedes C63AMG rijdt. "Mijn privacy wordt geschonden.. "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een eigenwijs persoon ken, ben jij dat wel..
Wel in een positieve zin
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Wel gelezen en vind het ook een zinloze discussiequote:Op maandag 30 maart 2009 09:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die zinloze discussie echt ga lezen hè
Ok.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Woensdag avond had ik met Ver afgesproken
Gooi het maar in de groepquote:Op maandag 30 maart 2009 09:38 schreef Gupje het volgende:
Ja, als het even kan wel jaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Done! moet ook direct me mijn UI in de OP?
echt klachten over me stage heb ik eigenlijk nietquote:Op maandag 30 maart 2009 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gooi het maar in de groep
en welkom
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Balen.. Ik heb heerlijk geslapen, werd 3 minuten voor de wekker wakker en zit nu best vrolijk achter mijn computer.
[..]
Laten we het erop houden dan we geen concurrenten zijn op dat vlak
[..]
Nuttige dingen
Hier ook een blauwe hemel. Het was buiten wel koud, maar van binnen warm je stiekem al op door dat zonnetje en natuurlijk de gedachte dat ik jou hier weer mocht spreken![]()
met mij ook goed dus zoals ik hierboven al zei. Dit weekend een leuk feestje gehad en zondag lekker relaxed gedaan.
Ik hou dr van
Word zo moe van die pubers. Enkelt maar lopen kankeren (excuseer mijn taalgebruik) op vrachtwagen(chauffeur)s dat ze niet kunnen rijden als meneer met 200 km/h aan komt rijden. "Overal moet een inhaalverbod voor vrachtwagens komen" bla bla bla. Wordt misschien hoog tijd dat meneer een keer een tik krijgt van een chauffeur als hij zn rare maneuvres uithaalt.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor. Dat soort jochies denkt al vrij snel dat ze fantastisch is, maar eigenlijk zo onzeker als de pest. Daar moet je niet eens discussie mee willen voeren
Die mag je uitleggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik een eigenwijs persoon ken, ben jij dat wel..
Wel in een positieve zin
We zullen je proberen niet al te veel af te leidenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..].
Mooi zo
Lekker rustig aan doen..
Ik ben echt heel erg hard aan het doorwerken omdat ik naar buiten wil![]()
Stond vandaag een mooi stuk over in De Persquote:Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef Gupje het volgende:
Maar wil alleen even me gal kwijt dat me stage plek zich niet even aanpast aan mijn uur te kort slaap
Welkom!quote:
B-mensen!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Piles het volgende:
http://www.depers.nl/econ(...)n-uitslaaprecht.html
Dat dus
Vrachtwagenchauffeursquote:Op maandag 30 maart 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt misschien hoog tijd dat meneer een keer een tik krijgt van een chauffeur als hij zn rare maneuvres uithaalt.
Als je eenmaal een beetje bekend bent hier, wil je niets anders meer..quote:
Ja als ik wat later op me bed ga wil ik gewoon dat mijn bedrijf het dan accepteert dat ik in de ochtend wat later kom.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond vandaag een mooi stuk over in De PersDat bedrijven zich moeten aanpassen aan avondmensen
Daar heb ik geen klagen over, hier!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
weet je wat het kutste is aan deze stage, de pc's zijn zo modderfokking traag dat ik een 20 seconden moet wachten voordat dit topic gefresht is.
terwijl ik ict doe
zolang je zoals ik geen werk doet waarbij je direct klantencontact hebt, is dat in principe geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja als ik wat later op me bed ga wil ik gewoon dat mijn bedrijf het dan accepteert dat ik in de ochtend wat later kom.
traag fokken!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
weet je wat het kutste is aan deze stage, de pc's zijn zo modderfokking traag dat ik een 20 seconden moet wachten voordat dit topic gefresht is.
terwijl ik ict doe
ook ict?quote:
Volgens mij kan je dat soort uitspraken niet binden aan een bepaalde groep. Een overgroot deel van de weggebruikers denken het beter te weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs
"Wij zitten hele dagen op de weg, dus wij weten hoe het moet"
Heb je weleens in een cabine gezeten..? Je bent van harte welkom. Dan zal je mening flink veranderen na zo een dagje. Bashen kan leuk zijn, maar hersenloos brabbelen zoals je nu (lijkt te doen) doet helpt natuurlijk niemand...quote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs
"Wij zitten hele dagen op de weg, dus wij weten hoe het moet"
Ook ICTquote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ook ict?
ik zit op een windows 2000
quote:
Weggebruikers sowiesoquote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Volgens mij kan je dat soort uitspraken niet binden aan een bepaalde groep. Een overgroot deel van de weggebruikers denken het beter te weten.
Jah, standaard-reactiequote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
Heb je weleens in een cabine gezeten..? Je bent van harte welkom. Dan zal je mening flink veranderen na zo een dagje. Bashen kan leuk zijn, maar hersenloos brabbelen zoals je nu (lijkt te doen) doet helpt natuurlijk niemand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |