quote:
"Hallo, welkom op TaoBao! Online games"quote:
wang pang tjing wong jewaids!quote:
Okayquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
TaoBoa is net zoiets als Alibaba maar dan in het chinees
Volgens mij Hongkong Dollar, ongeveer door 10 delen en je hebt je bedrag in euro's.quote:
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef Wunny het volgende:Ja wat is het nu, naja die twee zijn redelijk gelijk.
Jack haalt daar dus als ze spul vandaan?
yuan Geloof ik, door 8 of 10 delen ongeveerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef Wunny het volgende:Ja wat is het nu, naja die twee zijn redelijk gelijk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok thanks
[..]
Een laser op je pistool, schiet je zo slecht dan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Ayca het volgende:
Hello, welcome to TaoBao! Online games
volgens google
Lol, ik heb ook maar wat gekopieerd, omdat ik die vraag zo vreemd vondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Ayca het volgende:
Hello, welcome to TaoBao! Online games
volgens google
Denk het wel. Maar Jack verkoopt ze per stuk, de fabrikanten en leveranciers op TaoBao en Alibaba meestal niet. Én Jack spreekt prima Engelsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef Wunny het volgende:Ja wat is het nu, naja die twee zijn redelijk gelijk.
Ik zou aanspraak maken op hun kwaliteitsgarantie. Als je simpelweg zegt dat hij kapot is, sturen ze je een nieuwe op. Mocht die nieuwe ook niet goed werken, dan neem je nogmaals contact met ze op, en je geeft aan dat je je geld terug wilt, omdat deze producten duidelijk niet deugen, en je de kans erg klein acht dat een derde (!) shipment wel werkt. Ze zullen zelf ook wel inzien dat ze zo bezig blijven met versturen en verzendkosten betalen (voor die replacements) en waarschijnlijk zonder al te veel gezeur je geld terugstorten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef korting het volgende:
Ik ben voor het eerst ontevreden met een product van DX
Ik heb een Wii remote besteld, maar als ik hem op het scherm richt gaat hij alle kanten op, als je hem stil houdt gaat de cursor nog steeds alle kanten op.
Nu wil ik eigenlijk gewoon mijn geld terug, want ik geloof niet dat een andere (neppe) wii remote beter is.
Zal ik bij DX zeggen dat hij kapot is, dan krijg ik een nieuwe opgestuurd staat er (dat wil ik niet). Dan moet ik een video maken van dat hij kapot is?!
Of zal ik bij DX zeggen dat ik niet tevreden ben en mijn geld terug wil, in dat geval krijg ik de verzendkosten (hun verzendkosten?) niet terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Alles wat fake is is geloof ik illegaal om te verkopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef joepie91 het volgende:
Even iets compleet anders:
Stel, ik wil wat dingen door gaan verkopen in Nederland, maar ik wil weten of de artikelen in kwestie legaal zijn om in te voeren (als ik keurig belasting betaal, natuurlijk). Heeft iemand enig idee waar ik dat na kan vragen? Op de Douane-site kon ik niets vinden.
Het gaat om precies te zijn om dit ding: http://dp.dealperfect.com/productpics/sku_21569_3.jpg
Ik denk dat dat best nog wel eens goed zou kunnen gaan verkopen, maar ik heb geen idee of het legaal is in Nederland (voornamelijk vanwege de waarschuwing die er op DealPerfect staat).
Ontopic:
Best slim van Jack om hier te posten idd, klantenbinding
Ja, ok, maar het gaat hier om die mini-luchtballon vooralquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Alles wat fake is is geloof ik illegaal om te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Ah dus dat zijn die vliegende wenslampenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef joepie91 het volgende:
Even iets compleet anders:
Stel, ik wil wat dingen door gaan verkopen in Nederland, maar ik wil weten of de artikelen in kwestie legaal zijn om in te voeren (als ik keurig belasting betaal, natuurlijk). Heeft iemand enig idee waar ik dat na kan vragen? Op de Douane-site kon ik niets vinden.
Het gaat om precies te zijn om dit ding: http://dp.dealperfect.com/productpics/sku_21569_3.jpg
Ik denk dat dat best nog wel eens goed zou kunnen gaan verkopen, maar ik heb geen idee of het legaal is in Nederland (voornamelijk vanwege de waarschuwing die er op DealPerfect staat).
Ontopic:
Best slim van Jack om hier te posten idd, klantenbinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |