Omg...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:58 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please tell me the detailed information ?
link or photo
He was making a joke.. which isn't even funny.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:58 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please tell me the detailed information ?
link or photo
Hi Jack,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:18 schreef jack-peng het volgende:
1. I have bought 10 of this charger from market ,now i can get it at a good price,will sell it 0.18$ cheaper than DX.
[ afbeelding ]
I will update it in my website tonight!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hi Jack,
Do you still have some of those? I can't find it on DP.
Good job Jack, when it's updated I'll buy one immediately.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I will update it in my website tonight!
Then you can buy it
I can ship in 24 hours
en hij moet het perse allemaal kunnen begrijpen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:47 schreef neo2000 het volgende:
Al die mensen die hier kansloze reakties plaatsen (koerierturk) en jack de hele tijd als een dolle dit topic vertalen met Babelfish.. En er geen fuck meer van begrijpen. Grapjes laten zich niet zo goed vertalen jongens, zeker niet door een website translator.. Voor het geval jullie het nog niet door hadden.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
Jack, are you able to deliver:
Mystery B01 0.08mW 650nm Red Laser Sight Kit with Pistol/Rifle Gun Mount and Pressure Switch
DX info: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19688
Or sortlike? I mean (universal) gunmounts and lasers/flashlights?
Ok thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I will update it in my website tonight!
Then you can buy it
I can ship in 24 hours
Een laser op je pistool, schiet je zo slecht dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Prosac het volgende:
Zaklampje en lasertje monteren op mijn Heckler en Koch USP Expert voor parcoursbaan schieten.
Onder een USP hoort een echte Surefirequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:12 schreef Prosac het volgende:
Zaklampje en lasertje monteren op mijn Heckler en Koch USP Expert voor parcoursbaan schieten.
您好quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:43 schreef jjbakker het volgende:
weet iemand taoboa.com naar nederland kan verzendt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |