Even kijken in het lijstje met bankrekeningen of ie er nog in staat. Zo niet, effe PayPal bellen. Mailtje sturen heeft geen zin, ze verwijzen je dan (na zo'n 10 werkdagen wachten) toch wel weer naar de telefonische helpdesk.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand waarom ik niet meer vanaf mijn bankrek kan betalen met Paypal? Bij betaling kan ik alleen nog maar voor CC kiezen.. Heb geen mail gehad van Paypal dat mijn rek is geblokkeerd ofzo.
quote:Sommige operatoren sturen zelfs mannetjes uit om jammers op te sporen of te betrappen. Het gaat zo ver dat ze hun nummer verspreiden waarop gsm-gebruikers moeten bellen als ze ergens een "no-call-zone" ontdekken. WaarMaarRaar.nl
Hetzelfde hier zal morgen/woensdag wel komen kan 7 werkdagen duren voordat het verzonden word.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef Wunny het volgende:
Mijn iBood oordopjes zijn nog steeds niet binnen, heb ze Dinsdag besteld, iemand die weet wanneer is ongeveer komen?
Oh no you didn't..!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef mvc het volgende:
Jack would you please let us know the price for a ricetable.
quote:
Rennuhquote:Op maandag 30 maart 2009 21:30 schreef sander-3 het volgende:
[..]Ja, en dan... hoe wilden ze dat ding uitschakelen dan? Net alsof ik dan dat ding vrijwillig zou afgeven.
Ja, alleen een lampje is DOA wel jammer..quote:
Ze kunnen toch niet dat speciale nummer bellen om te melden dat er iemand een jammer heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:30 schreef sander-3 het volgende:
[..]Ja, en dan... hoe wilden ze dat ding uitschakelen dan? Net alsof ik dan dat ding vrijwillig zou afgeven.
Ik heb de jammer al gevonden! In het bericht boven je van Dionysiou, z'n dopje doet het niet maar wel z'n jammerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet dat speciale nummer bellen om te melden dat er iemand een jammer heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik heb de jammer al gevonden! In het bericht boven je van Dionysiou, z'n dopje doet het niet maar wel z'n jammer1 Ik heb geen jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Ik vind het jammer dat 1 lampje het niet doet
4 Ik zie dat nog iemand er last van heeft in DX Forums
5 Ik neem contact op met CSE[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Sorry, dat is mijn frustratiequote:Op maandag 30 maart 2009 22:54 schreef Dionysiou het volgende:
1 Ik heb geen jammer
2 Ik vind het jammer dat 1 lampje het niet doet
4 Ik zie dat nog iemand er last van heeft in DX Forums
5 Ik neem contact op met CSE
6 Ik vind het helemaal jammer dat ik 8 weken moet gaan wachten op een reactie van DX
En een draadloze fietscomputer voor mijquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
Jack zoekt cases voor de Sony Ericsson Xperia X1
Could you please tell me the detailed information ?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef mvc het volgende:
Jack would you please let us know the price for a ricetable.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
Jack zoekt cases voor de Sony Ericsson Xperia X1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |