abonnement Unibet Coolblue
pi_67544824
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef Hetiszover het volgende:
Kan iemand mij iets meer vertellen over de werking van de Carr-methode? Ik ben er over aan het denken of ik zal stoppen of niet en nu heb ik van een vriend een dvd gekregen met die Carr methode. Voordat ik me er aan wil gaan wagen, wil ik eerst weten hoe en wat (slecht excuus eigenlijk )
Ik heb het nooit gelezen, maar volgens mij is het gewoon een uitleg over hoe de verslaving precies werkt, op het moment dat je je dat beseft ben je al goed op weg om deze te overwinnen... zoiets.

Uiteindelijk is het belangrijkste gewoon dat je ZELF wil stoppen, al het andere maakt dan niet zo veel meer uit. Het zal bij jou waarschijnlijk niet lukken met die DVD, want je wil niet stoppen (ja, dit is geachargeerd, maar je komt niet over als iemand die wil stoppen).

Mindset!
  maandag 30 maart 2009 @ 13:44:27 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67545154
Mindset, dat is inderdaad de sleutel tot succes met Carr.

Ik heb iedereen die met dat boek op de proppen kwam altijd hard uitgelachen. Tot ik zelf écht wilde stoppen en ervoor openstond. Het zijn eigenlijk redelijke open deuren en logische gevolgtrekkingen, maar toch was het voor mij een eyeopener.
Bottom line van het boek (en dat zal ook wel zo zijn met de DVD, alhoewel ik me afvraag of dat net zo goed kan beklijven als letters die zwart op wit staan) is dat je alert moet zijn op dat nicotinemonstertje en dat de icoonstatus van de sigaret ontrafeld en vooral ontkracht wordt. Met die informatie die er keer en keer wordt ingedreund, werk je langzaam maar zeker toe naar die laatste sigaret.

Maar zoals Frank-NL terecht zegt: als je er halfslachtig instaat, gaat het op zeker niet werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67547137
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Mindset, dat is inderdaad de sleutel tot succes met Carr.

Ik heb iedereen die met dat boek op de proppen kwam altijd hard uitgelachen. Tot ik zelf écht wilde stoppen en ervoor openstond. Het zijn eigenlijk redelijke open deuren en logische gevolgtrekkingen, maar toch was het voor mij een eyeopener.
Dit dus. Niks nieuws gelezen in het boek, maar wel vaak een 'ow ja verdomd' momentje ...
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67553565
Ben vanochtend maar gestopt met roken. Ik wist dat ik het binnenkort opnieuw ging proberen en heb dat vanochtend spontaan besloten meteen te doen.
pi_67555414
Mensen die ooit zijn begonnen met roken
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_67555791
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Ik heb het nooit gelezen, maar volgens mij is het gewoon een uitleg over hoe de verslaving precies werkt, op het moment dat je je dat beseft ben je al goed op weg om deze te overwinnen... zoiets.

Uiteindelijk is het belangrijkste gewoon dat je ZELF wil stoppen, al het andere maakt dan niet zo veel meer uit. Het zal bij jou waarschijnlijk niet lukken met die DVD, want je wil niet stoppen (ja, dit is geachargeerd, maar je komt niet over als iemand die wil stoppen).

Mindset!
Ik wil inderdaad niet stoppen, maar toch ook weer wel. De bekende spagaat volgens mij.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_67556155
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:34 schreef Sicstus het volgende:
Mensen die ooit zijn begonnen met roken
en jij bent een jaar of 12 natuurlijk

Two weeks, 20 hours, 15 minutes and 29 seconds. 311 cigarettes not smoked, saving ¤ 65,05. Life saved: 1 day, 1 hour, 55 minutes.

Vind de tijd zooooo langzaam gaan eigenlijk....
Keep the faith!!
pi_67556849
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

en jij bent een jaar of 12 natuurlijk

Two weeks, 20 hours, 15 minutes and 29 seconds. 311 cigarettes not smoked, saving ¤ 65,05. Life saved: 1 day, 1 hour, 55 minutes.

Vind de tijd zooooo langzaam gaan eigenlijk....
Erg langzaam inderdaad, en het bedrag is ook niet hoog genoeg haha
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_67557211
A.s. donderdag om 3 uur ga ik ook stoppen met roken om 2 uur stop ik de dvd van alan carr in me player en rook me laatste sjaggies
Waarom donderdag vragen jullie zich nu vast af, op die dag heb ik 2 clienten en dan kan ik ze op de hoogte brengen en dan roken ze niet voor een week of 3 als ik bij ze werk of ze krijgen voor die 3 weken een andere hulp, mijn zwakke punt is dus dat als ik mensen zie roken ik er automatisch 1 leen dus is mij aangeraden om de rokers voor een week of 3 te ontwijken, inc. buurvrouw, familie, vrienden en kennisen (vooral tijd kan niet in dit leven maar dan heb ik de eerste 3 weken te pakken en dan is het een kwestie van volhouden)
  maandag 30 maart 2009 @ 20:26:57 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67557256
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:34 schreef Sicstus het volgende:
Mensen die ooit zijn begonnen met roken
Dat was in de jaren 60 toen ik begon met roken heel normaal hoor. Toen wisten we nog niets van kanker enzo in combinatie met roken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67559352
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:25 schreef Sorella het volgende:
A.s. donderdag om 3 uur ga ik ook stoppen met roken om 2 uur stop ik de dvd van alan carr in me player en rook me laatste sjaggies
Waarom donderdag vragen jullie zich nu vast af, op die dag heb ik 2 clienten en dan kan ik ze op de hoogte brengen en dan roken ze niet voor een week of 3 als ik bij ze werk of ze krijgen voor die 3 weken een andere hulp, mijn zwakke punt is dus dat als ik mensen zie roken ik er automatisch 1 leen dus is mij aangeraden om de rokers voor een week of 3 te ontwijken, inc. buurvrouw, familie, vrienden en kennisen (vooral tijd kan niet in dit leven maar dan heb ik de eerste 3 weken te pakken en dan is het een kwestie van volhouden)
lees het boek ook, werkt veel beter dan de dvd,

beste is eerst boek, dan avond erna de dvd
pi_67565208
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef golfer het volgende:
Dat was in de jaren 60 toen ik begon met roken heel normaal hoor. Toen wisten we nog niets van kanker enzo in combinatie met roken.
Had je toen niet zelfs reclames waarin artsen het aanraden ?

Het slapen is weer een drama hier deze week, ik val zo in slaap, slaap vervolgens uren, maar zodra ik wakker word bleek dat slechts anderhalf uur te zijn. Dat wordt weer een weekje spoken zo.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67565213
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was in de jaren 60 toen ik begon met roken heel normaal hoor. Toen wisten we nog niets van kanker enzo in combinatie met roken.
In 1912, American Dr. Isaac Adler was the first to strongly suggest that lung cancer is related to smoking.[159] In 1929, Fritz Lickint of Dresden, Germany, published a formal statistical evidence of a lung cancer–tobacco link, based on a study showing that lung cancer sufferers were likely to be smokers.[160] Lickint also argued that tobacco use was the best way to explain the fact that lung cancer struck men four or five times more often than women (since women smoked much less).[160]

Prior to World War I, lung cancer was considered to be a rare disease, which most physicians would never see during their career.[161][162] With the postwar rise in popularity of cigarette smoking, however, came an epidemic of lung cancer.

In 1950, Richard Doll published research in the British Medical Journal showing a close link between smoking and lung cancer.[163] Four years later, in 1954 the British Doctors Study, a study of some 40 thousand doctors over 20 years, confirmed the suggestion, based on which the government issued advice that smoking and lung cancer rates were related.[164]
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:50:37 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67565438
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:33 schreef Sicstus het volgende:

[..]

In 1912, American Dr. Isaac Adler was the first to strongly suggest that lung cancer is related to smoking.[159] In 1929, Fritz Lickint of Dresden, Germany, published a formal statistical evidence of a lung cancer–tobacco link, based on a study showing that lung cancer sufferers were likely to be smokers.[160] Lickint also argued that tobacco use was the best way to explain the fact that lung cancer struck men four or five times more often than women (since women smoked much less).[160]

Prior to World War I, lung cancer was considered to be a rare disease, which most physicians would never see during their career.[161][162] With the postwar rise in popularity of cigarette smoking, however, came an epidemic of lung cancer.

In 1950, Richard Doll published research in the British Medical Journal showing a close link between smoking and lung cancer.[163] Four years later, in 1954 the British Doctors Study, a study of some 40 thousand doctors over 20 years, confirmed the suggestion, based on which the government issued advice that smoking and lung cancer rates were related.[164]
Dat was een heel kleine groep, die zich daar mee bezig hield.
quote:
Tot het begin van de 20e eeuw waren vooral de sigaar en pijp in zwang. Later werd vooral de sigaret populair; voor de massaproductie ervan is de sinds de industriële revolutie gegroeide tabaksindustrie verantwoordelijk. Tot ca. 1975 beleefde het roken een opmars in allerlei facetten van het openbare leven. Rond 1945 was het een heel normaal en vriendschappelijk gebaar om een 14-jarige jongen een 'cigaret' te presenteren met de vraag "rook jij al?" Bioscopen, bussen, trams en treinen waren voorzien van asbakken. Sportprogramma's op televisie (zoals het verslag van de twaalfde Elfstedentocht van 1963) werden niet zelden gepresenteerd door een rokende verslaggever. Tot in de jaren '80 stond bij menige kapper en schoonheidssalon een glaasje sigaretten op tafel. Op lagere en middelbare scholen stonden leraren rokend voor de klas; op sommige scholen in het hoger onderwijs rookten ook de studenten tijdens de colleges. Hoogwaardigheidsbekleders lieten zich al rokend interviewen, door shagrokende journalisten. Ook Koningin Juliana kwam regelmatig rokend in beeld. Een rookvrije werkplek was, op kantoren, een grote uitzondering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67566082
in oude films zie je de mensen niet door de rook. nu valt dat pas op.

ik heb 3 jaar niet gerookt, gestopt na het lezen van een boek, Janssen heet de schrijver. echt van de ene dag op de andere, uit verveling weer begonnen, en ik denk er over om te stoppen. in alle kroegen waar ik kom wordt nu weer gerookt, maar ik voel me dan net een aap met een sigaret.
nu rook ik al weer 4 of 5 jaar weer. tot vervelends toe. ik wil er vanaf.
De Puta Madre
pi_67566277
Ik ben nog steeds gestopt sinds 2 januari. Alweer vrijwel 3 maand. Go me! Ik mis het nauwelijks meer, heel af en toe met uitgaan of na seks, blowen vind ik lastiger. Maar dat is sinds 2 januari maar 1x fout gegaan/
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  dinsdag 31 maart 2009 @ 02:16:55 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67566463
Kom ik nog een keer in de OP?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 31 maart 2009 @ 02:20:03 #43
202014 JJH
Knetter. O+
pi_67566473
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 02:16 schreef golfer het volgende:
Kom ik nog een keer in de OP?
Op het moment dat de mod van dienst door heeft dat jij heel verstandig bezig bent.
pi_67567228
in mijn tijd stonden de sigaretten op tafel als je een goede gastvrouw/man wilde zijn, ook in restaurants kon je aangeven of je wel of geen sigaretten op tafel wilde hebben als je een feestje gaf.

Het boek van alan carr moet ik ook nog ergens hebben liggen, ik ga eens even op zoek ernaar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 maart 2009 @ 09:42:21 #45
163650 Greys
pi_67569074
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:33 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Had je toen niet zelfs reclames waarin artsen het aanraden ?

Het slapen is weer een drama hier deze week, ik val zo in slaap, slaap vervolgens uren, maar zodra ik wakker word bleek dat slechts anderhalf uur te zijn. Dat wordt weer een weekje spoken zo.
Deze week wordt het prachtig weer (oh ja joh??? jahaaaa!!! ) dus in elk geval lekker veel in de buitenlucht zijn, dan slaap je lekkerder 's nachts.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67572381
Werkt dat zo Greys ? Want ik slaap graag een beetje normaal, vannacht heb ik hooguit 4 uur geslapen; ik ben zo weg, maar na 2 uur weer klaarwakker.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 maart 2009 @ 11:50:18 #47
163650 Greys
pi_67573345
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Gootsteen het volgende:
Werkt dat zo Greys ? Want ik slaap graag een beetje normaal, vannacht heb ik hooguit 4 uur geslapen; ik ben zo weg, maar na 2 uur weer klaarwakker.
Heb jij dat nooit dan, als je op een dag veel buiten bent geweest, dat je dan 's avonds zo lekker rozig bent? Dan slaap je als een blok! En met dit weer is het geen straf, dus misschien toch eens proberen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67573653
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
Heb jij dat nooit dan, als je op een dag veel buiten bent geweest, dat je dan 's avonds zo lekker rozig bent? Dan slaap je als een blok! En met dit weer is het geen straf, dus misschien toch eens proberen?
Jawel, maar dan moet ik wel ook dingen doen als wandelen of fietsen ... Denk ik.

Maar vandaag wordt het sowieso zeuren ivm sporten in de avond en ik ga vanmiddag daarom maar even plat, de rest van de week zal ik wel veel buiten zijn. Als het niet blijkt te werken weet ik je te vinden !
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:59:48 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67573657
Oh dat werkt echt super, ik doe altijd extra lange nachtelijke wandelingen met de honden als ik slecht slaap, helpt meestal wel hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67586392
Ik heb best zin in een peuk

Maar weer even wat schoonmaken denk ik ..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')