Nee, maar een lama is best vergelijkbaar met een schaap ofzo...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je ze als huisdier of zo![]()
Nee, doe mij maar een hond of een kat/poes
Schapen zijn chill.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar een lama is best vergelijkbaar met een schaap ofzo...
Mooiquote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Grulez het volgende:
Zelfs de zon laat me zwelgen in de duisternis van mijn ondergang.
Lama's zijn ook ontzettend aaibaar, als ze niet weglopenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Schapen zijn chill.![]()
Tenminste aaibaar, of mis ik wat kennis over lama´s
Nog steeds niet afgestudeerd dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef Grulez het volgende:
Zelfs de zon laat me zwelgen in de duisternis van mijn ondergang.
Lama's zijn prachtige beesten, hier in de polder lopen er een aantalquote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar een lama is best vergelijkbaar met een schaap ofzo...
Retorisch als een hunebed.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog steeds niet afgestudeerd dus?
Neem je het op?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond naar Deal or no Deal kijken.
De 250000 euro valt.
heerlijk net even het gras gemaaidquote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk die zon, lekker in de tuin zitten
een groot deel an de kracht van deal or no deal is de spanning welk bedrag de winnaar krijgt........ da's nu opzich wel redeljik wegquote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De 250000 euro valt.
Hoe is het met de hooikoortsquote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk net even het gras gemaaid
Ik blijf er meestal voor thuis, maar dat hoeft nu dus niet meer....quote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk net even het gras gemaaid
[..]
een groot deel an de kracht van deal or no deal is de spanning welk bedrag de winnaar krijgt........ da's nu opzich wel redeljik weg
Vertel de uitslagen van het komend voetbalweekeinde anders ook alvast evenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De 250000 euro valt.
Alle media heeft het er over en RTL kondigt het al een week zelf aanquote:Op donderdag 2 april 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vertel de uitslagen van het komend voetbalweekeinde anders ook alvast even
Tja z'n gangetje. Mijn ogen kan ik redelijk aan met mn oogdruppels. Maar mn longen hebben het wel zwaar te voorduren. Last van mijn neus valt mee.quote:
Ik kom hier niet zo vaak als eerst, dus kleine kans dat ik de eerste in de ochtend ben.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:22 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve Hoolers.
Wie is er eerder ?
Bossie of Rubbertje ?
Viel me ook al op.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak als eerst, dus kleine kans dat ik de eerste in de ochtend ben.
Ik vat het positief opquote:
en ik ga al helemaal nooit zo vroeg op FOK!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak als eerst, dus kleine kans dat ik de eerste in de ochtend ben.
Wel goed en u?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ga al helemaal nooit zo vroeg op FOK!
Hoe maakt u het verder Bos?
Wel verliefd ?quote:
Neequote:Op donderdag 2 april 2009 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je een hondje bos?
primaquote:
Klopt, ik heb gewoon weinig in te brengen in de discussies. Ik lees wel nog af en toe mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima
ik kom je niet meer zo vaak tegen in het PSV topic,
Dan liever Rutten.quote:dus dan maar hier.... wei moet het volgens jou worden? Rutten of Adriaanse?
okéquote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gewoon weinig in te brengen in de discussies. Ik lees wel nog af en toe mee.
[..]
dan zitten we op dezelfde lijnquote:Dan liever Rutten.
Dan toch liever Rutten
Nu de thema avond over soap, best leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
Zo de keuringsdienst kijken, gaat over Bier
.
Ik moet zeggen dat ik het nu wel mee vind vallen.... had er een paar weken wel last van..quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja z'n gangetje. Mijn ogen kan ik redelijk aan met mn oogdruppels. Maar mn longen hebben het wel zwaar te voorduren. Last van mijn neus valt mee.
Als ie zijn geld maar krijgtquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef borisz het volgende:
Sven Goran Eriksson ontslagen als bondscoach van Mexico na een 3-1 nederlaag bij Honduras
Klinkt interessant Wat is dat ?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, terug van de Musik Messe. Helemaal gesloopt, twee zware dagen, wel ontzettend leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |