Wat een verrassingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:37 schreef James1988 het volgende:
Op beneluxspoor.net meldt iemand: "Wegens 'gedoe' met de koppelwagens in Tsjechië is het transport van de eerste V250 tot nader order uitgesteld."
Mjah... Zou kunnen... Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet. Overigens komt de ICE ´s ochtends vroeg al langs Hilversum. Indien deze niet gespot is door een iemand, dan ga ik gewoon niet op pad...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:15 schreef weps het volgende:
Ben je nou echt zo naief of lijkt t nou zo?
1 april en ICE in reizigersdienst. Keep on dreaming...
Hehehe, klopt ja... Ik ben nogal van het uitslapen, vandaar dat ik de ´latere´ diensten op die dag wil pakken. Wellicht dat ik het schema nog aanpas en ´s ochtends de bus naar Hoorn neem en daar met de ICE naar Amsterdam en Den Haag ga. Even kijken nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's worden vaak zat omgeleid via Ht - Ehv - Vl, maar meestal in het weekend.
Past de ICE uberhaupt op alle stations, want op Ahvp gaat het bijvoorbeeld niet lukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah... Zou kunnen... Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet. Overigens komt de ICE ´s ochtends vroeg al langs Hilversum. Indien deze niet gespot is door een iemand, dan ga ik gewoon niet op pad...
[..]
Hehehe, klopt ja... Ik ben nogal van het uitslapen, vandaar dat ik de ´latere´ diensten op die dag wil pakken. Wellicht dat ik het schema nog aanpas en ´s ochtends de bus naar Hoorn neem en daar met de ICE naar Amsterdam en Den Haag ga. Even kijken nog.
ja, die kwam vorige week binnen. Was in 1947 besteld, voor gebruik met stoomlocomotieven. Naar nu blijkt zit er geen SchaKu opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
Is die koppelwagen ook al door de Italianen gemaakt?
Alleen als er een goede aanleiding toe is. Paar jaar terug was het voor de 'weken v/h reisboek' die een Duitsland-thema hadden. Deze week is er niets bijzonders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Socios het volgende:
Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet.
In de Randstad wel ja. Ten oosten van Arnhem niet nee.quote:
er zal wel alleen een lage koppeling aanzittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Duvel het volgende:
Dan lopen ze achter, SchaKu's zijn al bijna een eeuw oud volgens mij.
Deze week is 1 april, misschien is dit de manier waarop NS een grapje doet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Alleen als er een goede aanleiding toe is. Paar jaar terug was het voor de 'weken v/h reisboek' die een Duitsland-thema hadden. Deze week is er niets bijzonders.
Nou en? Homeprint tickets ook zowatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Duvel het volgende:
Dan lopen ze achter, SchaKu's zijn al bijna een eeuw oud volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef dennistd het volgende:
Best een 'lullige' foto, gemaakt op Utrecht Centraal (niet zelf gemaakt, maar van geenstijl):
[ afbeelding ]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...quote:
En vervolgens komt hij morgen ons land binnen tuffen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...
Hoe kan er nou problemen zijn met de koppelwagens met zo'n neusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En toch MOEST en ZOU ik nog iets leuks doen deze maand![]()
En zo werkte ik gewoon een half uurtje langer door, om de Terreur-expres van 17:42 te pakken. Uiteraard gewoon op tijd bij de halte, en ook op tijd op Ede-WageningenRustig even een paar kaartjes en BvO gehaald, alvorens ik mij per stopper naar Arnhem zou begeven. Eerste klas uiteraard
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het verlaten van Ede-Wageningen zag ik het bekende Hippeltje van RRF staan, met een paar enorme turbo-naverbranders achterop. Of zo![]()
[ afbeelding ]
Afijn, uiteindelijk kwam mijn Veetje aan in het zonovergoten Arnhem, waar ik nog net een sleepje cargo kon platenIk hou erg veel van goederentreinen jeweet
(6485 + 6406 + 6484 + lege kolenwagens)
[ afbeelding ]
Tegelijk kon ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om nog even wat foto's te maken van het ten dode opgeschreven koepelgebouwtje bij de uitgang Sonsbeeckzijde
[ afbeelding ]
Op spoor 8 bleken trouwens twee vertrekstaten verkeerd om te hangen
[ afbeelding ]
Maar goed eigenlijk kwam ik om wat beeld te krijgen van de vorderingen van de renovatie. Onderweg naar buiten werd ik nog aangesproken door een ledenwerver van een hulporganisatie ("Darfur, weet u waar dat ligt? Wijs eens aan? *aanwijst..je bent de eerste vandaag
" ) maar goed, toch wat plaatjes kunnen maken van de kale vlakte, de zandhoop, de ICE-in-gaas tegen de loopbrug, en de werkzaamheden aan de spoorkant
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna bleek gelukkig dat zelfs zo'n klein uitstapje mij niet kon behoeden voor het nodige onheilWisselstoringkje bij Velperpoort. Dus eerst werd op spoor 8 de ICE naar Frankfurt van 19:37 afgehandeld.
[ afbeelding ]
En daarna kwam met een dik kwartier vertraging alsnog mijn ICE naar Utrecht voorrijden. Een kloek glas Franziskaner Hefe-Weizen in de BordBistro deed de rest![]()
[ afbeelding ]
Da's de eerste stap in de hele klus daar. Op die plek moet de inrit komen van de vrije kruising.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Leuke foto's. Bij arnhem berg zijn ze trouwens ook al bezig met het slopen van een aantal sporen van het opstelterein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |