Uitgebreid invulscherm reisplannerquote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef Ireyon het volgende:
Waar kan ik in hemelsnaam vinden op welke tijden de ICE van Arnhem -> Asd vertrekt? De NS reisplanner filtert hem eruit en op Hispeed zeuren ze dat ik geen binnenlandse reizen kan boeken..
die pantograaf is geweldig oldskool!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als afsluiter voor vandaag:
[ afbeelding ]
Ja, overal en nergens rijden ze nu.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef James1988 het volgende:
Haha, oh mijn god
Is er trouwens al een ICE in reizigersdienst gespot?
Gezien de ontwikkeling van dat topic bleek eerste ingeving bleek juist te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef Socios het volgende:
Ja, tuurlijk, zo kinderachtig allemaal.
Edit: Hmmz... Het staat inderdaad bij ´bijzondere ritten´. Gezien de serieusheid zou het wel zijn dan.![]()
in 1e instantie 4 werd me net gezegd. Met nog 2 mat64 er tussen door.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef thats-me het volgende:
Dat doen ze al bijna een maand daar in hengelo, volgens mij wouden ze alles met Sgm gaan rijden..
Ben benieuwd waar en wanneer de V250 het land in komt. Maar ze zijn er mee bezig zo te zien
Nja, ik las dus alleen 31 maart en dacht aan de mogelijkheid dat dit een foto van het vertrek vanuit Tsjechië had kunnen zijn, totdat ik 2008 zag staan.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:14 schreef James1988 het volgende:
Die bovenleidingmasten zien er nou niet bepaald Nederlands uit... en die foto komt me akelig bekend voor van Velím...
Dat heeft een 1300 ook een keer gehad in Emmerich, met dank aan de seinwachters.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef dennistd het volgende:
Loc 1847 heeft gisteren trouwens 15kV mogen proeven in Bentheim, vond ie niet zo fijn
Zal wel gesloopt worden aangezien de NS toch al een aantal 1800's terzijde wou zetten.
Die legerheliicopter heeft dat ding hopelijk aan flarden geschoten?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 't? Laat maar.
Foto is van 31 maart 2008
Het was alweer ff geleden. Nummer weet ik dus niet zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal dan waarschijnlijk de 1968 geweest zijn
Ja, dat kan. Al zijn er sommige Zugfahrer die het scherm ondoorzichtig maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag voor het eerst met de ICE geweest. Ik wist niet dat je gewoon achter de machinist kon gaan zitten en door de voorruit kon kijken. Maar dat was dus wel zo en is best vet!![]()
Oh okee, ik zat aan het treinnummer te denkenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik gok op de 1858De 1868 bestaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |