merci beaucoup!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij al vroeg op in je vakantie
Bienvenue dans le Pays-Bas
Gesprekje op de Uni?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
merci beaucoup!
Moet bloed prikken, mijn foon simlock vrij laten maken en simkaart kopen, treinkaartjes kopen en dan rond half 12 ofzo met de trein naar utrechtbusy busy! Vanavond andijviestampot
jahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gesprekje op de Uni?
Veel plezier
Klopt ja. Eigenlijk alleen water en eventueel koffie of thee, maar zonder suiker en melk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Dat maar snel gaan doen voordat ik verhonger![]()
Oh god, dat voorspelt weinig goedsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
[..]
I'll be there. Seks in tentjes en vechtpartijen, dat wil ik niet missen
quote:
Raar... ik heb nu verschillende keren bloed moeten laten prikken, en nog geen enkele keer is er gezegd dat ik níet mag eten van tevorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Dat maar snel gaan doen voordat ik verhonger![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vragen ze alleen aan mensen waarbij ze verwachten dat ze 't nakomen.
Het was kwart voor 12quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar het is 12 uur op een doordeweekse dag![]()
.
Bullshitfactor 10!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was kwart voor 12en zomertijd
moet nog wennen
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:59 schreef gers het volgende:
GODVERDERGODVER
het duurt 4 tot 6 weken voordat we internet hebben![]()
en ik heb ook geen tv
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, de mensen die mij gevraagd hebben mee te doen hebben geen duidelijke informatie verschaft. Als ik dan gisteravond een mailtje krijg waarin staat 'jullie worden geacht om kwart voor acht aanwezig te zijn, zodat we om 8 uur kunnen beginnen', dan neem ik aan dat dat overdag is hè
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzo
Prettigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegd
ja hij had het internet centraal geregeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prettig. Maar is er daar in huis niets centraal geregeld dan?
Ja, ik heb overal een opmerking geplaatst, echt lange elke keer. En ik heb gezegd dat ze me mogen contacten. Doen ze toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Haha wel een grappige fail iig IB
Sander jij had laatst ook die semesterbende ingevuld he? Wat een slechte vragen zeg.. heb bij elke vraag een opmerking geplaatstEn ik ga zeer zeker niet met ze rond de tafel zitten om het nog verder te bespreken.. is toch kansloos.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...
Klein beetje vroeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is 5 september swarmi, nu al bijhouden lijkt me een tikkeltje vroeg.
Are you thinking what I'm thinking?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Welk programmaboekje? Waar hebben jullie het over?
Ik heb vanaf 10 uur tot nu in werkbespreking gezeten, blijkbaar ben ik bezig met een project tot wereld overheersing
Ja maar dan met een soort big brother is watching you kinda thingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Are you thinking what I'm thinking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |