Ja, hij had me idd via PM gevraagdquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Was ie weer op Fok aan het werven. En het dan zo spontaan brengen.
Toch wel een okee DJ, al wekt hij af en toe wel ergernis op.
Vooral ergernis als hij elke keer met z'n 2 vingers omhoog opkomt en afgaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Was ie weer op Fok aan het werven. En het dan zo spontaan brengen.
Toch wel een okee DJ, al wekt hij af en toe wel ergernis op.
Gisteren 2xquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Was ie weer op Fok aan het werven.
Het moet ook een beetje een leuk programma wordenquote:
Eddy vond ik echt verschrikkelijk, rond die tijd zette ik hem altijd op veronica. Eddy is heel leuk op tv, maar radio was niets voor hem. Vond ik danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:26 schreef funrider het volgende:
Ik mis nog steeds Eddy op tijdstippen van Timur. Timur is nog steeds zo commercieel mannetje in mijn ogen. Hoe hij doet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
eddy zoey is totaal geen radioman
timur
OK nu je mond spoelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Timur mag met de volgende ontslag ronde mee, wat een bagger dj
Vond ik ook maar zijn radioprogramma was wel leukste op zaterdag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
eddy zoey is totaal geen radioman
timur
Idd, wanneer rot hij eens op van de zender?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Timur mag met de volgende ontslag ronde mee, wat een bagger dj
is een itemquote:
Daar hadden ze het zaterdag over, Timur begon erover en toen zei ramon dat dat nog helemaal niet bekend mocht wordenquote:
Timur naar Qmusic?quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar hadden ze het zaterdag over, Timur begon erover en toen zei ramon dat dat nog helemaal niet bekend mocht wordenwant er kwam nog een persbericht waarop Timur zich afvroeg wie dat in hemelsnaam over zou gaan nemen
Maar erg leuker is veel talent uit dat opleidingstijdstip gekomen
Verder gaat het gerucht dat Timur naar Q gaat
Laat horen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:56 schreef Paul het volgende:
Ik was net weer bij Timur in de show met een mama Appelsapje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |