Je moet iets doen voor die 2 punten hoor... maar knap dat je Massive Attack wist.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:53 schreef BasOne het volgende:
Led zeppelin
The Cure
Within temptation
Massive attack
nu doet mijn hoofd auw Del naja hard over na moeten denken.....
Kon je niet iets makkelijkers verzinnen op een zondag middag...
Nope niet goed, ik wacht op de volgende die the trooper van Iron Maiden roeptquote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef PierreTT het volgende:
the trooper, iron maiden
Please zeg me dat het goed is
Ja, ik wilde dat Franse er even bij hebben. Het is zelfs Fédération Internationale de Football Associationquote:Op zondag 29 maart 2009 14:10 schreef BasOne het volgende:
Federation internationale de football association, met frans accent
Beetje mierenneuken. Scott mist 1 letter....quote:Op zondag 29 maart 2009 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dat Franse er even bij hebben. Het is zelfs Fédération Internationale de Football Association
Ik wist ook wel dat het Frans was maar om Scott nou te gaan verbeteren om één letter is beneden mijn standquote:Op zondag 29 maart 2009 14:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Beetje mierenneuken. Scott mist 1 letter....
Sorry, shame on me, Scott ik heb jouw post helemaal verkeerd gelezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Beetje mierenneuken. Scott mist 1 letter....
Vergeet mijn vraag dan maar, dan is scot aan de beurt.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb het net veranderd, de punten dan
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:36 schreef qonmann het volgende:
oh 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |