Scott +2quote:
Nee, volgens iedereen moet je wachten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:18 schreef Zeroku het volgende:
Ja we moeten wachten volgens Ofyles
Shit, ik wist niet dat jij online wasquote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
4
nofiquote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Zeroku het volgende:
Waarom denk je dat er "" bijstaat? Ik heb nooit Natuurkunde gehad.
Je krijgt toch altijd natuurkunde (of nask) op de middelbare schoolquote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Zeroku het volgende:
Waarom denk je dat er "" bijstaat? Ik heb nooit Natuurkunde gehad.
Nee?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je krijgt toch altijd natuurkunde (of nask) op de middelbare schoolDit is best een basale vraag hoor.
Ik heb LTS electro gedaan 4 jaar... nuff saidquote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je krijgt toch altijd natuurkunde (of nask) op de middelbare schoolDit is best een basale vraag hoor.
was er weer, gelukkig was het een serie schakelingquote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Shit, ik wist niet dat jij online was![]()
Oh, wat raar! Bij ons kreeg iedereen in de 2de natuurkunde en in de 3de natuurkunde én scheikundequote:Op zondag 29 maart 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee?
Bij ons krijg je het in de 4de pas op Havo en toen had ik al profiel gekozen waar geen Natuurkunde in voor kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |