zou een goede versterking zijnquote:29/3/2009 - People: PSV denkt aan Heinze
(Gepost door RvN)
Of het ook maar enigszins serieus genomen moet, is natuurlijk de vraag, maar opmerkelijk is het wel. Het Britse tabloid The People meldt in een artikel over de interesse van Tottenham Hotspur voor de Argentijnse linksback Gabriel Heinze dat die club concurrentie heeft van PSV. Het salaris van de rechtsback, die momenteel uitkomt voor Real Madrid, lijkt echter veel te hoog.
Leuk hoor, maar tevens onhaalbaar...quote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
zou een goede versterking zijn![]()
maar onbetaalbaar natuurlijk, zeker als je het geld van Tottenham tegenover je hebt
Een hoop geld maar ook een hoop kwaliteit. Maar van Tottenham verliezen we natuurlijk.quote:PSV concurreert met Spurs voor krabbel Heinze
Tottenham Hotspur en PSV hebben serieuze belangstelling voor Gabriel Heinze. De Argentijn is niet gelukkig bij Real Madrid, waar hij een matig seizoen doormaakt, en staat volgens The People open voor een vertrek.
De Engelse tabloid meldt dat Heinze voor een kleine vijf miljoen euro mag vertrekken bij Real Madrid. Zowel Tottenham Hotspur als PSV zou bereid zijn deze som op tafel te leggen, al lijkt de Engelse subtopper de beste papieren te hebben.
De 30-jarige Heinze eist namelijk een salaris van 60.000 euro per week, wat neerkomt op ruim drie miljoen euro per jaar. Voor Tottenham Hotspur geen onoverkomelijk probleem, maar in Eindhoven passen dergelijke salarissen niet binnen het beleidsplan.
De Argentijnse international, die bij Real Madrid vooral als linksback acteert terwijl hij zelf het liefst centraal in de defensie speelt, stond al eens eerder op het lijstje van PSV. Destijds koos Heinze echter voor een transfer naar Manchester United.
Ik heb er ook maar ff een bericht van gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2009 14:04 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Een hoop geld maar ook een hoop kwaliteit. Maar van Tottenham verliezen we natuurlijk.
Vertel...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef ATKS het volgende:
Ik heb bronnen dat hij al bijna zeker weer in Parijs speelt volgend seizoen.
dat moet je ook niet willen.. dat is veel te veel..quote:Op zondag 29 maart 2009 16:14 schreef Arcturus het volgende:
3 miljoen per jaar. Dat kunnen ze heul nooit betalen
Ja "gezond verstand" zeker?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef ATKS het volgende:
Wie zei hier iets over scouten met het bord op schoot tijdens studio voetbal?quote:30/3/2009 - 'PSV informeert naar aanvaller uit Fiji'
(Gepost door RvN, Thomas Luijben)
BRON: NZHerald
Volgens media in Nieuw-
Zeeland heeft PSV geïnformeerd naar de
ontwikkeling van Fiji-aanvaller Roy Krishna. De 21-
jarige aanvaller komt momenteel uit voor Waitakere
United. Krishna is een grote kandidaat om speler van
het jaar te worden in Nieuw-Zeeland.
Het is ook geen Youtube scouting geweest, want daar staat 'ie niet op.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wie zei hier iets over scouten met het bord op schoot tijdens studio voetbal?
quote:PSV doet vergeefse poging bij talent Krishna
PSV heeft belangstelling getoond voor Roy Krishna, een aanvaller uit Fiji. Het 21-jarige talent komt echter niet naar Eindhoven toe. Krishna verlaat zijn huidige club Waitakere waarschijnlijk voor het Australische Wellington Phoenix.
Rex Dawkins, voorzitter van het Nieuw-Zeelandse Waitakere en tevens zaakwaarnemer van Krishna, wil de aanvaller rustig brengen. "Ik ben erg tevreden dat we voor het einde van het seizoen enige duidelijkheid hebben over waar Roy volgend seizoen speelt", zei hij tegenover The New Zeeland Herald.
De stap naar PSV komt echter te vroeg voor de achtvoudig international (vier goals). "Hij heeft de tijd", zegt Dawkins. "Daar is geen twijfel over mogelijk. We hebben wat gehoord van PSV, maar het heeft geen nut hem al in het diepe te gooien. De volgende stap zal naar de A-league zijn."
Krishna, die ook nog in de belangstelling staat North Queensland Fury, blijft zelf rustig onder de aandacht die hij nu krijgt als beste speler in Nieuw-Zeeland. Dat hij niet naar PSV mag is volgens hem ook niet verkeerd. "Het is goed voor me, want dan ben ik straks meer ervaren en professioneel. Het zou wel een droom voor me zijn die uitkwam als ik in Europa zou spelen. Ik wil voetballen voor een groot publiek."
Hoezo, alleen maar bagger daar? Bij Manchester zakten ze ooit zo ver door iemand uit Trinidad & Tobago te halen, wat te denken van die paupervoetballers uit Zuid-Korea, of die Chimbonda van Guadeloupe.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:22 schreef TheClown1 het volgende:
zijn ze zover gezakt dat ze aanvallers uit fiji halen. mijn god wat een drama in nederland.
Op zich niet ondenkbaar, hij heeft eerder voor PSG gespeeld.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef ATKS het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef mcyodogg het volgende:
Moet je dit zien
Ik was een rondje aan het maken van beelden te bekijken van de WK-kwalificatie. Kwam ik bij Ecuador-Brazilie (1-1), en viel bijna van m'n stoel bij de goal van de Ecuadorianen.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2294085/
Moet je eens kijken vanaf 1:14.
quote:We're sorry, this video is no longer available.
Als hij dat nou ook eens bij PSV ging doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef mcyodogg het volgende:
Echt waar? Bij mij pakt ie em nog:
Deze dan? Ook vanaf 1:14.
gelukkig werkt zo de financiële huishouding in Eindhoven nog nietquote:Op maandag 30 maart 2009 09:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof Reker echt zo dom is om al het geld van de transfer van Afellay aan de transfersom en salaris van 1 speler te gaan besteden.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 30 maart 2009 11:49 schreef noxious het volgende:
Dat is heul niet onze Mendez, da's een andere
Pffff. Nouja ik vind het zelf ook een lastige keuze, maar heb zelf een lichte voorkeur voor Co.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, het begint steeds meer bij PSV te rommelen.
Interne machtsstrijd bij PSV
Gadver, wat een azijnpisser die van Os!quote:Daarnaast is Van Os van mening dat de RvC ook eens opgeschoond moet worden. "Die heren hebben een beslissende stem, óók in het aankoopbeleid. Maar terwijl Philips zich langzaam aan het terugtrekken is als sponsor, zitten er nog wel twee Philips-mensen in de raad van commissarissen. Dan vraag ik me af: zit daar nog wel genoeg ambitie in? Juist omdat ze zichzelf benoemen, is het een beetje ondoorzichtig allemaal. Eén ding is zeker, binnen de huidige raad van commissarissen ontbreekt de nodige voetbal know-how."
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gadver, wat een azijnpisser die van Os!
Jij bent het hequote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gadver, wat een azijnpisser die van Os!
Ja hoorquote:
Iedereen die een beetje de zaken bij PSV volgt en een beetje logisch kan denken ziet dit soort zaken. Jammer alleen dat dit soort dingen nú pas gezegd mogen worden.quote:
Komen ze goed vanaf. Het overwegen waard als we nog eens een druk CL-programma hebbenquote:KNVB mild voor FC Twente na grasmat-affaire
30/03/2009 16:59
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft FC Twente een schikkingsvoorstel gedaan van 7500 euro boete. De Tukkers krijgen de straf vanwege het uitstellen van het thuisduel met PSV (1-1).
FC Twente zou op zaterdag 7 maart thuis PSV ontvangen, maar de nieuwe grasmat in De Grolsch Veste was nog niet speelklaar. De wedstrijd werd hierdoor een dag later afgewerkt.
Doordat de wedstrijd een dag werd uitgesteld, kreeg FC Twente een dag langer rust na de kwartfinale van de het toernooi om de KNVB-beker. De ploeg uit Enschede wist De Graafschap pas na verlenging te verslaan (1-0), waardoor een dag extra rust goed uitkwam.
Louis van Gaal (trainer AZ) en Jan Reker (algemeen directeur van PSV) protesteerden hevig bij de KNVB en beschuldigden FC Twente van competitievervalsing. De aanklager was echter mild met zijn schikkingsvoorstel, waar FC Twente vóór 6 april op dient te reageren.
Om te janken!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Komen ze goed vanaf. Het overwegen waard als we nog eens een druk CL-programma hebben...
je kan veel zeggen maar over de RvC zijn we het hier in meerderheid al jaren over eensquote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje de zaken bij PSV volgt en een beetje logisch kan denken ziet dit soort zaken. Jammer alleen dat dit soort dingen nú pas gezegd mogen worden.
Dat vind ik altijd zo jammer, dat opportunistisch geblaat als het al te laat is. Dit soort dingen moet je ook aan de kaak durven stellen als het nog goed gaat. Dus geen "ja maar we zijn kampioen dús is alles goed". Zo werkt het niet, om de beste te worden en te blijven moet je altijd naar alle facetten van je organisatie kritisch blijven kijken. Dat vermogen is misschien wel belangrijker dan wat dan ook in de top.
WTFquote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Komen ze goed vanaf. Het overwegen waard als we nog eens een druk CL-programma hebben...
Inderdaad, en als de boete dan veel hoger is breekt de hel los daar.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dit is wel erg sneuquote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Trouwens Reker > Rutten en de RVC > Adriaanse... ja hoor. Gaan we weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |