ZOU Hitler bij zijn toenmalige campagne alle media's ter beschikking gehad hebben...als WIJ nu hebben...HAD hij nog hoger gewonnen en had hij de oorlog NIET verloren..WANT vergeet niet dat de medien die wij NU hebben het nachtigste middel tot manipulatie zijn wat OOIT bestaan heeft!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is een beetje kort door de bocht, maar mensen die op Hitler stemden waren ook "gewone" mensen. Achteraf hebben velen van hen verklaard dat ze van niets afwisten (wir haben es nicht gewusst). Tegenwoordig kan je dat eigenlijk niet meer zeggen omdat informatie vergaring door internet erg makkelijk is geworden. Je zou denken dat mensen niet meer tuinen in populisten als Wilders, maar vooral in economisch slechtere tijden zijn mensen makkelijker beïnvloedbaar.
Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel hoogopgeleiden die PVV stemmen.
Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tot the Rise of Fortuyn, hadden ze het stemmen inderdaad wel kunnen stilleggen, want het was toch 1 grote poppenkast waar helemaal niks te kiezen viel.
Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je klasgenoten van 4 MAVO op de 3e verdieping?
Werkelijk, waar heb je het over?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dankzij Geert Wilders kan ik en velen met mij eindelijk weer voor het eerst sinds 2002 trots zijn op Nederland.
Dankzij Geert hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt wanneer je in het gezelschap bent van buitenlanders/expats, maar kan je gewoon vol trots zeggen dat je uit het land van Wilders komt.
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.quote:En die wegloop actie was niet zo zeer een dappere daad, maar het was de enige oplossing, want het heeft geen enkele zin om deel te nemen aan dat schijndemocratische debat.
Vroeger viel er decennia lang niks te kiezen, in principe was het hier even erg als in Noord Korea, verschil is alleen dat het hier allemaal zo schijnheilig is en dat ze in NK zeggen waar het op staat, waardoor de burger tenminste weet waar die aan toe is.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:20 schreef Jofol het volgende:
[..]
Maar nu is er dus wel wat te kiezen wil je zeggen? Je zegt net dat we het samen moeten doen, dus dat kiezen eigenlijk niet meer hoeft.
Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).quote:Op zondag 29 maart 2009 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast, dat jij nooit wist wat jij wilde in je leven en dat jij een zooitje gemaakt hebt van jouw studietijd, betekent niet dat we allemaal zo'n halve gare klaploper zijn.
Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werkelijk, waar heb je het over?
[..]
Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.quote:Neen! Weglopen is niet de oplossing. We zitten midden in een crisis en die te boven komen vind ik vele malen belangrijker dan een paar van die kutmarokkanen die herrie trappen in Slotervaart. Als Wilders de grootste wil worden, dan mag hij eerst wel met goede oplossingen komen voor de crisis.
Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou daadwerkelijk een hogere opleiding succesvol afgerond (2 zelfs).
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Subsidies voor kansloze projecten, subsidies voor kunst, de administratieve geldverslindende industrie die binnen de zorg, onderwijs en belastingdienst zijn ontstaan, etc etc.
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:
[..]
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Vind dat een hele enge opvatting over het volk en democratie die je daar hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar nieteens meer. Sinds Pimmetje de poltiek 'terug naar het volk' bracht, tellen argumenten niet meer.
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld tegen een Amerikaan zegt dat je uit Nederland komt, denken ze vaak dat je een hippie bent of hippie-roots hebt.
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.quote:Weglopen was wel de enige oplossing, want het had voor de oppositie geen enkele zin om te blijven, omdat het kabinet toch niet in ging op hun voorstellen.
Ben je weleens in het Rijks geweest?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.
Ik ben in mijn leven in veel te veel musea geweest, ook daar.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je weleens in het Rijks geweest?
Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internetquote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wie zegt dat? De peilingen in ieder geval niet: +3 zetels.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich meinen Browning!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om oplossingen, het gaat om oplossingen die de partijen electoraal kunnen verantwoorden (en dus niet al te zeer afwijken van de ideologie). Wilders' oplossingen zijn kortom niet acceptabel voor de coalitie.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
[..]
Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Compliment? De zaken verlopen toch wat stroever met de Yanks als ze denken dat je een hippie bentquote:Op zondag 29 maart 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een mooi compliment. Maar nee, als wij Wilders als premier krijgen dan worden wij vast razend populair in het buitenland. En trouwens, who gives a fok om wat Amerikanen van ons zeggen
[..]
Ze konden op dat moment oplossingen aandragen die ze wilden, maar er werd toch helemaal niks mee gedaan.quote:Kom dan met oplossingen waar de coalitie niet omheen kan. Ga met hen in debat, toon aan dat hetgeen dat zij doen niet door de beugel kan. Loop niet weg, want dat is een teken van zwakte.
Ja dat lijkt me inderdaad verstandig. Check je PMquote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wij zouden jou wel moeten geloven, laat me niet lachen
Vanmij apart een plaatje op internet.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard. Want het culturele erfgoed van Nederland is veel beter te bekijken op een plaatje op internet
Ja, je kan van een antike vaas uit de Han dynastie ook een mooie schemerlampvoet laten maken.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart een plaatje op internet.
Maar er kan bijvoorbeeld ook gewoon voor een paar honderd euro een hele goede replica van gemaakt worden.
Zodra een instelling zelf niet de broek kan ophouden is er schijnbaar geen bestaansrechts.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Jofol het volgende:
[..]
Er zijn vast zaken die efficiënter kunnen, dat ontken ik niet. Maar je bent dus voorstander van het sluiten van bijvoorbeeld het Rijksmuseum, Van Goghmuseum? Die ontvangen allemaal subsidies. Die maken toch onderdeel uit van de Nederlandse cultuur die je zo graag wilt behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |