Zimbabwaanse parlementsleden kijken met enige jaloezie naar de daadkracht waarmee de Belgische regering een crisisplan gaat bespreken.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En om even mijn stelling te onderbouwen, dat politiek meer is dan luisteren naar wat GS, de Telegraaf of Wilders roepen:
[..]
Ja, het is diep triest dat GL nog steeds niet door heeft hoe je mensen aan je bind.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Mysterion het volgende:
Terwijl Halsema wél fatsoenlijk debatteert en GroenLinks met een intelligent, goed doordacht eigen crisisplan komt, gedraagt Geert zich weer eens als een non-politicus zonder inhoudelijke argumenten die kinderachtige toneelstukjes opvoert. En juist hij is degene die enorm veel stemmen wint. Ik vind dat echt diep bedroevend.
Andere kant van het verhaalquote:Op zondag 29 maart 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En om even mijn stelling te onderbouwen, dat politiek meer is dan luisteren naar wat GS, de Telegraaf of Wilders roepen:
[..]
FP
Hmmmzzz, de deplorabele toestand van het onderwijs is Wilders beste bondgenoot...quote:Steeds meer studenten naar het buitenland 28-03-09
Het afgelopen jaar hebben ongeveer 6500 studenten in het buitenland gestudeerd met een Nederlandse studiebeurs. Dit jaar worden dat er waarschijnlijk duizend meer, zo heeft minister Plasterk bekendgemaakt.
De meeste studenten die in het buitenland studeren gaan naar België. Groot-Brittannië staat op de tweede plaats.
Sinds 2007 kunnen Nederlandse studenten hun studiefinanciering meenemen als ze hun hele studie in het buitenland doen. Voorwaarden daarbij zijn dat de studie een kwaliteitsnorm haalt en dat de student voor dezelfde studie in Nederland in aanmerking zou komen voor een beurs.
Ligt ook aan de media. Eurlings zei het heel goed:quote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Mysterion het volgende:
Terwijl Halsema wél fatsoenlijk debatteert en GroenLinks met een intelligent, goed doordacht eigen crisisplan komt, gedraagt Geert zich weer eens als een non-politicus zonder inhoudelijke argumenten die kinderachtige toneelstukjes opvoert. En juist hij is degene die enorm veel stemmen wint. Ik vind dat echt diep bedroevend.
Communisten, pacifisten en gelovigen bij elkaar....quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, het is diep triest dat GL nog steeds niet door heeft hoe je mensen aan je bind.
Ja, de Media zijn schuld, de mensen zijn dom.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ligt ook aan de media. Eurlings zei het heel goed:
- Wilders vertoont zijn flutfilmpje in de VS ---->>> alle pers gaat mee.
- Balkenende doet zaken in Brazilië ---->>> drie seconden aandacht.
Dit is het enige wat Wilders' stemmers aandragen: nu is het ook niet perfect, dus waaorm mag Wilders er geen puinhoop van maken?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:30 schreef Colnago het volgende:
En over die zorg, je wilt toch niet beweren dat dat nu al geen drama is toch?
Ze zouden jou moeten opsluiten in het Londense Museum voor Natuurgeschiedenis.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sowieso is in deze hi-tech tijd een museum erg achterhaald.
De barslechte scholing doet zich na jaren eindelijk gelden?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo op de man? Ben jij nu echt zo linksdraaiend verzuurd dat je niks beters kunt verzinnen?
Ga anders eens op een fatsoenlijke toon in op het stukje onder het plaatje.
Nekschot is een tekenaar, geen journalist. En hij zou heel wat moeite hebben moeten doen om de ''Volkischen beobachter'' te vinden: die bestond namelijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volkischen beobachter.
Nekschot had er zo voor kunnen schrijven.
Ik zie de mogelijkheid om te studeren in het buitenland juist als een goed stukje beleid van het huidige kabinet. Ik zie dit niet als een onderbouwing van wat jij zegt. Er staat juist dat als de kwaliteit van het te volgens onderwijs in het buitenland minimaal gelijk is als in Nederland, dan is het mogelijk om je Nederlandse beurs te behouden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Andere kant van het verhaal
[..]
Hmmmzzz, de deplorabele toestand van het onderwijs is Wilders beste bondgenoot...
Nederland is nou eenmaal een klagersvolk. Slechte dingen krijgen altijd meer aandacht de goede.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, de Media zijn schuld, de mensen zijn dom.
Allemaal BULL
Wilders heeft een succes omdat de politiek van de traditionele partijen volkomen vervreemd is van de burger. De burger mag alleen maar betalen en moet zijn bek houden. Vind je het gek dat mensen dat niet meer pikken?
Ik heb liever dat ze zo doorgaan en verder blijven kijken dan de waan van de dag dan dat ze gaan wedijveren met Wildersquote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, het is diep triest dat GL nog steeds niet door heeft hoe je mensen aan je bind.
Ah daar hebben we Sam Spade weer. Hoe voorspelbaarquote:Op zondag 29 maart 2009 18:28 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nekschot is een tekenaar, geen journalist. En hij zou heel wat moeite hebben moeten doen om de ''Volkischen beobachter'' te vinden: die bestond namelijk niet.
Sieg Heil!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Klopkoek is al net zo een volksmenner.
Met een r, ja, niet met een n.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah daar hebben we Sam Spade weer. Hoe voorspelbaar![]()
En de Volkischer Beobachter bestond niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6lkischer_Beobachter
de Völkischer Beobachter is wat anders dan een Volkischen Beobachter, details details, de Telegraaf is ook geen Telegaafquote:Op zondag 29 maart 2009 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah daar hebben we Sam Spade weer. Hoe voorspelbaar![]()
En de Volkischer Beobachter bestond niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6lkischer_Beobachter
Als we daarover gaan zeiken...quote:
Je schreef ook nog ''ik wordt''.quote:
De SP is groot geworden doordat ze meer dan enige andere politieke partij in de buurt te vinden zijn met steunpunten, etc van waaruit dingen georganiseerd worden voor mensen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is de SP niet op een zelfde wijze groot geworden?
Jim Jones is daar ook groot mee gewordenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De SP is groot geworden doordat ze meer dan enige andere politieke partij in de buurt te vinden zijn met steunpunten, etc van waaruit dingen georganiseerd worden voor mensen.
DAAR is de SP groot mee geworden. Wilders mag de veters van de SP nog niet strikken.
Ons onderwijsquote:Op zondag 29 maart 2009 12:26 schreef elisamad het volgende:
[..]
HET is wel even een verschil om een stevig debat te voeren en regeerplannen bekend te maken en uit te leggen..ALS zoals jij het stelt,"debatten "te ontwijken..WAT geen democrastisch debat genoemd kan worden,KAN absoluut ontweken worden..Al diegene die bleven zitten hoopten daarmee een zeteltje te winnen door hun anti coalitie-woorden..Helaas was het tegendeel het geval de enige die iets steeg(3 zetels)was Agnes Kant.
Wilders weet heus wel wat hij doet en door zijn weggang oogste hij bijval van vakmensen...
Het ging over de angst wat er wel niet met die zorg ging gebeuren als Wilders aan de macht komt.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit is het enige wat Wilders' stemmers aandragen: nu is het ook niet perfect, dus waaorm mag Wilders er geen puinhoop van maken?
Als je het daarvan moet hebben, kom op zeg.
Adolf Hitler plaste zittend.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jim Jones is daar ook groot mee geworden
Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel maar ik moet zeggen dat de SP met Agnes Kant toch wel teruggezakt is naar een partij die alleen maar op de onderbuik van mensen inspeelt.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De SP is groot geworden doordat ze meer dan enige andere politieke partij in de buurt te vinden zijn met steunpunten, etc van waaruit dingen georganiseerd worden voor mensen.
DAAR is de SP groot mee geworden. Wilders mag de veters van de SP nog niet strikken.
Heb je Marseille - Ajax gezien bij de NOS? Gewoon een complete helft niet uitgezonden, nee dat is is leukquote:Op zondag 29 maart 2009 17:28 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dat kan maar of het dan nog leuk blijft?
Het is maar hoe je het bekijkt, is het laf weglopen of laf blijven zitten?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Wilders aan de machtis er dan 1 partij die daaraan mee wil gaan doen?
En dit geeft ook maar weer aan wat er voor volk in dit land woont. Laf weglopen levert zetels op
Ik kijk geen voetbal maar volgens mij is er nu minder reclame dan bij de commercielen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je Marseille - Ajax gezien bij de NOS? Gewoon een complete helft niet uitgezonden, nee dat is is leuk
weglopen is voor mietjes. Tuurlijk was het vreemd dat er vrijwel geen inspraak mogelijk zou zijn, maar achteraf bleek er wel degelijk wat mogelijk te zijn mits de voorstellen gewoon goed zijn (aldus Tofik Dibi van GroenLinks)quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, is het laf weglopen of laf blijven zitten?
Het is andere koek dan met Marijnissen, dat is zeker zo.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:07 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel maar ik moet zeggen dat de SP met Agnes Kant toch wel teruggezakt is naar een partij die alleen maar op de onderbuik van mensen inspeelt.
Je kan ook die marokkaanse youp laten optreden dan krijg je subsidie plaatsen in het theater vrouwen en mannen apart!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Of dansgroepjes waarbij 10 mensen in de zaal zitten.
Blijven zitten en pootjes geven lijkt me meer iets voor mietjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
weglopen is voor mietjes. Tuurlijk was het vreemd dat er vrijwel geen inspraak mogelijk zou zijn, maar achteraf bleek er wel degelijk wat mogelijk te zijn mits de voorstellen gewoon goed zijn (aldus Tofik Dibi van GroenLinks)
Wel jammer van de SP, ik heb er een paar keer op gestemdquote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is andere koek dan met Marijnissen, dat is zeker zo.
Het volk is dom, en links is een elite die intellectueel isquote:Op zondag 29 maart 2009 19:16 schreef Bommenlegger het volgende:
Hoe opvallend hoe links Nederland reageert op deze peiling.
Zou dat soms komen omdat links iets niet goed doet?
Klopkoekje en trawanten staan voorop om het te veroordelen.
Als links gedachtengoed het walhalla is van Nederland, waarom dan zo'n grote winst van WIlders?
Als je in europa's reiswereld werkt zou je verbaasd zijn te ervaren HOE NEGATIEF Nederland bekend staat bij buitenlandse reizigers..En daar kan ook geen subsidie aan veranderen De zakkenrollers zijn te graaierig en de restauranten te duur...quote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef Jofol het volgende:
[..]
Er zijn zat instellingen die misschien individueel 'de broek niet kunnen ophouden', maar indirect veel opbrengen.
Een mooi voorbeeld hiervan is het toerisme, veel van die instellingen genereren voor de maatschappij waarschijnlijk meer inkomsten (resaurants, hotels) dan dat ze aan subsidies kosten. Als je subsidies zou stoppen, loop je ook veel indirecte inkomsten mis.
Kijk even in je Stalinorganizer, daar staat het vast in.quote:
Waarom vraag je dat, dit is toch precies wat jij wilt, de dictatuur van het proletariaat...quote:
Je maakt voor mij pas een punt als je blijft zitten, actief meedoet aan een debat en dan ook nog met goede punten kan komen. Schiet hij, zoals zo vaak, ernstig tekort in.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef Colnago het volgende:
[..]
Blijven zitten en pootjes geven lijkt me meer iets voor mietjes.
Dat voorstel is toch de mogelijkheid voor werkgevers om inplaats van 2 jaar nu 3 jaar een jaarcontract aan te bieden?
Nou nou, wat een toereiking zeg.
Nee, dat is je verdomde werk doen. Hij is parlementair, het is zijn plicht om bij zulke debatten aanwezig te zijn en zijn electoraat te verdedigen. Maar nee, Wilders is weeral te beroerd om zijn werk te doen, leiver loopt hij theatraal weg. Het is maar goed dat hij in het parlement zit, in het bedrijfsleven zou hij met deze houding allang op straat zijn gezet.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef Colnago het volgende:
[..]
Blijven zitten en pootjes geven lijkt me meer iets voor mietjes.
Die post had echt totaal geen betrekking op de reputatie van Nederland in het buitenland.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:26 schreef elisamad het volgende:
[..]
Als je in europa's reiswereld werkt zou je verbaasd zijn te ervaren HOE NEGATIEF Nederland bekend staat bij buitenlandse reizigers..En daar kan ook geen subsidie aan veranderen De zakkenrollers zijn te graaierig en de restauranten te duur...
Ik heb het helemaal niet over hoe Nederland bekend staat in het buitenland.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:26 schreef elisamad het volgende:
[..]
Als je in europa's reiswereld werkt zou je verbaasd zijn te ervaren HOE NEGATIEF Nederland bekend staat bij buitenlandse reizigers..En daar kan ook geen subsidie aan veranderen De zakkenrollers zijn te graaierig en de restauranten te duur...
Daar staan alleen de treindata inquote:Op zondag 29 maart 2009 19:26 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Kijk even in je Stalinorganizer, daar staat het vast in.
Hahaha, je weet niet eens wat het voorstel was?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
En wat het voorstel was weet ik niet, maar er bleek wel degelijk ruimte te zijn. Dat was mijn punt.
op zijn vroegst 2014.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |